AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Del Skrevet 12. juni 2019 Jeg bestilte bilen før denne kampanjen men har ikke fått den ennå. Nå ser jeg at bilen er satt ned med 45 000! Surt! Er det noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 8d2c1...94f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #2 Del Skrevet 12. juni 2019 Du kan høre med dem? Vi bestilte Tesla i vinter og noen dager etter på gikk den ned i pris. Sendte dem en Mail og fikk trukket fra beløpet på summen vi betalte. Var snakk om rundt 40.000 da også Anonymkode: 201e2...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Del Skrevet 12. juni 2019 Ja noe må de gjøre for å få solgt skiten! Anonymkode: a1745...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2019 #4 Del Skrevet 13. juni 2019 Jeg bestilte en seng. Innen jeg fikk den hadde den blitt satt ned i pris. Sendte meil og fikk den nye tilbudsprisen. Så ble sengen levert og uka etter det blen satt ytterligere ned. Sendte mail og prisforskjellen tilbakebetalt. Om du har juridisk rett til den nye prisen er heller lite trolig. Hør med dem, det er vanlig at butikker gir den nye prisen. Anonymkode: 19316...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå