Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette?????

Anbefalte innlegg

Gjest ********
Skrevet

Tror dette er det beste stedet på forumet for å få svar på mitt spørsmål (eller fortvilelse...)

Jeg er sammen med verdens beste gutt (vi har vært sammen i 5 år nå). Problemet mitt er at han kommer med signaler som kan tolkes flere veier.

Det ene øyeblikket sier han at han ikke vil gifte seg (i hvertfall ikke på maaaaange år). For deretter å kunne tenke seg å gifte seg i Las Vegas helt hemmelig (og jeg mener helt hemelig!!! For det hadde likson vært sååå kult å komme hjem og hatt fest ogda sagt det til alle). I neste øyeblikk høres New Yirk fristende ut (for det er jo bare å gjøre det sånn helt ut av det blå dersom vi helt tilfeldgvis skulle befinne oss i NY). Det siste nå er at han synes det hadde vært utrolig romantisk og kult om vi gifter oss i skolehagen der han gikk...

Jeg blir helt forvirret jeg... :klø:

Og det er ikke det at han redd for forpliktelser (vi har akkurat kjøpt oss leilighet sammen).

Hvordan skal jeg tolke dette jenter???

Takk for svar. :bukke:

Hilsen lille meg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vanskelig å si...

Det beste ville vel være å spørre han direkte, men da må du også tørre å få et svar.

Gjest ********
Skrevet

Jeg har spurt. Og dette er de svarene jeg får. Han har nå gått ut fra "jeg skal aldri gifte meg fasen". Når jeg snakker med han om dette, fårjeg som regel til svar at dette trenger vi ikke stresse med..... :evil:

Men samtidig tror jeg at noe av dette kommer av at han vet at jeg ønsker å gifte meg med han og at han dermed gjør dette litt for å irritere meg...

Skrevet

Spørsmål 1 må jo være: Vil han GIFTE seg.

Spørsmål 2 blir jo hvordan man vil gifte seg, om dette skal feires med bryllup, og hvordan evt bryllup skal være.

Gjest Teletubbien
Skrevet

Han høres vel ikke veldig seriøs og gifteklar ut, spør du meg...

Hvor realistisk er det å kunne stikke av til NY eller Las Vegas for å gifte seg i en hufs også dra hjem og le og overraske alle :roll: Virker litt sånn; det hadde vært kult å hoppe i fallskjerm, men jeg kommer aldri til å gjøre det - ting.....

Her må du jo bare spørre om han mener det han sier seriøst eller om det er bare tull - og om han sier det ikke er noe å stresse med så mener han vel det da - at ja en gang, nei ikke nå :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig med Teletubbien her. Forlang et klart svar, det hadde ihvertfall jeg gjort. Hvis du tør, da. For du bør jo ta konsekvensen av svaret. Får du et svadasvar har du en svadafyr, og er det en svadafyr du vil leve sammen med...?

Gjest ********
Skrevet

Nå har jeg snakket med han og fikk til svar at det er ikke det at han ikke ønsker å gifte seg, men ikke nå. Jeg skjønner han litt også. Det er konstant masing fra nieser, mor, tanter osv om når den store dagen skal være. Tror han mulig føler seg litt presset. Og det er inget "tvangsekteskap" vi skal ha her i gården.

Og han vet at det og bare stikke av til Las Vegs eller NY og overraske alle i ettertid er ikke, absolutt ikke aktuelt.

Men vi får se hav det blir til. Takk for alle svar :-)

Gjest gjesta
Skrevet

Kanskje han venter på den perfekte stunden å fri til deg? ;) Har dere begge jobb? Det pleier ha litt å si, at gutter vil ha det bra økonomisk først...

Den som venter, venter ikke forgjeves... ;)

Han har vel lyst til Las Vegas og NY... og når han har bestemt seg så vil han fri... Nå er han kanskje usikker på hvordan og hvor bryllupet skal være..

Skrevet

Jeg tror nok det rett og slett er så enkelt som det han sa til deg her:

Nå har jeg snakket med han og fikk til svar at det er ikke det at han ikke ønsker å gifte seg' date=' men ikke nå.[/quote']

Verken jeg eller samboer har noen planer om å gifte oss i "nærmeste" fremtid. Dvs, vi kan snakke om det og si "når vi gifter oss"..bla,bla...men da kan det bli litt sånn "tulle greier" utav det som din samboer sier. Nåja, ikke nødvendigvis tull heller, men det er lite konkret kan en si. Men det betyr allikevel ikke at vi eller forholdet er useriøst. :wink: En gang har jeg nå lyst å gifte meg da..kanskje. :wink:

Men, dersom det er viktig for deg, så hadde jeg tatt en prat med han sånn at han er klar over det. Og hvem vet, kanskje blir du gift før du aner det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...