Gå til innhold

Vanskelig å tolke henne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flørter mye med en jente på jobb. Det er snap 24/7. Ingen tvil om at det er flørting. Vi henger mye sammen via jobben også og andre kollegaer. Vi snakker også om alt vi må gjøre sammen. Men når jeg spør henne direkte om å gå tur, eller ta en kaffe bare prater hun det bort. Eller spør meg om noe helt annet. Hvordan skal jeg tyde det? 

Anonymkode: 2585e...72a

Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet (endret)

Hun er smart og skiller mellom jobb og hygge. Hun ser på deg som en venn som hun kan tøyse om alt med, men ønsker ikke noe mer. Dessverre er det dumme menn som ikke skjønner hvordan kvinner etablerer relasjoner og tror at et smil fra en dame betyr at hun er interessert.

Men det var ikke dette du ville høre? Hun er interessert i deg og fantaserer om et spennende liv sammen med deg.

Endret av 007_008_007
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun nevner og gå tur og dra på kafe, og når jeg spør henne rett ut så prater hun det bort. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er også en vesentlig aldersforskjell i mellom oss, men hun påpeker ofte at det ikke er noe problem. I mine øyne virker det som hun er ute etter mer en vennskap. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er også en vesentlig aldersforskjell i mellom oss, men hun påpeker ofte at det ikke er noe problem. I mine øyne virker det som hun er ute etter mer en vennskap. 

Når hun snakker bort det å ta en kaffe sammen, da synes du at hun virker int i noe mer? Jøss, jeg ville tenkt omvendt. 

Anonymkode: 55acc...972

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sånn i forhold til alt vi snapper om virker hun intrisert i noe mer ja. Mtp at hun planlegger mye ting for oss i sommer. Hun har også fortalt meg om private ting osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Og at hun sender snap 24/7. Avslutter vi en samtale så kommer det en snap 10 min etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Spør henne rett ut.

Anonymkode: 17f13...131

Skrevet
1 time siden, 007_008_007 skrev:

Hun er smart og skiller mellom jobb og hygge. Hun ser på deg som en venn som hun kan tøyse om alt med, men ønsker ikke noe mer. Dessverre er det dumme menn som ikke skjønner hvordan kvinner etablerer relasjoner og tror at et smil fra en dame betyr at hun er interessert.

Men det var ikke dette du ville høre? Hun er interessert i deg og fantaserer om et spennende liv sammen med deg.

Helt klart dette ja, i beste fall ser hun det an, for et jobbrelatert forhold er det få som gir seg ut på uten å tenke seg grundig om. Ryker det forholdet er jobben også i fare, mange som har slike forhold men jobber da ikke på  samme avdeling. Fy pokker det er ille med brutte forhold, men å få det i trynet på jobb? Du har to store problemer i stedet for et. Så TS må gå forsiktig frem her, og forstå at dette ikke er å tulle med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...