Jump to content
AnonymBruker

Menn: hvordan vil dere ha nudesene deres

Recommended Posts

AnonymBruker

Menn: hva synes dere om nudes (er 18), og hvirdan bør nudsene være tatt? 

Anonymkode: d1b8f...2c3

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: d1b8f...2c3

Menn vil nok syntes at ei på 18 år ikke skal sende nakenbilder. Hva mener du egentlig? Hvilke kroppsdel bildene skal inneholde? 

Anonymkode: 4164f...483

mjaus
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil nok syntes at ei på 18 år ikke skal sende nakenbilder. Hva mener du egentlig? Hvilke kroppsdel bildene skal inneholde? 

haha tro meg, de fleste menn driter i alder så lenge jenta er deilig

AnonymBruker

En ung pike på 18 år burde ikke sende nudes (nakenbilder). Fokuser på skole, du kan tenke på gutter når du blir eldre.

Anonymkode: 144bb...44d

Alterego666
40 minutter siden, mjaus skrev:

Jeg er ikke interessert i nudes fra jenter på alder med døtrene mine. Ikke regn meg med i de fleste menn. Jeg foretrekker kvinner som hvertfall er samme generasjon som meg.

AnonymBruker

Ha litt verdighet å dropp det, tenker jeg!!

Anonymkode: 09fe5...721

Annonse

MuffinStud

Det kommer helt an på din kjæreste. Du kommer langt med undertøy eller seksualiserende med normale klær. Ta bilde mens du løfter oppunder det ene brystet og bruker blikket på kamera. Trenger ikke fjerne tøy, du kan eventuelt ha hånden innunder blusen (eller bukselinningen).

Det er en god regel at du tar bilder som det ikke er krise dersom bildene kommer på avveie. Det du sender, har du mistet kontroll over. De kan være sexy uten at de er kompromitterende.

Når det gjelder selve nudes, så er det ikke dumt å ha sett i noen erotiske blad eller bildeserier på nett. Det er vinkler og positurer som "selger" mer enn andre. Nakenbilder kan også være tatt selfie style skrått ovenifra slik at man ser at du er naken uten at man får studert selve kjønnsorganene.

Hvis du bestemmer deg for "full frontal", så er det jo to typer bilder. Enten bilder som fokuserer på hovedsaklig venusberget og de store kjønnsleppene, slik at skrittet ditt er en stripe med hårvekst. Slik at du ser det samme som om du hadde stått rett opp og ned foran. Den andre typen er der hvor du får med skjedeåpningen og hvor det for han er bare å "putte den inn".

Jeg tenker at det er lurt å spare på "kruttet" og ikke ta bilder hvor det blir krise hvis de kommer på avveie. Ikke stol på at visse typer delingsapper sletter disse bildene for deg. Du trenger bare gjøre småting (med klær på) for å lage private bilder slik at han forstår at han ser noe av deg som resten av verden ikke får. Han har da fantasi selv. Bildene skal trigge denne. Det er ikke detaljene nedentil som er basis i forholdet.

Emblja
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ung pike på 18 år burde ikke sende nudes (nakenbilder). Fokuser på skole, du kan tenke på gutter når du blir eldre.

Er du 150 år og har glemt hvordan det var å være 18?😋

AnonymBruker
3 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg er ikke interessert i nudes fra jenter på alder med døtrene mine. Ikke regn meg med i de fleste menn. Jeg foretrekker kvinner som hvertfall er samme generasjon som meg.

I call bullshit on this 😂😂😂

Anonymkode: 71181...a54

AnonymBruker

For din egen del vil jeg anbefale å ikke ha med ansiktet.  Kan ikke slette bilder som kommer på avveie.  

Anonymkode: e570b...023

AnonymBruker

Det er vanskelig å stå i mot lysten til å gjøre mye sprøtt i din alder, men følg rådet over, unngå for all del ansikt og andre kjennetegn fra hvor du er/bor, og tatoveringer, smykker, ringer, føflekker osv. Send nærbilder, som forteller lite om hvem det er, send bilder av undertøyet ditt feks, dersom du ønsker å være spennende, det kan være mer enn nok, og mye mer raffinert. Ikke forsøk å overgå andre, tenk selv. Og aller helst, stå i mot det hele, eller send tilfeldige bilder fra nettet, som ikke er deg.

Anonymkode: 0fa3a...f2d

Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I call bullshit on this 😂😂😂

Anonymkode: 71181...a54

Ok. Deg om det.

Hillbill
5 timer siden, Alterego666 skrev:

Signerer den!

Foretrekker damer i egen aldersgruppe pluss/minus noe få år. 18 år gamle "eyecandies" blir bare helt feil, veldig feil!

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, mjaus skrev:

Da er du ingen mann... 

Alterego666
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er du ingen mann... 

Bingo!👏

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ingen mann... 

Er han intetkjønn da? Trodde man enten er kvinne eller mann med mindre man er tvekjønnet..

Anonymkode: c88e4...6c5

Sokkar
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han intetkjønn da? Trodde man enten er kvinne eller mann med mindre man er tvekjønnet..

Anonymkode: c88e4...6c5

Gutt. 

museslikker69
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal hjelpe deg, mens de andre krangler😂

Personlig liker jeg å se ei velstelt jente med fine negler, vakkert hår, og at du har bh og stringtruse på. Gjerne bildet av deg med dildoen din i bakgrunnen. Noe vakrere syn finnes neppe, da er det uansett hvilken former du har❤️

AnonymBruker

Jeg er ikke interessert i få tilsendt nakenbilder. Men litt dristig går, men er så dumt å sende av pupper/kjønnsorgan. Lårkort,noe sexy som viser formene. 

Mye bedre å bli lokket med et bildet som ikke viser alt.....som nå min elskerinne sender bilde av fine rumpa si i tights. Tatt som et "vanlig" bilde der hun poserer.

Anonymkode: b9bea...e41

AnonymBruker
14 timer siden, mjaus skrev:

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

:sove::hoho:

Anonymkode: 77a03...874