Gå til innhold

Bloggerne sesong 11


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er neste sesongs casting klar;

https://www.vg.no/rampelys/tv/i/zG9mxw/linnea-myhre-inn-i-bloggerne?utm_source=vgfront&utm_content=row-1

Jeg er lei av Anniken og Pilotfrue. Caroline har kjedet meg hittil. Kanskje Linnea blir et friskt pust? Savner Jørgine aka Funkygine.

 

Anonymkode: b890f...e3a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anniken og Martine synes jeg er uinteressante, kjedelig at de er med. Tror også at Linnea kan bli et friskt pust. Men synes de kunne byttet ut Martine og Anniken med noen litt mer sporty og sterke kvinner. Hun nye kjenner jeg ikke til. Fotballfruen synes jeg er fascinerende med sin perfekte fasade. 

Anonymkode: d0a8f...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anniken og Martine synes jeg er uinteressante, kjedelig at de er med. Tror også at Linnea kan bli et friskt pust. Men synes de kunne byttet ut Martine og Anniken med noen litt mer sporty og sterke kvinner. Hun nye kjenner jeg ikke til. Fotballfruen synes jeg er fascinerende med sin perfekte fasade. 

Anonymkode: d0a8f...626

Helt enig! Kjenner heller ikke til det nyeste tilskuddet bortsett fra Linnea som har vært på banen lenge. Rimelig lei av Martine og Anniken nå.. 

Anonymkode: b890f...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke giddet å sett de 2 siste sesongene. Alt for dårlig casting. Martine og Sofie var begge med i samme sesong av Paradis Hotel. Åh, er Annikken enda med? Bare sutring, angst og grining på ho. Boooooring :roll: Likte å følge Kristine og Jørgine 

Synes sesong 1-4 var de beste. Savner Suzanne, Marna og Kristin. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har Martine og Pilotfruen bringe på skjermen?🤔 Aner ikke hvem Sofie er🙈 Caroline kommer til og få seg en heftig runde i diverse forum om hun forsatt går mot sine "prinsipper"😜 At Funkygine ikke er med lengre er forståelig. For hun har nemlig fått sin egen serie som slippes til høsten😄 Linnéa liker jeg godt og er nysgjerrig på hvordan live hennes vil bli seende ut på skjermen.👌Men det jeg savner mest er de voksne bloggerne som faktisk viser et uperfekte liv bak bloggen😌 Og ikke et oppmalt wannabe galleri av et liv som faktisk ikke finnes. For jeg har store vanskeligheter for å tro at noen har det så shinet og rene interiør rent hjem med småe barn🙄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo tyde på at de begynner å gå tom for "bloggere" når de har med Linnea som strengt talt ikke har titulert seg som blogger på noen år. Sett bort fra Linnea, så synes jeg hele casten er dørgende kjedelig og forutsigbar.

Anniken: grining
Martine: gjesp
Pilotfrue: baby og dyre toalettmapper
Caroline: hvordan leve et instagram-vennlig liv samt få det skrevet av på skatten
Hun siste har jeg aldri sett før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie og Martine var jo med i samme sesong av Paradise 

Anonymkode: 968ff...8e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Åh, skal Linnea være med?! Da må jeg jo se 😄 Likte bøkene hennes og bloggen hennes "alt du vet er feil." Artig dame, håper hun har det bra med seg selv for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, enda mer søppel! 

Har det virkelig blitt produsert SÅ mange sesonger av dette!??  

Anonymkode: dab8d...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Promobildene til sesong 11 er retusjert til det ugjenkjennelige. Det er helt vanvittig at ingen av de som jobber med og rundt serien har gitt beskjed om at bildene er behandlet for mye — pinlig når det er så latterlig lett å se, snakk om dårlig retusjeringsarbeid.

Endret av halvehimmelen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, BabyBlue skrev:

Åh, skal Linnea være med?! Da må jeg jo se 😄 Likte bøkene hennes og bloggen hennes "alt du vet er feil." Artig dame, håper hun har det bra med seg selv for tiden. 

Hun blir den eneste grunnen til at jeg kommer til å se på serien. Også kommer hun jo ut med ny bok i august også!

Anonymkode: 9972f...917

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av tidligere deltakere av Paradise Hotel 💤...

Anonymkode: b890f...e3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at de orker å ha med Martine på enda en sesong, dama er så basic og dritkjedelig som det går ann.

Anonymkode: 51acb...2c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner bloggere som ikke er lokalisert i Oslo i casten, og et litt mer variert utvalg. Regner med at det bare blir sutring med Sofie og Anniken, Martine er søt, men kjedelig og Julianne er så snobbete attehjælp. Orker ikke.

Anonymkode: 91a86...afd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av tidligere deltakere av Paradise Hotel 💤...

Anonymkode: b890f...e3a

Faktisk enig med deg. Ikke bare de fra PH, men også Ex On The Beach. 

Men ja, savner også bloggere som er litt eldre og ikke bare i 20 årene. Skulle virkelig ønske Marna kom tilbake. Hadde likt å sett Ida Wulff med, men blir kanskje ikke nok drama med ho og hun har kanskje takket nei til å være med. Pilotfrue ble for kjedelig for meg 

Savner ikke Sophie Elise, Anna og Anne Brith i alle fall. God ridance!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie Nilsen på Bloggerne!!?? Et mer uinteressant menneske skal en lete lenge etter. Har lest bloggen hennes en stund og makan til selvopptatt kjerring. Me, myself and I. Utrolig at typen hennes holder ut. Hennes lykke skal alltid komme først. 

Det er andre toppbloggere som hadde vært mer interessante å følge. Nevner; Ida Wulff, Kristina Andersen, Line Orvik, Emma Ellingsen.... Men, liker at CBE tar ny sesong og ikke minst Linnea...hun er rå!

Anonymkode: 95d1c...5aa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempeglad for at Linnea skal være med (og gleder meg også veldig til hennes fjerde bok kommer i August)! Linnea er veldig ekte så det blir gøy å se flere i serien som ikke prøver å fremstå som perfekte og dermed blir veldig kjedelige og plastiske (sikter spesielt til pilotparet og Caroline..).

Anniken synes jeg er også underholdende å følge med på, selv om hun kan være frustrerende. Har ikke noe imot at hun fortsatt er med.

Anonymkode: 10c4b...d25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De promobildene er jo retusjert i hjel..

Anonymkode: b890f...e3a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort gjeeeeeeeeesp til alle deltagerne. 

Anonymkode: e0f2b...1c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske de holdt de uskyldige barna utenfor oppmerksomhetssøkende tull som dette. 😞

Anonymkode: c8548...af0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...