Gå til innhold

Hvor mange cm er stor penis?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Raspera skrev:

Til alle dere som er naiv nok til å tro på en mann som påstår at han er f.eks 20cm, dra fram måleband, og mål som vist på bildet her 

Ja, jeg er sikkert naiv, som har en mann med 22 cm lang penis. Jeg har faktisk målt den selv, av ren nysgjerrighet. 

 

Anonymkode: c4af2...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.6.2019 den 8.31, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er sikkert naiv, som har en mann med 22 cm lang penis. Jeg har faktisk målt den selv, av ren nysgjerrighet. 

 

Anonymkode: c4af2...61f

Husk at gutta som går rundt med 13-14 cm i buksa ser ildrødt når menn, eller damer kommer med denne typen innlegg. Det finnes ingen grenser for hvor lavt noen synker i sine kommentarer når de må forholde seg til at de - i forhold til en del andre menn er relativt dårlig utstyrt. 

For å bruke meg selv som eksempel så begynner jeg å tenke at det kanskje ikke er rom for at velutstyrte menn deltar i diskusjoner, og kommer med sine egne erfaringer i tråder som handler om størrelse på penis.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DigBic23 skrev:

Husk at gutta som går rundt med 13-14 cm i buksa ser ildrødt når menn, eller damer kommer med denne typen innlegg. Det finnes ingen grenser for hvor lavt noen synker i sine kommentarer når de må forholde seg til at de - i forhold til en del andre menn er relativt dårlig utstyrt. 

For å bruke meg selv som eksempel så begynner jeg å tenke at det kanskje ikke er rom for at velutstyrte menn deltar i diskusjoner, og kommer med sine egne erfaringer i tråder som handler om størrelse på penis.

 

 

Skjerp deg. 

23/18 over og ut.

Anonymkode: 8e5b6...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg. 

23/18 over og ut.

Anonymkode: 8e5b6...97a

Informativt og nyttig 👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/12/2019 at 5:32 PM, AnonymBruker said:

Når den avviker med 20% over gjennomsnittet. Det er ikke uvanlig. Sånn ca 17,5 cm og over er stor.

Medisinsk er den enormt stor med avvik 50% over gjennomsnittet. At noen har dette er uvanlig. Sånn ca 22 cm og oppover er enorm. 

Det er fordeler og ulemper, men min erfaring er at har du en sværing så finnes det alltid ei med ei svær høne. Det er bare å lete til du finner ei som ikke rygger når du blir ivrig. I mellomtiden får du være hensynsfull og vise deg som en gentleman. Hun med den svære høna blir lykkelig når dere endelig finner hverandre. Hun har leita lenge og slår seg lett til ro med deg når hun har funnet sin match. 

23/18 over og ut.

 

Anonymkode: 8e5b6...97a

Og det samme gjelder de med liten høne, blir nok overlykklig når hun finner noen med micropenis. Eller kanskje hun er så heldig å finne en mann som har liten men tar det veldig rolig.

Anonymkode: 86d4e...972

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, DigBic23 said:

Husk at gutta som går rundt med 13-14 cm i buksa ser ildrødt når menn, eller damer kommer med denne typen innlegg. Det finnes ingen grenser for hvor lavt noen synker i sine kommentarer når de må forholde seg til at de - i forhold til en del andre menn er relativt dårlig utstyrt. 

For å bruke meg selv som eksempel så begynner jeg å tenke at det kanskje ikke er rom for at velutstyrte menn deltar i diskusjoner, og kommer med sine egne erfaringer i tråder som handler om størrelse på penis.

 

 

Haha, du vet ikke hva 13-14cm er engang, også uttaler du deg om andre. Det du mener er 14cm er egentlig 6cm i ditt hode. Det er typisk folk fra kvinneguiden. Er du klar over at de aller fleste har 12-13cm penis? og at det er det som er normalt? Nei tenkte meg det.

Anonymkode: 86d4e...972

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner iallefall ikke min som "stor", og den er 16,5. Så jeg vil si 18+ er stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14, kanskje 15 om jeg måler på siden. 14 tjukk. Jeg er kjempefornøyd.

Anonymkode: fb2b2...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

14, kanskje 15 om jeg måler på siden. 14 tjukk. Jeg er kjempefornøyd.

Anonymkode: fb2b2...1e8

På siden? Da snakker vi 25cm. 

23/18 over og ut.

Anonymkode: 8e5b6...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 4 cm når jeg er myk, ca 17 hard. I lengde altså. Helt fornøyd jeg. Ser bra ut proposjonelt og er et stykke over globalt gjennomsnitt. Ganske greit det. 

Anonymkode: 1d3de...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det samme gjelder de med liten høne, blir nok overlykklig når hun finner noen med micropenis. Eller kanskje hun er så heldig å finne en mann som har liten men tar det veldig rolig.

Anonymkode: 86d4e...972

Jepp, like barn leker best.

Håper alle finner sin match.

23/18 over og ut.

Anonymkode: 8e5b6...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ca 4 cm når jeg er myk, ca 17 hard. I lengde altså. Helt fornøyd jeg. Ser bra ut proposjonelt og er et stykke over globalt gjennomsnitt. Ganske greit det. 

Anonymkode: 1d3de...18b

Det damer syns er deiligst er tykkelse. Består du dorull-testen kan du være fornøyd :)

Anonymkode: a302b...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det damer syns er deiligst er tykkelse. Består du dorull-testen kan du være fornøyd :)

Anonymkode: a302b...c0d

Sant... får teste en eller annen gang. Men vil ikke teste med runke-ereksjon. Virker som jeg er omtrent 30% større med blowjob-ereksjon. Da får jeg ta dorull-testen!

Anonymkode: 1d3de...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overskriften er feil. Den skal være: "Hvor mange cm er en god penis?".

Forøvrig registrerer jeg igjen at kvinnsene er raskt ute i en ny penistråd og drar den fort til over 100 innlegg:-)

For n'te gang:-)

Anonymkode: 8662d...f64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, du vet ikke hva 13-14cm er engang, også uttaler du deg om andre. Det du mener er 14cm er egentlig 6cm i ditt hode. Det er typisk folk fra kvinneguiden. Er du klar over at de aller fleste har 12-13cm penis? og at det er det som er normalt? Nei tenkte meg det.

Anonymkode: 86d4e...972

Jeg har aldri sagt noe om normalen.

De fleste av mine kvinnelige bekjente har opp igjennom årene gjort meg oppmerksom på at jeg er velsignet med et stort og grovt redskap som fungerer helt annerledes og langt mere tilfredsstillende enn normalen. 

Jeg sliter forøvrig med å se logikken i at flest = best 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 8.09, Raspera skrev:

Om en mann sier han har 20cm, så trekker du ifra 3-5cm så får du ca alltid rett lengde. En mann vil alltid juge på seg noen ekstra centimeter. 13-15cm er vanlig.

Noen menn som skriver de har 20 cm snakker jo sant, det er jo ikke slik at alle lyver. 

Men er den såpass stor gjør det jo ofte nesten mer vondt enn godt i begynnelsen i hvert fall. Det damer synes er tiltrekkende med sånne menn handler nok like mye om selvtilliten de har pga størrelsen sin. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Atania skrev:

Noen menn som skriver de har 20 cm snakker jo sant, det er jo ikke slik at alle lyver. 

Men er den såpass stor gjør det jo ofte nesten mer vondt enn godt i begynnelsen i hvert fall. Det damer synes er tiltrekkende med sånne menn handler nok like mye om selvtilliten de har pga størrelsen sin. 

 

Syns du menn som skryter over størrelsen sin og er så stolt av den, at det eneste de prater om er penisen sin er tennende? Jeg må ærlig inrømme at jeg var over snittet opptatt av størrelsen min når jeg var yngre. Fant ut at damene ble lei det enside fokuset om penisstørrelse. Dette er ofte noe unge uerfarne gutter er veldig opphengt i, før de lærer seg hva god sex egentlig handler om. Husker også at det som regel var de uerfarne jentene på ungdomsskolen og videregående som sa at størrelsen var viktig og at den helst måtte være 18-20 cm osv.😅 Sannheten var at de aldri var i nærheten til å kunne ta en stor penis. Hadde holdt med en penis på gjennomsnittet for å si det sånn.😂

Anonymkode: 06fbc...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du menn som skryter over størrelsen sin og er så stolt av den, at det eneste de prater om er penisen sin er tennende? Jeg må ærlig inrømme at jeg var over snittet opptatt av størrelsen min når jeg var yngre. Fant ut at damene ble lei det enside fokuset om penisstørrelse. Dette er ofte noe unge uerfarne gutter er veldig opphengt i, før de lærer seg hva god sex egentlig handler om. Husker også at det som regel var de uerfarne jentene på ungdomsskolen og videregående som sa at størrelsen var viktig og at den helst måtte være 18-20 cm osv.😅 Sannheten var at de aldri var i nærheten til å kunne ta en stor penis. Hadde holdt med en penis på gjennomsnittet for å si det sånn.😂

Anonymkode: 06fbc...5b4

Nei, jeg mente at det er nok heller selvtilliten som tiltrekker jentene mer enn størrelsen. 

Menn med stort utstyr oppfører seg gjerne mer avslappet og selvsikkert rundt damer, og dette synes de er attraktivt selv om de ikke vet om størrelsen hans (ennå). Det er i alle fall min teori 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns du menn som skryter over størrelsen sin og er så stolt av den, at det eneste de prater om er penisen sin er tennende? Jeg må ærlig inrømme at jeg var over snittet opptatt av størrelsen min når jeg var yngre. Fant ut at damene ble lei det enside fokuset om penisstørrelse. Dette er ofte noe unge uerfarne gutter er veldig opphengt i, før de lærer seg hva god sex egentlig handler om. Husker også at det som regel var de uerfarne jentene på ungdomsskolen og videregående som sa at størrelsen var viktig og at den helst måtte være 18-20 cm osv.😅 Sannheten var at de aldri var i nærheten til å kunne ta en stor penis. Hadde holdt med en penis på gjennomsnittet for å si det sånn.😂

Anonymkode: 06fbc...5b4

Bruker menn å skryte av penisen sin...har du opplevd det noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona er seriøst fornøyd med mine «ynkelige» 18cm da. Men før jeg møtte henne så jeg aldri på meg som velutstyrt, men hun mener at jeg er veldig godt utstyrt.

Anonymkode: f8e28...e99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...