Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet når man kan se kjønnet på kattungene? 😊 Hilsen nybakt kattemamma 😻 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuusen takk Hanne67 🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du ser ikke kattemamma, du er et menneske...

Anonymkode: 10dea...cc2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff så kjedelig liv du har som må inn på tråder for å pirke på sånne ting

Anonymkode: 0cf3f...fa2

• Liker 5
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Kjeften på deg a

• 4 uker senere...
Skrevet
På 13.6.2019 den 21.42, AnonymBruker skrev:

Hva får du ut av å kommentere slik? Hvorfor gidder du å bry deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du velger å la katta få unger i en verden som allerede er overfylt av syke og hjemløse katter er det minste du kan gjøre å sette deg inn i hva dette betyr. Som f.eks å lese deg opp på dette FØR kattungene er et faktum!

Husk vaksine og ormekur. Og steriliser pus! Og be nye eiere (for du SKAL jo finne gode hjem til alle!) om å sterilisere og id-merke kattungene ved 6-7 mnd alder.

Anonymkode: f3fef...b2f

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du velger å la katta få unger i en verden som allerede er overfylt av syke og hjemløse katter er det minste du kan gjøre å sette deg inn i hva dette betyr. Som f.eks å lese deg opp på dette FØR kattungene er et faktum!

Husk vaksine og ormekur. Og steriliser pus! Og be nye eiere (for du SKAL jo finne gode hjem til alle!) om å sterilisere og id-merke kattungene ved 6-7 mnd alder.

Unnskyld meg!! Hvordan kan du være så spydig ut i fra mitt lille spørsmål om kjønn!?? 

Selvfølgelig skal kattungene få gode hjem!! Har avtalt dette allerede før kattungene ble født. så det er to trygge og fine familier som venter på kattungene når de blir 12 uker.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har kanskje ikke forstått det, men jeg skal prøve å forklare. Hvis du har en litt roligere tilnærming for å få frem dine meninger, fremfor å skyte ut piggene med en gang, så vil kanskje flere høre på deg også. Jeg er enig med det du sier, men å kjefte å smelle på den måten kommer som regel ingen vei 

Anonymkode: 0cf3f...fa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Petra18 said:

Unnskyld meg!! Hvordan kan du være så spydig ut i fra mitt lille spørsmål om kjønn!?? 

Selvfølgelig skal kattungene få gode hjem!! Har avtalt dette allerede før kattungene ble født. så det er to trygge og fine familier som venter på kattungene når de blir 12 uker.  

Du fortjener en skyllebøtte ja !!

Anonymkode: 8aaad...f51

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så jævlug deprimerende å lese alt oppgulpet. Og i en "gledelig" kattetråd. 

At dere sitter der med oppgulpet deres og innbiller dere at dere er så mye bedre. 

Hva vet dere om TS? Ingenting! Dere har null og nada peiling på omstendighetene rundt dette. 

Skal ikke forundre meg om dere bare er noen bælfeite, tragisk stusselige og venneløse individer som sitter å spyr ut eder og galle mot folk på nett. 

Kom dere ut i verden å gjør en positiv forandring for noen som trenger det eller for dere selv. 

Anonymkode: e6825...efc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk å få gitt alle ormkurer og få satt chip, gitt vaksine og tatt helsesjekk med attest hos veterinær av de små før de overleveres til nye hjem. :) Det er også lurt å ordne forsikring allerede nå som nye eiere kan overta.

På helsesjekk kan veterinæren dobbeltsjekke kjønn om du er usikker. Det er også lurt å ha avtale om at kattungene må kasteres i nytt hjem så fort de er gamle nok :)

Jeg regner med dette er et uhell, husk da at kattemor må kasteres så fort som mulig, da hun blir veldig lett drektig igjen. Man kan kastrere selv om ungene dier. :)

Lykke til. 

Anonymkode: 34b9a...e8d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen så jævlug deprimerende å lese alt oppgulpet. Og i en "gledelig" kattetråd. 

At dere sitter der med oppgulpet deres og innbiller dere at dere er så mye bedre. 

Hva vet dere om TS? Ingenting! Dere har null og nada peiling på omstendighetene rundt dette. 

Skal ikke forundre meg om dere bare er noen bælfeite, tragisk stusselige og venneløse individer som sitter å spyr ut eder og galle mot folk på nett. 

Kom dere ut i verden å gjør en positiv forandring for noen som trenger det eller for dere selv. 

Jeg er SÅ enig med deg! 👍

Jeg er oppvokst med katt og har hatt det hele livet, og iblant måtte kattunger og katter avlives, selvfølgelig på en human måte (Avliving er siste utvei, men da hadde det ikke vært så mange hjemløse katter, og nå banner jeg vel i kjerka....)

I det siste har jeg sett endel på kattetråder her inne, siden vi skulle få en ny huskatt, og i alle trådene kommer det noen inn og ødelegger. Det blir spurt om noe, men disse svarer jo ikke på det. De bare kommer med sånne spydige kommentarer. Det skal da være mulig å stille spørsmål som angår kattunger også uten å bli "hengt" for det?

Anonymkode: 6cb09...d62

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er SÅ enig med deg! 👍

Jeg er oppvokst med katt og har hatt det hele livet, og iblant måtte kattunger og katter avlives, selvfølgelig på en human måte (Avliving er siste utvei, men da hadde det ikke vært så mange hjemløse katter, og nå banner jeg vel i kjerka....)

I det siste har jeg sett endel på kattetråder her inne, siden vi skulle få en ny huskatt, og i alle trådene kommer det noen inn og ødelegger. Det blir spurt om noe, men disse svarer jo ikke på det. De bare kommer med sånne spydige kommentarer. Det skal da være mulig å stille spørsmål som angår kattunger også uten å bli "hengt" for det?

Anonymkode: 6cb09...d62

Klart du kan stille spørsmål om kattunger. Det er ikke kattungene det reageres på, men at kattemor ikke er kastrert. Det finnes ingen grunner til å la katten få unger i våre dager. Om du har adoptert en kattunge får du svar på det du spør om. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Mennesker som kastrerer kattene sine er bedre mennesker. 

Anonymkode: db5a0...e75

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke feir, tragisk eller venneløs. Jeg bare HATER mennesker som ikke greier å ta ansvar for sine egne dyr og kastrere dem, spesielt katter! Vet du hvor mange katter som blir mishandlet, dumpet og drept fordi de blir regnet som verdiløse fordi det er for mange av dem? TUSENVIS!!!!! Jeg er hverken feit, tragisk eller venneløs. Jeg er katteelsker. 

Anonymkode: 6b8cb...1b6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...