AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Hei, Som overskriften sier; hvordan aksepterer jeg at ingen vil ha meg? Har prøvd meg på dating etter eksen forlot meg. Men, tror ikke jeg orker det mer. Enten blir jeg faset ut eller ghostet. Aner ikke hva som er galt eller hva jeg gjør feil, men noe er det. Knekker snart sammen 😢 Har kommet til et punkt hvor det er så tøft psykisk at jeg ikke vet om jeg orker å date mer. Har noen noen gode råd? 😢 Anonymkode: 600d7...28e 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 er du slik som bare MÅ være i forhold? jeg har litt omvendt problem. Mange menn vil ha meg, og jeg må ta den harde beslutningen og avvise. for de gir seg ikke, jeg må liksom bare si det som det er til slutt. er ikke bekymret for at noen ikke vil ha meg, men om jeg finner noen jeg passer med. Anonymkode: 01048...3b5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: er du slik som bare MÅ være i forhold? jeg har litt omvendt problem. Mange menn vil ha meg, og jeg må ta den harde beslutningen og avvise. for de gir seg ikke, jeg må liksom bare si det som det er til slutt. er ikke bekymret for at noen ikke vil ha meg, men om jeg finner noen jeg passer med. Anonymkode: 01048...3b5 Nei, jeg må ikke på død og liv være i et forhold, så jeg fremstår aldri som desperat overfor noen. Kjenner bare meg selv såpass at jeg vet at jeg trives godt i forhold. Har ikke noe særlig kontakt med familie heller og da er det greit å ha noen som blir min familie og støtten. Om du skjønner? Ts Anonymkode: 600d7...28e
Embla82 Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Vil råde deg til å ikke date før du har det bra med deg selv og trives med livet ditt på egen hånd. Hva er utgangspunktet ditt når du dater? Forsøker du å finne noen som liker deg? Eller prøver du å treffe noen du er kompatibel med? Når jeg er singel har jeg aldri et mål om å finne noen. Skal jeg date så er jeg mest redd for å ikke passe sammen, eller gå inn i noe og så finne ut etterhvert at det ikke funker. Jeg hater å måtte såre noen, men takler heller ikke bli i noe jeg ikke ser en fremtid i. De jeg kjenner som sliter med å stadig bli interessert for så å bli avvist har omvendt utgangspunkt. De ønsker bekreftelse, så de blir lett interessert i alle som gir dem oppmerksomhet, og så legger de seg litt for flat og mister seg selv litt i ønsket om å bli likt av den andre, eller holde på interessen. Det er sånt som hadde fått meg til å flykte. Vil ikke gå inn i noe med noen som prøver for hardt å få meg til å like dem før de i det hele tatt kjenner meg ordentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #5 Skrevet 11. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg må ikke på død og liv være i et forhold, så jeg fremstår aldri som desperat overfor noen. Kjenner bare meg selv såpass at jeg vet at jeg trives godt i forhold. Har ikke noe særlig kontakt med familie heller og da er det greit å ha noen som blir min familie og støtten. Om du skjønner? Ts Anonymkode: 600d7...28e Hvor lenge er det siden du kom ut av forholdet? liker du noen av de du møter eller er det bare det at du vil ha noen? Anonymkode: 01048...3b5
Sanjar Skrevet 11. juni 2019 #6 Skrevet 11. juni 2019 Vi må nok ha litt mer info for å kunne si hva du gjør galt. Kjønn, alder, hvilke arenaer du bruker og fremgangsmåten din der. 1
Gjest Saltomortale Skrevet 11. juni 2019 #7 Skrevet 11. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg må ikke på død og liv være i et forhold, så jeg fremstår aldri som desperat overfor noen. Kjenner bare meg selv såpass at jeg vet at jeg trives godt i forhold. Har ikke noe særlig kontakt med familie heller og da er det greit å ha noen som blir min familie og støtten. Om du skjønner? Ts Anonymkode: 600d7...28e Du minner meg om meg selv Jeg har heller ikke noe særlig familie, har vært singel i 2,5 år og mister innimellom troen på kjærligheten fullstendig. Men ikke tenk at ingen vil ha deg. Dating er vanskelig! Ikke gi opp, selv om det ser mørkt ut. Du må tørre å være klar på hva du ønsker deg, og du må prøve å være den beste utgaven av deg selv også. Vis dem hvem du er! Selv om jeg tviler innimellom, så vet jeg egentlig at jeg har mye å tilby den rette, og at den som får meg til slutt er en veldig heldig mann
ViBe Skrevet 11. juni 2019 #8 Skrevet 11. juni 2019 Jeg vil så absolutt tro det er noen for deg også - det gjelder bare å treffe personen! 😊 Dating høres utrolig kunstig ut. (Jeg forstår deg slik at du mener dating arrangert av datingbyråer) Jeg har aldri prøvd, så inntrykket er kun fra hva jeg har hørt/lest/sett. Jeg vil tro at de som registrerer seg i slike dating-databaser har svært mange ulike utgangspunkt til hvorfor de vil date! Hva om du senker skuldrene litt i din søken etter partner - og melder deg på noe du har interesse for. Det kan være kurs i rosemaling eller dans eller kanskje ta et tysk-kurs. Hva med å bli med i en tur-gruppe og gå på turer i naturen, om du liker det. Ridekurs om du liker hester. Kort sagt - naturlig møteplass for folk med lignende interesse som deg. Der finner du kanskje en å dele livet med på "naturlig vis". Hvis ikke, er muligheten stor for å få nye venner noe som også kan være hyggelig. Sjekk i avisa om hva som foregår i ditt nærområde og bli med på det som er av interesse. Besøk bibliotek og museum eller maleri-utstillinger; smil til mennesker du møter; si hei om du får øyekontakt ... etc. Snakk med sidemannen på bussen, toget eller trikken - selv om han/hun ikke er "partner-emne". Du blir mer åpen og avslappet selv på denne måten. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #9 Skrevet 11. juni 2019 Prøv å vær litt mindre hard mot deg selv og se på realitene. Det er superenkelt å finne menn som ghoster, faser ut, bruker kvinner til sex og i det hele tatt ferierer skamløst i korte perioder i det som faktisk er noens liv: og som på toppen av alt mener at det er ok oppførsel å være kongen av (i beste fall) serie-monogamiet. Også er det supervanskelig å finne de mennene som er reale, oppfører seg som folk og som faktisk vil noe seriøst. Du må navigere beinhardt for å styre unna den store gruppen av møkkamenn som bare er veien for alt som er bra. Dump menn med det samme du får en dårlig magefølelse på dem. Trekk deg unna med engang du merker at du får en dårlig dag fordi den andre ikke svarte eller gjorde noe annet som gjorde deg utrygg og usikker. Ikke vent til du er bombesikker og litt til på at noen er useriøs. Den første magefølelsen man får stemmer som regel 100%. Anonymkode: 749e6...946 3
Måneskinn Skrevet 12. juni 2019 #10 Skrevet 12. juni 2019 Jeg sier som mora til Sheldon i Bigbang : there's a key for every Lock men når du føler det sånn som nå, ta en pause fra datingen. Ta tid til deg selv, kjenn etter hva er det DU vil akkurat nå? Gjør ting som du liker og behandle deg selv pent. Noen ganger må man distansere seg selv fra ting - og dette med dating kan være en meget frustrerende affære, jeg kjenner til det selv. Det kan ta så mye energi og humør fra en, at halvparten kunne vært mer enn nok. Når jeg kommer inn i sånne perioder så tar jeg kun hensyn til meg selv. Og du, det er ikke nødvendigvis deg det er noe galt med. Mange menn der ute som dater flere på en gang, mister fort interessen når de ikke får det de vil ha og mye annet. Men det kan være vanskelig å se skogen for bare trær. lykke til og plei deg selv <3 3
SunnivaOslo Skrevet 12. juni 2019 #11 Skrevet 12. juni 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Som overskriften sier; hvordan aksepterer jeg at ingen vil ha meg? Har prøvd meg på dating etter eksen forlot meg. Men, tror ikke jeg orker det mer. Enten blir jeg faset ut eller ghostet. Aner ikke hva som er galt eller hva jeg gjør feil, men noe er det. Knekker snart sammen 😢 Har kommet til et punkt hvor det er så tøft psykisk at jeg ikke vet om jeg orker å date mer. Har noen noen gode råd? 😢 Anonymkode: 600d7...28e Ja. Slutt å grin. Du hopper rett i dating uten å klare deg selv først. Vær selvstendig først og fremst og ikke baser din lykke på om du har en mann eller ei. (veldig klisje) Hva er det menn vil ha egentlig? Når de snakker om konemateriale så snakker de om en som skal gjøre ting for han. Hun skal være en del av han men han skal være et midtpunkt og settes foran alt er basically hva de ber om.. Du kan google om du vil. Svarene er: lage mat og rydde/passe barn og sex. Det er essensen av hva de vil ha. En som lager mat og rydder opp dritten deres og som er der når han skal tømmes..og ikke glem at de beskytter at menn er utro fordi de er visuelle og variasjon.. Så du gjør da alle disse tingene for han mens han er ute og knuller andre. Nei takk😐 Lev nå ditt eget liv da først og fremst. Glem dating og å "finne den rette" for den rette er lik alle andre sine rette. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #12 Skrevet 12. juni 2019 15 minutter siden, SunnivaOslo said: Ja. Slutt å grin. Du hopper rett i dating uten å klare deg selv først. Vær selvstendig først og fremst og ikke baser din lykke på om du har en mann eller ei. (veldig klisje) Hva er det menn vil ha egentlig? Når de snakker om konemateriale så snakker de om en som skal gjøre ting for han. Hun skal være en del av han men han skal være et midtpunkt og settes foran alt er basically hva de ber om.. Du kan google om du vil. Svarene er: lage mat og rydde/passe barn og sex. Det er essensen av hva de vil ha. En som lager mat og rydder opp dritten deres og som er der når han skal tømmes..og ikke glem at de beskytter at menn er utro fordi de er visuelle og variasjon.. Så du gjør da alle disse tingene for han mens han er ute og knuller andre. Nei takk😐 Lev nå ditt eget liv da først og fremst. Glem dating og å "finne den rette" for den rette er lik alle andre sine rette. Nå var du veldig negativ 😂 Menn vil ha snille, varme, omsorgsfulle damer. Det er ikke det samme som en husslave eller et tømmehull Anonymkode: c6032...a4d 2
SunnivaOslo Skrevet 12. juni 2019 #13 Skrevet 12. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå var du veldig negativ 😂 Menn vil ha snille, varme, omsorgsfulle damer. Det er ikke det samme som en husslave eller et tømmehull Anonymkode: c6032...a4d Men så spørs det hva de legger i dette da. En god og varm kvinne med omsorg er en son tar vare på meg og gjør ting for meg. Hun setter meg foran alt og sørger for at jeg har det bra. Hun viser omsorg ved å legge til rette for meg meg meg meg meg.... 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #14 Skrevet 12. juni 2019 Bli en vinner. Damer liker vinnere. Bare se på Northug, han var en taper og en nobody før han vant VM i 2011. Da rant det på med damer, og alle ville ha han, Det trenger selvsagt ikke være langrenn, men bli en vinner på noe annet, hva som helst egentlig. Det er ikke uten grunn at man ikke kan stave kvinner uten vinner. Anonymkode: 18795...04a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #15 Skrevet 12. juni 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å vær litt mindre hard mot deg selv og se på realitene. Det er superenkelt å finne menn som ghoster, faser ut, bruker kvinner til sex og i det hele tatt ferierer skamløst i korte perioder i det som faktisk er noens liv: og som på toppen av alt mener at det er ok oppførsel å være kongen av (i beste fall) serie-monogamiet. Også er det supervanskelig å finne de mennene som er reale, oppfører seg som folk og som faktisk vil noe seriøst. Du må navigere beinhardt for å styre unna den store gruppen av møkkamenn som bare er veien for alt som er bra. Dump menn med det samme du får en dårlig magefølelse på dem. Trekk deg unna med engang du merker at du får en dårlig dag fordi den andre ikke svarte eller gjorde noe annet som gjorde deg utrygg og usikker. Ikke vent til du er bombesikker og litt til på at noen er useriøs. Den første magefølelsen man får stemmer som regel 100%. Anonymkode: 749e6...946 Jeg synes ikke det er vanskelig å finne reale menn. Hvorfor er dere alltid så negative? Anonymkode: 01048...3b5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #16 Skrevet 12. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes ikke det er vanskelig å finne reale menn. Hvorfor er dere alltid så negative? Anonymkode: 01048...3b5 Det jeg har funnet ut er at jeg har falt for de som skamløst har kurtisert meg, og av de er 10/10 drittsekker, virkelig skikkelig rasshøl. Jeg har forstått at hvis jeg går for menn som er beskjedne og tilbakeholdne finner man de gode, så det oppklarte mye for meg og har gjort meg mindre negativ. Baksiden av medaljen er at jeg liker sjarmerende menn med selvtillit som tar initiativ, så man kan ikke få i pose og sekk dessverre. Anonymkode: cc33a...323 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #17 Skrevet 12. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg har funnet ut er at jeg har falt for de som skamløst har kurtisert meg, og av de er 10/10 drittsekker, virkelig skikkelig rasshøl. Jeg har forstått at hvis jeg går for menn som er beskjedne og tilbakeholdne finner man de gode, så det oppklarte mye for meg og har gjort meg mindre negativ. Baksiden av medaljen er at jeg liker sjarmerende menn med selvtillit som tar initiativ, så man kan ikke få i pose og sekk dessverre. Anonymkode: cc33a...323 Hvordan kan du ikke få i pose og sekk? er det liksom enten veldig selvsikre menn ellers veldig sjenerte? jeg vet ikke hva de mennene jeg falt for er jeg, jeg bare falt for dem. Anonymkode: 01048...3b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå