Gå til innhold

Kjeder meg i ferien

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nå hatt en uke ferie og har en uke igjen. Jeg har vært på en liten tur, så har fått kommet meg bort litt og det var veldig fint. Men nå som jeg er hjemme igjen kjeder jeg meg utrolig mye, jeg gleder meg faktisk til å komme meg på jobb igjen. Prøver å finne på noe her hjemme, som å gå turer og gjøre litt håndarbeid, men det er bare kjedelig. Gleder meg til ferien hele året og når den endelig er her så savner jeg jobben, eller hvertfall det å gjøre noe.  Er det flere som har det sånn? Hva fyller dere disse feriedagene med? 

Anonymkode: 406a3...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har et fattig liv.. Er jobben livet ditt?

Anonymkode: 6dbb7...b6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorvidt mitt liv er fattig eller ikke kan ikke du konkludere ut i fra det jeg skrev i HI. Men du liker vel å trykke folk litt ned i gjørma kanskje?

Uansett, jobben er ikke livet mitt, men jeg er veldig glad i både arbeidet jeg gjør og kollegaene mine. Hadde jeg kunnet reist hele ferien min så hadde det vært noe annet. Å bare gå hjemme er dritkjedelig. Siden jeg har tidlig ferie i år så er de fleste av mine venner på jobb midt i uka. Det blir annerledes til helga da de har fri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hjelper det svaret ts? 

Jeg har verdens kjedeligste jobb, men savner den allikevel når jeg har ferie. Liker å ha faste rutiner. Tanken på ferie er nesten gøyere enn ferie 😄

Har du en jobb du kan gjøre eller forberede noe til selv om det er ferie? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, batcat skrev:

Hvordan hjelper det svaret ts? 

Jeg har verdens kjedeligste jobb, men savner den allikevel når jeg har ferie. Liker å ha faste rutiner. Tanken på ferie er nesten gøyere enn ferie 😄

Har du en jobb du kan gjøre eller forberede noe til selv om det er ferie? 

Skal i et stort selskap senere i sommer, har lovet å hjelpe til med forberedelsene. Kan jo begynne med bordkortene allerede nå. 

Takk for at du satte meg på tanken 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...