Gå til innhold

Ville du levert alarmen tilbake?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så noe «morsomt» skjedde i dag. Jeg var på elkjøp og kjøpte meg en dings, som hadde en slik «snus-boks» alarm på seg. Jeg fikk ikke med meg at denne ikke ble fjernet og reiste hjem. Den må jo nesten ha blitt deaktivert men ikke fjernet, da det ikke peip når jeg gikk ut av butikken.

Kommer hjem og ser denne. Tenker ... skulle ikke den vært av? 🤔 tar en saks og prøver å klippe av, ser det er en ståltråd, men... orker ikke reise hele veien tilbake til butikken  for å få den fjernet, ekstra utgifter blir det og i transport. 

Så klipper den av og «bam» alarmen piper. 😅😂😭 Tar med meg alarmen, den fortsatt uåpna dingsen og ikke minst kvitering. Inn i bilen. Må inn i huset for å hente noe, legger alarm og alt igjen i bilen, rask tilbake inn og ut. Og når jeg komme ned i bilen, piper ikke alarmen lengre. Så, hva ville du gjort? Levert den ødelagte alarmen tilbake? Eller bare kastet den i søppla? 

😅😂 ser noen den tenker de vel at jeg har stjålet noe 😬 lover jeg har ikke det, kontoen min er 6000kr fattigere takke være dagens handletur 🤑

Anonymkode: 8f19f...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan kanskje levere den neste gang du skal dit? Hadde ikke stresset med det.

AnonymBruker
Skrevet

Jaja, da gikk den i søppla 😅 neste gang jeg kjøper noe skal jeg dobbeltsjekke før jeg går ut av butikken altså! Det er så sinnsykt irriterende, og du får jo ikke noen «erstatning» for å ta turen innom for å få «låst» opp en vare heller. Om det er klær eller noe som helst, bare ekstra utgifter i reise og ikke minst tidkrevende. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok også bare ha kastet den i søpla. Bra det ikke var en fargepatron som eksploderte da du klippet den av, jeg trodde det var slike inni alarmene, jeg. Men det er kanskje bare klær? :klo: 

Anonymkode: 94ad4...11b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok også bare ha kastet den i søpla. Bra det ikke var en fargepatron som eksploderte da du klippet den av, jeg trodde det var slike inni alarmene, jeg. Men det er kanskje bare klær? :klo: 

Anonymkode: 94ad4...11b

Haha, ja! Tenkte helt ærlig bare at den var deaktivert og at jeg kunne fjerne den uten problem 😅😬😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...