Gå til innhold

Parkering på Gardermoen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser på booking av parkering i 5 hele dager. Når jeg går til betaling blir prisen å betale for område P6 550 kroner - stemmer det at dette er totalpris for min parkering? På andre steder på nettsiden fremstår dette som pris per døgn, men det står ulike priser hos Avinor og OnePark 🤨 Og finner ikke noen måte å betale for en uke på (som er billigere enn 5x550,-). Noen som vet?

Anonymkode: c16c7...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gardemoen har parkeringssoner. Desto lenger du må gå til flyplassen desto billigere blir det. Det er mange penger spart for en gåtur på 15 minutter.  Vi betalte på en parkeringsautomat for 5 år siden. Jeg vet ikke hvordan det er i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lettere å svare om du sier hvilken pplass🤔 P10, P2? P3? 

Anonymkode: 1363d...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt lettere å svare om du sier hvilken pplass🤔 P10, P2? P3? 

Anonymkode: 1363d...f9f

P6 står det i HI

Anonymkode: 3a6be...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

550 høres riktig ut for P6 og en uke. Totalprisen du må betale. 

Anonymkode: a5df4...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte bilen på Gardermoen for en måneds tid siden. Husker dessverre ikke prisen. 

Men du betaler etter de 5 dagene. Når du kjører inn på området blir registreringsnummeret på bilen registrert, og samme når du kjører ut. Så går du inn på onepark.no (?) og betaler der. Veldig enkelt! 

Anonymkode: b2a85...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg parkerte bilen på Gardermoen for en måneds tid siden. Husker dessverre ikke prisen. 

Men du betaler etter de 5 dagene. Når du kjører inn på området blir registreringsnummeret på bilen registrert, og samme når du kjører ut. Så går du inn på onepark.no (?) og betaler der. Veldig enkelt! 

Anonymkode: b2a85...01f

Det er billigere med forhåndsbooking og forhåndsbetaling. 

Anonymkode: a5df4...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AlkoMann skrev:

Gardemoen har parkeringssoner. Desto lenger du må gå til flyplassen desto billigere blir det. Det er mange penger spart for en gåtur på 15 minutter.  Vi betalte på en parkeringsautomat for 5 år siden. Jeg vet ikke hvordan det er i dag ?

Ja vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...