AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 På en vanlig dag, på buss eller togstasjonen eller kanskje på kaffen. For å bli kjent. Er de fleste av damene åpne for det? Hva ville du gjort om en helt vanlig fremmed kom bort for å slå en prat? Hilsen Ungkar Anonymkode: 17802...be4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Det spørs jo helt og holdent på utseendet ditt Anonymkode: e84cc...96d 5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Jeg liker at folk kommer bort for å snakke, uansett kjønn eller intensjoner. Men det at jeg er hyggelig tilbake trenger ikke bety at jeg er interessert... Synes det er flott når menn våger å sjekke meg opp edru, det gir dem «pluss» i boka. Men menn som ikke kjapt tar tydelige hint om manglende interesse, går uendelig i minus. Anonymkode: 630a6...27a 5
Embla82 Skrevet 11. juni 2019 #4 Skrevet 11. juni 2019 Jeg synes det er kjempehyggelig om helt vanlige fremmede av begge kjønn slår an en prat. Men jeg er ikke fan av å bli oppsøkt ene og alene for å bli sjekket opp, det føles mest kleint. Jeg tiltrekkes av personlighet, og jeg synes ikke det er så lett å oppfatte personligheten til noen som "er på sjekkern". Så det blir på en måte automatisk avslag. Det er heller ikke så interessant å gå på date med noen fordi de bestemte seg på avstand, uten å ha snakket med meg, for at de er interessert. Sånn før jeg har åpnet munnen. Da er det kun utseende som teller, og det er ikke smigrende for min del. Så mitt svar er vel at om du vil utfordre deg selv til å bli flinkere til å prate med ukjente i hverdagen så er det helt supert. Om du ser at du får en god tone med noen og har en del til felles, så kan du gjerne sende ut et lite hint og se om det kommer flørt i retur. Men ikke reduser damer til kjønn og attraktivitet i det hverdaglige rom. La oss være et individ som du tilfeldigvis slår an en prat med. 4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #5 Skrevet 12. juni 2019 Jeg foretrekker at menn tar kontakt på den måten. Jo mer dagligdags situasjon, jo bedre. Det eneste jeg ikke liker er menn som ikke klarer å forstå at ikke alle damer i verden vil ha dem. Sender dama ut signaler på at nok er nok: leave it! Anonymkode: 14394...0f2 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #6 Skrevet 12. juni 2019 Jeg hadde nok sett meg rundt å sett etter signaler. En velkomst signal. Og da hadde jeg gått bort til henne på togstasjon eller på kafé. Men trå varsomt. Damenes signaler kan være mangt. De er usikre på seg selv sånn sett og vet ikke helt hva de søker Anonymkode: c5db6...ae1 1
Nappetass1 Skrevet 12. juni 2019 #7 Skrevet 12. juni 2019 Det er så innmari situasjonsbestemt. Og ja, du må isåfall være tiltrekkende. 1
SunnivaOslo Skrevet 12. juni 2019 #8 Skrevet 12. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det spørs jo helt og holdent på utseendet ditt Anonymkode: e84cc...96d Nope. Det er hyggelig uansett men seff så må jeg jo fatte noen interesse tilbake. Altså kommer Marve Fleksnes på 55 så blir jeg ikke så glad nei men det er jo "hyggelig" uansett da.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #9 Skrevet 12. juni 2019 Jeg synes det er greit, men han må respektere et eventuelt nei og ikke mase videre. Jeg er sjenert så ikke sikkert at han hadde turt å komme bort siden jeg nok kan virke avvisende. Selv om mannen ikke er attraktiv for meg så tenker jeg at det er hyggelig uansett og tar det som et kompliment. Det kan jo ikke være slik at bare kjekke menn skal få "lov" til å prøve seg. Jeg tenker det heller kommer an på måten han oppfører seg på. En kjekk mann som oppfører seg upassende er ikke spesielt ønskelig og hadde ikke fått ja fra meg i hvert fall. Jeg skjønner at dette kan være vanskelig. De fleste har ikke øyekontakt med andre, har gjerne musikk på øret eller ser ned på mobilen. Anonymkode: 7d54e...863
Jacuzzi Skrevet 12. juni 2019 #10 Skrevet 12. juni 2019 Menn rundt samme alder - ok. Men spørs litt hva du sier og sånn. Menn som er en del eldre eller yngre enn meg - nei.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #11 Skrevet 12. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker at menn tar kontakt på den måten. Jo mer dagligdags situasjon, jo bedre. Det eneste jeg ikke liker er menn som ikke klarer å forstå at ikke alle damer i verden vil ha dem. Sender dama ut signaler på at nok er nok: leave it! Anonymkode: 14394...0f2 Hahaha ..... Er tidligere bussjåfør, og signerer så absolutt denne. Anonymkode: b7885...366 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #12 Skrevet 12. juni 2019 49 minutter siden, SunnivaOslo said: Nope. Det er hyggelig uansett men seff så må jeg jo fatte noen interesse tilbake. Altså kommer Marve Fleksnes på 55 så blir jeg ikke så glad nei men det er jo "hyggelig" uansett da. Mulig du synes det er hyggelig, men de fleste reagerer nok negativt hvis fyren ikke er attraktiv. Er jo egentlig det samme på byen, men er mye mer markant hvis det er i hverdagen. Heldigvis finnes tinder etc. i dag, hvor begge parter må "godkjenne", og begge parter må vise et visst initiativ før det skjer noe 🙂 Anonymkode: e84cc...96d 1
TinyBean Skrevet 12. juni 2019 #13 Skrevet 12. juni 2019 Syns det er hyggelig, men da må du se an situasjonen også. Og ta et nei på en hyggelig måte og ikke bli ekkel og fornærmet. Hvis jeg har på hodetelefoner eller leser vil jeg helst være i fred. Sier jeg nei takk til selskap, bare si "ok" og gå. Ikke bli værende og bli passiv aggressiv fordi du fikk et nei. Regner med du tåler å få nei, jeg håper hvertfall det. 1
Scoops Skrevet 12. juni 2019 #14 Skrevet 12. juni 2019 Jeg syns det er greit så lenge han respekterer en avvisning,og ikke blir masete . Jeg er altfor sjenert og usikker til å gjøre noe sånt selv ,men blir joså klart smigret når andre tar kontakt med meg.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #15 Skrevet 12. juni 2019 I teorien er jeg for, men i oraksis er det jo bare tullinger som ikke tar et nei som gjør det, så innstillingen min er jo negativ. Anonymkode: 76acf...3f2
SunnivaOslo Skrevet 12. juni 2019 #16 Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mulig du synes det er hyggelig, men de fleste reagerer nok negativt hvis fyren ikke er attraktiv. Er jo egentlig det samme på byen, men er mye mer markant hvis det er i hverdagen. Heldigvis finnes tinder etc. i dag, hvor begge parter må "godkjenne", og begge parter må vise et visst initiativ før det skjer noe 🙂 Anonymkode: e84cc...96d Ja og de fleste menn reagerer på samme vis hvis en stygg kvinne prøver seg så hva er problemet her? Jeg sier ikke at man skal være glad for alle komplimenter man får og er en mann stygg i dine øyne så trenger du ikke alltid være hyggelig. Noen ganger må man være "slem" for at noen skal la deg være i fred fordi de tar ikke et nei for et nei. Og stygg i seg selv er ikke utseende hos menn da...Jeg har sett flere "kule menn" som egentlig IKKE er noe å se på men de har den kule personligheten de har klart å opparbeide seg..så stygg blir da en sum av handlinger og hva som sies og gjøres og ikke kun pga utseende. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå