Martine.S Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Hei. Jeg lurte på om noen har vært mye i Polen og kan anbefale meg en by der man får mest for pengene. Jeg, samboeren min og våre to barn på 3 og 10 år tenker å dra en tur til Polen i sommer. Vi vil ha mulighet for å shoppe (helst på type outletbutikker og billigkjeder), dra på fornøyelsesparker, badeland og lekeplasser. Tenkte først på Gdansk men etter å ha kikket litt rundt på nette har jeg forstått det som at det er blitt såpass populært for turister at prisene er skrud opp en del(?) hvis det skulle være feil må dere gjerne rette opp. Er det sannsynlig for at en familie på 4 kan overleve en hel uke på 10-15000,- tilsammen i lommepenger som kan dekke alle ønskene over pluss mat. Da vil vi selvfølgelig være flinke til å spise frokost i leiligheten vi leier og ta med matpakker når vi skal på utflukter. Gi meg gjerne konstruktive tilbakemeldinger og tips og anbefalinger om hvilke byer vi burde reise til.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #3 Skrevet 12. juni 2019 Hva med å reise til Albania? Anonymkode: 48dff...6a3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Alle byene i Polen er billige, uansett hvor du drar. Polen er billig når det gjelder mat, drikke og opplevelser. Klær er ikke så billige, og overnatting kan variere fra veldig billig til dyrt i alle byer. Anonymkode: c7cbd...f4c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå