Gå til innhold

"Pappahjerne" på Instagram. Er det ment ironisk?


slutt

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget denne IG-kontoen i helgen og så at andre anbefalte å følge den så jeg hang meg på. Nå er jeg litt usikker på hva jeg synes og om han er ironisk eller ikke. Han hadde en kort rant i helgen om hvor dårlig det var av Dr. Bergland å mobbe Ørjan Burøe for ett eller annet han hadde reklamert for på sin IG og avsluttet med en fist pump og sa "Team Ørjan". Altså ingen tvil om at han er på lag med Ørjan og synes Dr. Bergland er på jordet og en mobber. 

På storyen hans nå refererer han til Ørjan sin story. Pappahjerne skriver "Blir rørt av måten sønnen til Ørjan byr på seg selv på pappas Insta. Tenk så stolt han kommer til å være når han blir gammel nok til å skjønne hva han er med på". Her blir jeg litt mer usikker på om han faktisk ER på lag med Ørjan eller om dette er en ironisk støtte til den massive eksponeringen av sønnen(e) Ørjan driver med.

Er det meg som ikke skjønner ironien her eller kan man faktisk seriøst tro at en ung gutt (han er vel ca 12 år)  kommer til å være stolt over å bli brettet ut i Some når han blir 15-18? Dette er ikke ment som et heiarop til verken Ørjan. Dr. Bergland eller Pappahjerne, jeg lurer helt oppriktig på om det er ironisk eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok en titt nå, og han er jo åpenbart sarkastisk. Lo litt gjorde jeg og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han det ja... søren at jeg ikke fanget den da 🙈 Da blir jeg værende som følger. 

(Kan ikke tro at jeg ikke tok sarkasmen. Flaut.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...