AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #1 Skrevet 11. juni 2019 Jeg er en jente på 23 år og jeg har aldri vært i et forhold. Jeg har nå datet en gutt i nesten 4 uker og vi har det veldig fint sammen. Jeg er vanligvis en sjenert person som ikke åpner meg for hvem som helst, men han er en person jeg kan være meg selv rundt, jeg kan snakke med han om ting og det føles veldig naturlig å være med han. Han har sagt til meg at han er veldig betatt av meg og at han ønsker et forhold med meg. Jeg er også betatt av han og en del av meg sier at jeg ønsker et forhold med han og, men jeg vet ikke om jeg er forelsket i han. Når folk beskriver en forelskelse så sier de at de ikke kan stoppe å tenke på personen, får sommerfugler i magen ved tanken på personen og sånn, men det gjør ikke jeg. Jeg er veldig glad i han, betatt av han og kjenner på savnet når han ikke er der, men de klassiske forelselsesfølelsene er ikke helt der. Men så tror heller ikke jeg at jeg kjenner så lett på sånne følelser da jeg ikke styres så mye av følelsene mine. Er det noen her som har det som meg? Eller er alltid forelskelse sånn som folk forklarer det? Anonymkode: 14d9c...69f
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #2 Skrevet 11. juni 2019 Ja en forelskelse er sånn at når det skjer noe spennende i livet så er den personen den første man vil si det til, man tenker på den personen veldig ofte, om han eller hun sender en melding så gløder man og smiler fra øre til øre. Anonymkode: b64cb...605
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #3 Skrevet 11. juni 2019 Jeg har vært borti det samme. Da har det endt på litt forskjellig vis, noen ganger hvis den tiltrekningen ikke er tilstedet så har jeg valgt å ikke satse. En mann kan være kjempesnill og se veldig bra ut, altså fin på papiret. Men når den tiltrekningen ikke ligger i lufta så hjelper ikke det så mye om du skjønner. Det kan utvikle seg over tid, det finnes ingen fasit på dette. Du sier du er litt sjenert, så kanskje du må bruke tid på å bli trygg til å slippe følelsen inn. Det kommer an på hva du ønsker, hvis du føler du trenger den følelsen for å gå videre er det kanskje ikke helt riktig? Man kan jo ikke styre følelser uansett. Ville gitt det en sjans, du trenger ikke å rushe med å gå inn i et forhold. Ingen hast! Anonymkode: 365f2...b55
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2019 #4 Skrevet 12. juni 2019 Jeg er litt som deg, jeg har aldri fått den type forelskelse. Jeg og typen har vært sammen i over to år nå. Da vi ble sammen så var jeg nok litt mer forelsket enn det du beskriver. Jeg tenkte ofte på han og sånn, men det tok ikke over livet mitt. Anonymkode: f5ff2...861
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå