AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Jente 31, med barn. Vært gift og hatt et dårlig forhold etter skilsmissen. Sexen var utrolig dårlig i ekteskapet , ganske bra i siste forhold men det funket ikke av andre grunner. Nå kjenner jeg på hele kroppen at jeg vil ligge rundt litt og utforske , orker ikke bli gammel uten å ha levd litt, om dere skjønner. Har endel fri når kidsa er hos fedrene. Vil leve livet litt nå og heller satse på å finne kjæreste etterhvert. Jeg har liksom aldri vært alene før. Jeg vil prøve både jenter o g gutter. Hva tenker dere? Høres dette villt ut? Med tanke på alder osv. Anonymkode: ac352...627 5
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #2 Skrevet 10. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: når kidsa er hos fedrene Høres ut som du har ligget litt rundt allerede, så det handler vel kamskje om å forsette i samme gate. God fornøyelse - håper fedrene passer godt på ungene din mens du kjører kuk-karusell Anonymkode: c317c...5bf 11
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Flere partnere betyr ikkje bedre sex, det gjelder å finne noen du har kjemi med. Anonymkode: 5bcb0...e9f 10
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c317c...5bf Morsom du. Har 2 forskjellige fedre ,ble mamma første gang når jeg var 17. Di to andre fikk jeg i ekteskapet. Har aldri ligget rundt, og har heller aldri blitt ordentlig tilfredsstilt før. Ganske klar for å bli det ordentlig snart😂 Anonymkode: ac352...627 3
Missy77 Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 Siden du sitter med disse følelsene tror jeg det er viktig at du utforsker sexlivet ditt. Test ut fantasiene dine! Det er nå du har sjansen! Mitt motto her i livet er at jeg ikke skal sitte på gamlehjem og angre på ting jeg IKKE gjorde. Så jeg har utforsket masse, og elsker det!! 😊 Så kjør på; men husk beskyttelse! Så lenge du ikke skader eller gjør andre noe vondt kan du egentlig gjøre hva f.. du vil! 😉 9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Morsom du. Har 2 forskjellige fedre ,ble mamma første gang når jeg var 17. Di to andre fikk jeg i ekteskapet. Har aldri ligget rundt, og har heller aldri blitt ordentlig tilfredsstilt før. Ganske klar for å bli det ordentlig snart😂 Anonymkode: ac352...627 Gi gass før det er for seint. Du er heldigvis bare 31, og har mange år igjen før du blir 40 og balansen i kjønnsmarkedet forverrer seg. Hvis du står på litt, burde du kunne passere nye 1000 parter før fylte 40👍 Anonymkode: c317c...5bf 1
frubaluba Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 Kjenner følelsen... Og du er fritt til å gjøre som du vil, men det er forskjell på kvalitet og kvantitet, så ville heller ha prøvd å finne en fyr som den seksuelle kjemien gnistrer med og holde deg til han, enn å ligge rundt, veldig mange egoer i senga der ute, og av erfaring, vanskelig å få god sex om man ikke vet hva som fungerer for deg, for da klarer man ofte ikke å kommunisere det, og menn er ikke tankelesere i senga. 5
Trolltunge Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 Haha, jeg tenkte det samme da jeg var 27 år, etter å mer eller mindre ha vært i faste forhold siden jeg var 18 år. Aldri fått rote rundt, så var på tide å være litt vill og gal, tenkte jeg. Sjekket derfor opp en råsexy fyr, som så passe vill og useriøs nok til å passe som kun lek og moro. Typisk playboy liksom. Det er nå 17 år, snart 15 års ekteskap og to barn siden. Nei, vill og gal var nok ikke min skjebne. Men hvorfor ikke? Kanskje du får det bedre til enn meg, og så lenge du har det bra med å leke litt rundt ser jeg ikke problemet. Blås i de menn som kaller det kukkarusellen! Slike er bare ikke verdt å bruke energi på. 7
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 3 minutter siden, Trolltunge skrev: Haha, jeg tenkte det samme da jeg var 27 år, etter å mer eller mindre ha vært i faste forhold siden jeg var 18 år. Aldri fått rote rundt, så var på tide å være litt vill og gal, tenkte jeg. Sjekket derfor opp en råsexy fyr, som så passe vill og useriøs nok til å passe som kun lek og moro. Typisk playboy liksom. Det er nå 17 år, snart 15 års ekteskap og to barn siden. Nei, vill og gal var nok ikke min skjebne. Men hvorfor ikke? Kanskje du får det bedre til enn meg, og så lenge du har det bra med å leke litt rundt ser jeg ikke problemet. Blås i de menn som kaller det kukkarusellen! Slike er bare ikke verdt å bruke energi på. 🥰🥰 Anonymkode: ac352...627 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #11 Skrevet 11. juni 2019 Du trenger ikke andres tillatelse for å gjøre dette, så bare gå for det, hvis det er det du ønsker. Du er jo på ingen måte forpliktet til å finne deg en ny kjæreste, så det er jo bare å ta det som det kommer. Og generelt tror jeg det er sunt for alle å være single litt, en eller annen gang i løpet av livet. Jeg er nesten ti år eldre enn deg, og det siste året er første gang i mitt liv jeg har bodd helt alene, og datet, uten å rote meg inn i noe fast. Det har vært en veldig morsom reise, og jeg har fått gjort mye jeg bare har drømt om tidligere. Når det gjelder kvantitet vs kvalitet kan man fint få begge deler. Jeg har to faste partnere, som jeg treffer regelmessig, som går godt overens med hverandre og leverer kvalitet, både på vennskap og sex. Og så har jeg noen mer sporadiske partnere som tilfredstiller helt spesifikke behov, og så tindrer jeg litt de gangene jeg føler for å prøve noe helt annet, eller bare ønsker spenningen med en ny partner. Anonymkode: dbe26...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #12 Skrevet 11. juni 2019 Men ok...Du vil ha bra sex men samtidig masse tilfeldig sex? Du skjønner vel at dette er motsetninger? Hvordan kan man ha bra ONS? Finnes det i det hele tatt noe som heter bra ONS? (for menn kanskje men de er jo ganske så enkle på det området) bra sex kommer jo av å ha det med en som du kan slå deg løs med og som du tør teste ting med og det får du ikke ved ONS. Det får du en halvslapp pikk og 5 min.... Anonymkode: 6815a...c9b 2
Gjest MyzTeri Skrevet 11. juni 2019 #13 Skrevet 11. juni 2019 Kjør på, vil tro det er en fase som du trenger å få unnagjort.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #15 Skrevet 11. juni 2019 Nå er jeg kvinne i tilfelle noen vil gi "bitre menn " skylden for mitt svar. Men tenk over konsekvensene av dine valg før du hiver deg på kuk karusellen..tenk over at det faktisk er en epidemi av kjønnssykdommer i Norge hvor turister advares mor nordmenn som ligger på klamydia toppen i Europa...noe som både er flaut, trist og en dårlig reklame for seksual moralen til nordmenn. Nei ta heller ansvar for ditt liv og ikke bruk andres kropper kun til egen fornøyelse. Finn heller en mann som du liker å ha som fast partner. Det er tryggest både for deg selv og barna. Anonymkode: c6ba0...2e3 2
Elizabeth89 Skrevet 11. juni 2019 #16 Skrevet 11. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jente 31, med barn. Vært gift og hatt et dårlig forhold etter skilsmissen. Sexen var utrolig dårlig i ekteskapet , ganske bra i siste forhold men det funket ikke av andre grunner. Nå kjenner jeg på hele kroppen at jeg vil ligge rundt litt og utforske , orker ikke bli gammel uten å ha levd litt, om dere skjønner. Har endel fri når kidsa er hos fedrene. Vil leve livet litt nå og heller satse på å finne kjæreste etterhvert. Jeg har liksom aldri vært alene før. Jeg vil prøve både jenter o g gutter. Hva tenker dere? Høres dette villt ut? Med tanke på alder osv. Anonymkode: ac352...627 Er aldri noe jeg kunne tenkt meg. Jeg er 30 og har hatt tre menn og én jente. Er ikke en slik jente som puler rundt, etter min erfaring er ikke menn så interessert i damer med mange partnere heller. Men for all del, gjør som du vil... 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #17 Skrevet 11. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg kvinne i tilfelle noen vil gi "bitre menn " skylden for mitt svar. Men tenk over konsekvensene av dine valg før du hiver deg på kuk karusellen..tenk over at det faktisk er en epidemi av kjønnssykdommer i Norge hvor turister advares mor nordmenn som ligger på klamydia toppen i Europa...noe som både er flaut, trist og en dårlig reklame for seksual moralen til nordmenn. Nei ta heller ansvar for ditt liv og ikke bruk andres kropper kun til egen fornøyelse. Finn heller en mann som du liker å ha som fast partner. Det er tryggest både for deg selv og barna. Anonymkode: c6ba0...2e3 Den der må du lenger ut på landet med: Quote Det er ikke dekning for