AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Skrevet 12. juni 2019 Hva gjør jeg når valpen bjeffer på den voksne hunden jeg har fra før fordi den vil leke? Nå har jeg stanset leken hver gang valpen bjeffer og tar den vekk. Og da slutter den å bjeffe også slipper jeg den. Også bjeffer den på nytt og jeg tar den vekk. Anonymkode: 1db01...9a6
Tabris Skrevet 12. juni 2019 #2 Skrevet 12. juni 2019 Det gjør ikke noe om valpen inviterer til lek med bjeffing. Men hvis den voksne hunden vil ha fred, så bør valpen avledes med noe annet (tyggebein, fylt kong, godbitsøk osv). Da ikke bare når den bjeffer, men når den oppsøker og plager den voksne når den ikke vil. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 2 timer siden, Tabris skrev: Det gjør ikke noe om valpen inviterer til lek med bjeffing. Men hvis den voksne hunden vil ha fred, så bør valpen avledes med noe annet (tyggebein, fylt kong, godbitsøk osv). Da ikke bare når den bjeffer, men når den oppsøker og plager den voksne når den ikke vil. Det er pga. naboene. Valpen bjeffer veldig høyt. Anonymkode: 1db01...9a6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå