Gå til innhold

Hun gjør narr av manboobsene mine.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten bruker å ta tak i manboobsene mine og sier "titty-titty bombombom". Hun bruker også og ta munnen sin mellom dem og gjøre en "brrrrrr"-lyd.

Jeg føler at hun ikke respekterer meg. Hvordan kan jeg få henne til å slutte med dette? Jeg har sagt at jeg ikke liker det.

Anonymkode: af9d8...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld men, 

:skratte:

 

Det er ikke fint å le, men jeg elsker måten du beskriver hele scenarioet på..

Si til henne at hun får leke med sine egne pupper.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne traff meg litt, jeg gjør nemlig det med min mann. Han er normalvektig men har litt fettvev rundt brystene. Jeg gjør det på han fordi jeg synes det er litt morsomt at "rollene blir byttet om" siden han gjør motorbåt på meg. Vi begge har ledd av det og jeg ble nok distrahert av sexen rett etterpå.. Jeg har faktisk ikke tenkt over at det kunne såre og oppleves respektløst - selv om jeg åpenbart skjønner det med å lese innlegget ditt.

Om du tilfeldigvis er min mann, unnskyld! Jeg skal slutte med det. 

Om du ikke er min mann, så si til kjæresten at du ikke liker det og spørr hvorfor hun gjør det. Kanskje ikke hun heller oppfattet det som sårende?

Anonymkode: 53c42...229

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er mer enn 50 ml fett i hvert bryst, kan du få dekket operasjon. Dersom det plager deg til vanlig. 

Har du mindre enn det, så synes hun ikke du har store pupper og gjør det for gøy. Fordi hun tror dere er avslappet sammen. Og ikke kobler at det er et sårt punkt. 

Anonymkode: 5d519...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra ordentlig strengt. Noen folk trenger å oppdras. 

Anonymkode: dde74...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre ikke noe du kan gjøre. Kvinner er bare sånn.

Anonymkode: 5e0f2...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, manboobs er så turn-off! Jeg prøver å få mannen min til å slanke seg/trene, men han gidder ikke høre. :-(

Anonymkode: ae18b...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff, manboobs er så turn-off! Jeg prøver å få mannen min til å slanke seg/trene, men han gidder ikke høre. 😞

Anonymkode: ae18b...93f

Hvert kilo ned gir han 1,5 mm lenger synlig penis, høyere testosteronnivå og all over bedre helse. Pakker han på seg mer muskler i tillegg så vil verden smile til han. Be han komme seg ut av østrogen-skapet. Det er nok med ei dame i huset. Du liker ikke konkurransen. 1 have 2 go.

23/18 over og ut.

Anonymkode: e6ead...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, manboobs er så turn-off! Jeg prøver å få mannen min til å slanke seg/trene, men han gidder ikke høre. 😞

Anonymkode: ae18b...93f

Det er ikke så lett!

Anonymkode: af9d8...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...