å si at Norge er på klamydiatoppen i Europa. Det finnes nemlig ikke sammenlignbare tall for europeiske land. (...) I oversikten mangler det imidlertid tall for ti EU- og EØS-land. Fire av dem rapporterte ikke til ECDC i 2015, mens de seks andre bruker en type overvåkingssystem som ikke gjør det mulig å beregne antall tilfeller per 100 000 innbyggere. I denne oversikten er derfor bare 21 av Europas 46 stater med. Hvis man går nærmere inn i rapporten, ser man også at ECDC advarer mot å bruke de innrapporterte tallene til å sammenligne land: https://www.faktisk.no/faktasjekker/2pW/norge-har-en-av-de-hoyeste-forekomstene-av-klamydia-i-europa Men uansett hvor man bor, er det viktig å praktisere trygg sex. Anonymkode: f9848...a57 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #18 Skrevet 11. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den der må du lenger ut på landet med: https://www.faktisk.no/faktasjekker/2pW/norge-har-en-av-de-hoyeste-forekomstene-av-klamydia-i-europa Men uansett hvor man bor, er det viktig å praktisere trygg sex. Anonymkode: f9848...a57 Takk for rettelse. Men Norge har fortsatt en av de høysete forekomster av klamydia i Europa. Det er viktig å bremse denne utviklingen for vi har også andre kjønnssykdommer som har begynt å bli resistente mot antibiotika. https://www.dagbladet.no/nyheter/spredningen-bremser-ikke-over-n-million-smittet-hver-dag/71161134?fbclid=IwAR1gO9SGLDCAApYfsl1G_4LbfNKu96XMri5YL-XFTo0NEloxgtEUsgEJ6SQ Anonymkode: c6ba0...2e3
Ella Ellefantella Skrevet 11. juni 2019 #19 Skrevet 11. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for rettelse. Men Norge har fortsatt en av de høysete forekomster av klamydia i Europa. Det er viktig å bremse denne utviklingen for vi har også andre kjønnssykdommer som har begynt å bli resistente mot antibiotika. https://www.dagbladet.no/nyheter/spredningen-bremser-ikke-over-n-million-smittet-hver-dag/71161134?fbclid=IwAR1gO9SGLDCAApYfsl1G_4LbfNKu96XMri5YL-XFTo0NEloxgtEUsgEJ6SQ Anonymkode: c6ba0...2e3 Når hun planlegger å ligge rundt har hun mest sannsylig tenkt til å beskytte seg! Hun "bruker andres kropper til egen fornøyelse"??? Sex er noe man DELER, for BEGGES fornøyelse, med mindre hun har planer om å tvinge noen! Hvorfor skal dere skamlegge så mye? 2
Trolltunge Skrevet 11. juni 2019 #20 Skrevet 11. juni 2019 1 minutt siden, Ella Ellefantella skrev: Når hun planlegger å ligge rundt har hun mest sannsylig tenkt til å beskytte seg! Hun "bruker andres kropper til egen fornøyelse"??? Sex er noe man DELER, for BEGGES fornøyelse, med mindre hun har planer om å tvinge noen! Hvorfor skal dere skamlegge så mye? Det du sa! Vet ikke om jeg synes det er mest vittig eller tragisk at folk ennå taler for at kvinner skal være så dydige. Sex er ikke et gode som brukes opp, og så lenge man beskytter seg (og dermed også andre) kan det da ikke være et reelt problem at folk koser seg. Skulle TS senere treffe på en mann som helst ville hatt en jomfru, og som ikke takler at hun har testet ut litt, så passer de ikke sammen da. Akkurat som mennesker ikke alltid passer sammen av andre årsaker. Min mann har aldri spurt meg ut om tidligere partnere. Jeg spurte ham en gang om han hadde likt at jeg var jomfru da vi møttes. "Herregud nei, da hadde du sikkert ikke vært som du er i senga", svarte han, og det er jo rett. Jeg brukte noen år og noen partnere på å bli så leken og trygg. Så bevisst seksuelt. Erfaring er ikke negativt på andre områder, så hvorfor det skal være "skittent" og "farlig" seksuelt er over min forståelse. Så lenge man beskytter seg, og ikke setter seg selv eller andre i ubehagelige situasjoner, så vel sex lek, nytelse og moro, og heller et gode man blir bedre og mer bevisst på av erfaring enn "brukt opp". Jeg har som nevnt ikke fått rote så mye rundt, men jeg har hatt ulike nok partnere til å vite forskjell på bra og dårlig sex, og jeg har hatt et par partnere som har vært så leken at jeg har fått testet ut mye. Jeg har sikkert hatt mer sex som seriemonogam enn mange som har vært single store deler av livet. Men brukt opp... nei langt ifra! Skrekk og gru om jeg hadde gitt meg etter to partnere. Da ville jeg aldri ha visst hvor fantastisk sex kan være. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå