Gå til innhold

Respektløse podcaster?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å høre diverse podcaster om Panama-mysteriet. Har hørt den norske versjonen i truecrime-podden og hører nå på ett par amerikanske podcaster om samme sak. 

Har egentlig bare måttet skur av den ene ".. But what do we know?" og reagerer egentlig ganske kraftig på måten de snakker om saken, spøker om detaljer i saken (hvordan det går an å drikke eget vann med avføring osv) mens de ler. Kjenner jeg får en ekkel bismak ved dette, da jeg egentlig bare ønsker å høre om mysteriet (egen nysgjerrighet kan sikkert også diskuteres). Er det andre som reagerer på hvordan sjargongen er i enkelte av disse podcastene? Jeg forstår at de sikkert vil ha lyttere og interesse, men går det enkelte ganger litt for langt? Jeg tenker selvsagt på å beholde en viss respekt for familien og ikke minst, offeret selv.

True crime er jo interessant og appellerende, men jeg lurer av og til på om sensasjonslysten blir dratt litt for langt til tider. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med denne posten, men kjente bare på en avsmak som gjorde at jeg begynte å reflektere litt. De norske podcastene om slike temaer syns jeg er innafor, da. 

Anonymkode: f1245...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

True Crime podden er elendig...

Anonymkode: c4b3f...1cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

True Crime podden er elendig...

Anonymkode: c4b3f...1cc

Hvordan da? 😊

Anonymkode: f1245...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Serial Killers er bra 

Anonymkode: 4bf7f...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...