Gå til innhold

.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

.

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit, dette var et relativt tungt tema. Men behøver ikke nødvendigvis være det om man vil snakke om årsaker. Jeg er ikke utålmodig når det gjelder svar i denne tråden. Det er greit å tenke seg om to ganger her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Du mener mennesker mangler mot? Ellers så kan jeg ikke helt sammenlikne mennesker og dyr fordi vi mennesker lever med følelser og tanker mens dyr lever på instinkt mye mer. 

Og du tar litt feil ang det at alle har nok med sitt. Tror du bør lese noen underforum her hvor det ser ut til at noen bruker EKSTREMT mye tid på å bry seg med andres gjøren og laden( tror jeg det heter) 

Jeg kan godt forstå at noen blir selvmedlidende. Jeg tror at hvis andre viste de tilstrekkelig meg omsorg og støtte, så ville de ikke følt det sånn. Ikke sant? 

Jeg skjønte ikke heelt hva du tenkte her. Det er en grunn til at dyr blir utstøtt. Det er ikke alltid en god grunn til at mennesker blir? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg skjønte ikke heelt hva du tenkte her. Det er en grunn til at dyr blir utstøtt. Det er ikke alltid en god grunn til at mennesker blir? 

Vet du hva? Jeg er helt enig! Så da slettet jeg like godt hele det første innlegget. Noen ganger jobber hjernen min på høygir og jeg tar for gitt at alle andre har akkurat min hjerne og forstår nøyaktig hva jeg mener. Det fungerer ikke slik:)

Til syvende og sist tror jeg at jeg var mest nysgjerrig på hvordan vi kan takle veldig mye i en vanskelig situasjon, men så raskt faren er over kommer ofte en slags senvirkning. Dette gjelder ikke bare i militæret men i alle situasjoner. Men nå har jeg slettet hele innlegget, så da har vi ingen debatt å starte:)

Jeg kan jo skvise noe ut av tråden ved å spørre folk hva de skal i ferien men det blir jo enda dummere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Vet du hva? Jeg er helt enig! Så da slettet jeg like godt hele det første innlegget. Noen ganger jobber hjernen min på høygir og jeg tar for gitt at alle andre har akkurat min hjerne og forstår nøyaktig hva jeg mener. Det fungerer ikke slik:)

Til syvende og sist tror jeg at jeg var mest nysgjerrig på hvordan vi kan takle veldig mye i en vanskelig situasjon, men så raskt faren er over kommer ofte en slags senvirkning. Dette gjelder ikke bare i militæret men i alle situasjoner. Men nå har jeg slettet hele innlegget, så da har vi ingen debatt å starte:)

Jeg kan jo skvise noe ut av tråden ved å spørre folk hva de skal i ferien men det blir jo enda dummere. 

Ikke ta for gitt at folk skjønner hva du mener 🙂 jeg var jo litt interessert i hva du tenkte her. Men noen ganger så får vi vel bare ut ting og tanker en har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges da trådstarter har fjernet tittel og hovedinnlegg.

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...