Gå til innhold

Problematiske sexstillinger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort, jeg har en fantastisk kjæreste med normalt utstyr MEN av en eller annen grunn er det kun misjonær eller meg på toppen som fungerer. Sexen er fantastisk men jeg savner muligheten for litt variasjon, misjonær kan bli litt ensformig i lengden.. Hva kan jeg gjøre for å endre dette? Det virker som at han ikke "finner veien" i andre stillinger. Og han er ikke veldig villig til å motta hjelp, veiledning. Dette påvirker sexlivet vårt veldig, noe som gjør at det blir mye oralsex og håndsex, og veeeeldig lite penis/vagina aktivitet - noe som er veldig savnet fra min side i hvertfall. :humpe: Jeg trenger virkelig hjelp! Om dette vedvarer er jeg stygt redd jeg kommer til å miste interessen for aktiviteter i sengehalmen, noe som høres ufattelig kjedelig ut. 

Anonymkode: 2b743...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er på toppen, kan du ikke forandre litt stilling (på huk), vinkler, snu deg sideveis/baklengs (reverse cowgirl) og slikt? Variere mellom at du humper opp og ned kontra det å skyte pelvis frem og tilbake.

Hva med doggie? Du kan variere mye med at du dytter rumpa bak slik at han blir sittende og jokke oppover. Du kan spre beina og strekke deg fremover slika at han kommer godt imellom beina mens du er "eksponert". Du kan begrave ansiktet i puta mens han holder på. Bakfra stående?

Når ting "ikke fungerer". Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...