Gå til innhold

Skuffet av Black Mirror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble egentlig ganske skuffet av den nye Black Mirror sesongen. Jeg tror jeg liker de litt mørkere og skremmende episodene mtp fremtidsutsikter, men det kan være jeg bare har gledet meg for lenge. Noen andre som ble skuffet?

Anonymkode: baf73...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Synes det var en veldig svak sesong... Ser det er en del som synes det samme på IMDB-ratingen 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 3 episoder og ikke mørke nok for meg heller. Likte den gaming episoden, der mannen ikke viste om han var i spillet eller ikke, da han var det det store huset/slottet. Jeg kjenner en som måtte slutte å se Black mirror etter den. Det var den beste mener jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble skuffet. Episoden med Miley Cyrus later jeg bare som ikke eksisterer. De to første episodene var ok, men ikke det man forventer av Black Mirror-standard.

Anonymkode: 47325...955

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre episodene var rimelig tamme i forhold til sesong 1 og 2 ja. Satt liksom og ventet på en tvist som aldri kom :(

 

De første to sesongene var det mange gode episoder som gjorde meg ganske så tankefull og litt småforvirret.

Anonymkode: 2aae0...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Black Mirror veldig godt, og elsket sesong 1 og 2. Etter de to første sesongene, har det sakte gått nedover, selv om noen enkeltepisoder har vært veldig bra. Gledet meg veldig til denne sesongen, men jeg ble kjempeskuffa... Den siste episoden, med Miley Cyrus, var bare gjennomført pinlig dårlig. Får vel bare starte på nytt på sesong 1. 

Anonymkode: c57a5...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mipsmaster skrev:

Kun 3 episoder og ikke mørke nok for meg heller. Likte den gaming episoden, der mannen ikke viste om han var i spillet eller ikke, da han var det det store huset/slottet. Jeg kjenner en som måtte slutte å se Black mirror etter den. Det var den beste mener jeg. 

 

De som satte mest spor ho meg var hu som fikk en robot helt lik den døde mannen sin, hu som strevet så me å få mange likes og den med han politikeren som måtte gjøre grusomme nedverdigende ting for at det ikke sku skje noe med familien hans.  Mange gode i de første sesongene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg sånn til sesong 5 jeg også, satt spent gjennom episoden med miley cirys og ventet på den jækla bra tvisten. Spoiler, den kom aldri.

 

De to neste episodene var veldig tamme de og.. Black Mirror har MØRKE tvister og utsikter. 

Anonymkode: 1ab4f...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk alle tre episodene var bra. Ikke de beste av Black Mirror, men bra. De kunne gjerne byttet ut Miley Cyrus med en god skuespiller 😅 

Husk også at Bandersnatch på en måte er en del av sesongen selv om den er enkeltstående. Den var fenomenal! 

Anonymkode: 41aa6...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...