AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #1 Del Skrevet 12. juni 2019 Nå har jeg leitet og leitet på Google, uten å finne noe. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt oppskrift til gammeldagse, heklede gardiner? Anonymkode: 3ca95...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. juni 2019 #2 Del Skrevet 12. juni 2019 Hva slags type da? Slike? Da er det bare å finne et diagram og hekle i vei, sjeldent folk bruker en spesifikk oppskrift så lenge man har diagram (meg inkludert). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Del Skrevet 12. juni 2019 4 timer siden, HappyWaffle skrev: Hva slags type da? Slike? Da er det bare å finne et diagram og hekle i vei, sjeldent folk bruker en spesifikk oppskrift så lenge man har diagram (meg inkludert). Nei, vanlig, hengende gardiner. Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg ikke har funnet en oppskrift. Klarer ikke å hekle med bare diagram. Jeg må ha fremgangsmåten også. Anonymkode: 3ca95...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Del Skrevet 12. juni 2019 Det finnes heklebøker på biblioteket. Sjekke dem? Anonymkode: 425a8...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå