Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i en relativt stor bedrift, ca 1500 ansatte, jeg har en rolle som gjør at jeg er involvert noe i administrasjonen i bedriften, men jobber til daglig på gulvet. 

Saken er den nå at det har begynt en ny direktør, (ikke i min avdeling) som er innmari flott, både å se på og i menneskesyn og verdier.... 

Nå kunne jeg gjerne tenke meg å på en måte få fortalt at jeg syntes godt om han, men jeg er så nervøs for hvordan han tar det, og hvordan samarbeidet eventuelt vil kunne bli fremover..... Han kan jo være gift for alt jeg vet.... 

Han har ikke giftering, har aldri snakket om noen kone/kjæreste, og det står bare hans navn hos 1881 på den adressen.... 

What to do? 

Jeg anser det ikke som ugreit om vi hadde hatt et forhold, sett opp i mot samarbeid, retningslinjer el. 

Anonymkode: c01c7...4f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

.............

Saken er den nå at det har begynt en ny direktør, (ikke i min avdeling) som er innmari flott, både å se på og i menneskesyn og verdier.... 

..............

Er det avgjørende at han er direktør, eller er det bare slik at det har begynt en ny fyr på jobben som jeg er interessert i?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Whistler skrev:

Er det avgjørende at han er direktør, eller er det bare slik at det har begynt en ny fyr på jobben som jeg er interessert i?

Definitivt ikke avgjørende hvilken stilling han har..... Det som facinerer meg ved han er hans evne til å sette seg inn i hvordan vi på gulvet har det.... Og hvordan han ikke er DIREKTØR med store bokstaver..... 

Skrevet

Høres ikke ut som at du har gjort noe stalking! Det må du! 😄 LinkedIn, Facebook, Google, Twitter, Instagram... Do your job 👩🏼

Hvis han er ny direktør, så har han sikkert vært i lokalavisa den perioden.

Jeg ble sammen med en kollega en gang. Jeg var helt ny i jobben, og vi var på forskjellige avdelinger. Vi fikk kun sett hverandre i lunsjen, noe som gjorde at det var kjempevanskelig å komme inn på han. Derfor arrangerte jeg et møte forkledd som lønningspils. Jeg inviterte alle, og mange kom, men jeg fikk unnskyldning til å bli kjent med han. Det var der eventyret startet :)

Kanskje litt vanskeligere i et firma med 1500 stk, men jeg tviler på at så mange kommer. Spesielt beleilig er det at han er ny! Han vil sikkert ta sjansen til å bli kjent med kollegaene sine.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Tibbie skrev:

Høres ikke ut som at du har gjort noe stalking! Det må du! 😄 LinkedIn, Facebook, Google, Twitter, Instagram... Do your job 👩🏼

Hvis han er ny direktør, så har han sikkert vært i lokalavisa den perioden.

Jeg ble sammen med en kollega en gang. Jeg var helt ny i jobben, og vi var på forskjellige avdelinger. Vi fikk kun sett hverandre i lunsjen, noe som gjorde at det var kjempevanskelig å komme inn på han. Derfor arrangerte jeg et møte forkledd som lønningspils. Jeg inviterte alle, og mange kom, men jeg fikk unnskyldning til å bli kjent med han. Det var der eventyret startet :)

Kanskje litt vanskeligere i et firma med 1500 stk, men jeg tviler på at så mange kommer. Spesielt beleilig er det at han er ny! Han vil sikkert ta sjansen til å bli kjent med kollegaene sine.

Svært lite i formativ face, finner ikke insta, google gir liiite "mat" annet enn jobbrelaterte ting.... Jeg har stalket mye syntes jeg... 

Vi skal på et arrangement sammen til høsten, hvor vi er 50 stykker ca..... Men det er såååå lenge til! Hehe

Hørte han var ute med noen fra en annen avdeling her, så han er med på sånne ting. Men unaturlug å be han med min avdeling.... Desverre! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...