Gå til innhold

Hva er utstyr hunden din har?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om klumpen vår har litt mye utstyr, og tenker å rydde litt i tingene hans. Hva er hundeutstyr du anser som nødvendig for hunden din å ha? Hvilke merker foretrekker du? Hvor kjøper du hundeutstyret? :)

Anonymkode: 0f66c...153

Videoannonse
Annonse
Gjest Krampus
Skrevet

Sele, bånd, og refleksvest

I bilen har han bur, refleksvest, reflekssele og refleksbånd.

Det er det han har utenom Hundemat og bæsjeposer. 

Skrevet (endret)

Halsbånd, tursele, sporsele, trekksele, lærkobbel, sokker, matskål, vannskål, fôrdunk, biabed, vetbed, fleecepledd, hundebur, hundeshampo, klikker, apportbukker, apportdummies, leker, godbiter, hjernetrimsleker, bæsjeposer, langline, sporline, strikk kobbel for joggeturer, kjørestrikk for skiturer, refleksvest, and the list goes on..

kjøper de fleste merker så lenge kvalitet og utførelse virker bra. Finner jeg noe billig som virker å være bra så kjøper jeg det. 

Endret av Bixity
Tillegg
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bånd, halsbånd, nomesele, kløv, refleks, sokker, skåler, seng, pledd, leker og annet som kommer godt med. Har hatt mange hunder i mange år så har ganske store lager av ting. Siste valpen  har jeg ikke kjøpt noe til enda. Pleier å kjøpe trollseler og Togokløv fra seleverkstedet. Nonstop og mr-kobbel liker jeg. Har noen troll og canelana dekken når det er nødvendig. 

Hva jeg trenger kommer an på årstid og hunden. Jeg kjøper skjeldent noe som ikke har en praktisk funksjon.

Anonymkode: 6b32c...679

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min hund, men foreldrene mine sin, som jeg passer av og til. Det er en shih tzu

Hun har en flexifuel kobbel, h-sele, hårstrikker, karde, kam, neglefil, barbermaskin til poter og bakdel, hjemmestrikkede gensere slik at hun slipper å få store klumper med snø i pelsen om vinteren, refleksvest, eget håndkle, 3 senger (en i stuen, en på soverommet og en på jobb), matskål i keramikk og vannskål i keramikk, og leker av diverse slag.

Mindre essensielt har hun også hårsløyfer, spisebrikke, slitte sokker til å patte på og en nisselue

bæsjeposer, hundesjampo og godbiter anser jeg som forbruksvare.

Er ikke noe spesielle merker.

Anonymkode: 0932c...ce9

Skrevet

Tja, jeg har...

4 retrieverkobbel

2 lærkobbel

3 seler

5 halsbånd

1 flexi

2 regndekken

4 vinterdekken

1 genser

4 matskåler 

2 hundesenger

5+ hundepledd

1 neglklipper

3 børster

Alltid på utkikk etter nytt utstyr, haha!

AnonymBruker
Skrevet

Børste, sele, bånd, matskål, bur, neglsaks og 4 leker.

Anonymkode: c48a6...7dc

Skrevet

Jeg har mange flere børster til hundene enn meg selv. 😅

• Liker 2
Gjest LaptopPute
Skrevet
2 hours ago, Zaga said:

Jeg har mange flere børster til hundene enn meg selv. 😅

Jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...