Gå til innhold

Klumsete komplimente du har fått?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var en mann jeg hadde vært kåt på i noen år som plutselig ville møtes hos meg for å drikke øl og se film. Jeg sa selvfølgelig ikke nei. Dessverre viste det seg at den seksuelle kjemien vår ikke var on point. Jeg vet han prøvde så godt han kunne men jeg var litt klein og klønete. Etter sexen sa han ikke så mye, jeg gikk på badet for å vaske meg ettersom det ble litt gris og han kom etter, da tok han meg på rumpa og studerte den og så sa han "du har fin rumpe da, det skal du ha"..... Var alt dårlig bortsett fra rumpa? :P Veltrent var jeg heller ikke, så....

Også klassikeren da... Som jeg har fått hørt fra hele to menn!!! "rumpehullet ditt er skikkelig fint, tiltalende og deilig, kunne sett på det hele dagen" ikke ordrett av begge, men noe av det samme. ALTSÅ HVA?????? 

Anonymkode: aad55...0e4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest FirstNameLastName
Skrevet

"Du er sånn som man faller for pga personligheten"..... Jeg vet jeg gjør lite ut av utseende mitt, og jeg har visstnok en bra personlighet, men altså.... Når det er sagt; er sammen med drømmemannen som både har utseendet og personlighet med seg:)

Gjest Lienna
Skrevet (endret)

På hedemarksdialekt: "Je lik messom slekk hugguformen på rei messom" 

Oversatt til bokmål: "Jeg liker liksom hodeformen din liksom(lissom)."

😂

Endret av Lienna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...