Gå til innhold

Er disse kjønnsleppene normale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Har lenge hatt komplekser med de indre kjønnsleppene mine, da jeg synes de er for lange ut i fra hva jeg har sett på andre. 

I tillegg har jeg hatt fysiske problemer, f. eks med at det kan sette seg litt fast i hull i blondetruser og ellers kan noe falle utenfor trusa (hvis jeg bruker liten g string). 

Tror dere at jeg kan få dekt operasjon hvis jeg går til spesialist med dette problemet? Eller er det fastlegen jeg må kontakte? 

Er det noen andre her som ser ganske lik ut som meg med samme problemer? 

Legger ved et bilde jeg fant på Google som er ganske likt. 

 

https://www.google.com/search?q=big+labia&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiT8evtx-HiAhU7wMQBHVjMAJMQ_AUoAXoECAoQAQ&biw=360&bih=659#imgrc=Eyzoy14veWvdoM

Anonymkode: 575d4...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo absolutt et normalt og fint underliv! Ikke gjør noe med dette. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lik som deg. Sleit med det i mange år (var flau om noen så meg naken og var red det skulle være tydelig at jeg hadde det om jg brukte bikini o.l) Men det gikk heldigvis over. (min verdi som kvinne har ingenting med kjønnsleppene mine å gjøre.)

Men har innsett at det er ganske normalt. Du vil nok ikke få det dekket, du ser helt normal ut. Søstra mi er gynekolog og det er som regel kun de mest ekstreme tilfellene som blir dekt. I tillegg er det en helt unødvendig operasjon, du kan ende opp med at for mye blir fjernet (smerter og for stram hud), infeksjoner og nedsatt følelse ved sex. Om du vil gjennomføre det må du nok gå gjennom privatklinikker. De vil bare ha pengene dine, så de opererer deg nok uansett hvor normal du er.. 

I dag er jeg glad jeg ikke utsatte meg for den risikoen. Og du finner uansett en fyr som syntes du er digg akkurat som du er!

Anonymkode: b19d4...a35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnsleppene er supersexy! Disse må du ta godt vare på!

hilsen mann

Anonymkode: c04d8...948

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Har lenge hatt komplekser med de indre kjønnsleppene mine, da jeg synes de er for lange ut i fra hva jeg har sett på andre. 

I tillegg har jeg hatt fysiske problemer, f. eks med at det kan sette seg litt fast i hull i blondetruser og ellers kan noe falle utenfor trusa (hvis jeg bruker liten g string). 

Tror dere at jeg kan få dekt operasjon hvis jeg går til spesialist med dette problemet? Eller er det fastlegen jeg må kontakte? 

Er det noen andre her som ser ganske lik ut som meg med samme problemer? 

Legger ved et bilde jeg fant på Google som er ganske likt. 

 

https://www.google.com/search?q=big+labia&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiT8evtx-HiAhU7wMQBHVjMAJMQ_AUoAXoECAoQAQ&biw=360&bih=659#imgrc=Eyzoy14veWvdoM

Anonymkode: 575d4...ad3

Nei seriøst ikke gjør noe med de der. Helt ærlig så er dette max turn on til meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Har lenge hatt komplekser med de indre kjønnsleppene mine, da jeg synes de er for lange ut i fra hva jeg har sett på andre. 

I tillegg har jeg hatt fysiske problemer, f. eks med at det kan sette seg litt fast i hull i blondetruser og ellers kan noe falle utenfor trusa (hvis jeg bruker liten g string). 

Tror dere at jeg kan få dekt operasjon hvis jeg går til spesialist med dette problemet? Eller er det fastlegen jeg må kontakte? 

Er det noen andre her som ser ganske lik ut som meg med samme problemer? 

Legger ved et bilde jeg fant på Google som er ganske likt. 

 

https://www.google.com/search?q=big+labia&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiT8evtx-HiAhU7wMQBHVjMAJMQ_AUoAXoECAoQAQ&biw=360&bih=659#imgrc=Eyzoy14veWvdoM

Anonymkode: 575d4...ad3

Var det de jeg sendte link til? Ja, de er normale kjære deg😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nesten lik ut.. Problemet med trusene har jeg ikke fordi jeg aldri bruker string, er mer en hipsterperson.. Når det kommer til menn har jeg aldri noen sinne fått en negativ tilbakemelding, heller tvert om :)

Anonymkode: 044ea...bf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normale og fine. Ikke la noen få deg til å tro noe annet :)

Anonymkode: b8d00...4d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, alt en skal nå operere også :rolleyes:

Anonymkode: aac21...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser helt vanlige ut.

M

 

Anonymkode: def1b...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Har lenge hatt komplekser med de indre kjønnsleppene mine, da jeg synes de er for lange ut i fra hva jeg har sett på andre. 

I tillegg har jeg hatt fysiske problemer, f. eks med at det kan sette seg litt fast i hull i blondetruser og ellers kan noe falle utenfor trusa (hvis jeg bruker liten g string). 

Tror dere at jeg kan få dekt operasjon hvis jeg går til spesialist med dette problemet? Eller er det fastlegen jeg må kontakte? 

Er det noen andre her som ser ganske lik ut som meg med samme problemer? 

Legger ved et bilde jeg fant på Google som er ganske likt. 

 

https://www.google.com/search?q=big+labia&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiT8evtx-HiAhU7wMQBHVjMAJMQ_AUoAXoECAoQAQ&biw=360&bih=659#imgrc=Eyzoy14veWvdoM

Anonymkode: 575d4...ad3

Hei :)

Jeg har også store indre kjønnslepper, har akkurat de samme problemene som du beskriver samt at de klistrer seg veldig sammen på grunn av mye utflod

Jeg har bare lært meg å leve med dem, syns ikke du skal operere dem mindre

De mennene som jeg vært sammen med har elsket dem, har fått høre at det er sexy 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også lange. Sluttet å gå med "hullete" blondetruser etter at en av leppene mine satte seg fast og jeg desperat mått klippe av hele trusa så jeg ikke skulle miste blodtilførselen. Ganske drøyt. Nå er det heldigvis endel undertøyskjeder som har begynt med ekstra, gjennomsiktig stoff foran blondene. 

Har alltid hatt komplekser for dem, men jeg er dritt lei av å stresse med dem og hva menn vil tenke.

Leppene på bildet var fine.

Anonymkode: 5460d...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å sammenligne lengde, men jeg hadde også lange kjønnslepper. Det var så irriterende. De satte seg fast i trusa hele tiden, havnet på utsiden, kunne komme i klem når jeg hadde på trang bukse osv. I bikini på sommeren måtte jeg hele tiden sjekke at de ikke hang utenfor. Samt at jeg syntes de var ekstremt stygge (de var mørke i tillegg!), så jeg valgte operasjon (privat). Veldig fornøyd med det. Nå tenker jeg ikke over dem i det hele tatt. 

Jeg aner ikke hva menn tenker om kjønnslepper, jeg gjorde det JEG ønsket å gjøre. 

Anonymkode: d1755...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normale. Men skaper det problemer i hverdagen i forhold til dagligdagse tøy, svømmedrakt, bikini, lingerie og slikt, så vurder operasjon. Det er rimelig beint frem og du kommer ikke til savne de.

Men du skal ikke være bekymret for hvordan de ser ut for en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har så lange lepper at når jeg går med bikini, så får jeg ikke kameltå, jeg får en klump med underliv. Så mellom lårene mine blir det ikke et hakk, men en u. 

Anonymkode: b5f0b...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Var det de jeg sendte link til? Ja, de er normale kjære deg😉

Nei, det var til meg. 😊

Anonymkode: da6a9...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig individuelt, men alle underliv er unike så syns ikke man skal begynne å endre på noe. Naturlig er alltid best. Man finner alltid noen som liker deg som du er.

Anonymkode: 40acd...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...