Gå til innhold

Finne ut hvem noen er

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr nå en god stund, og pga div ting blir vi bare venner. 

Så satt jeg og sveipet på badoo er for en stund siden. Så dukket det opp en person som var kjempe lik. Jeg måtte se to ganger, men det er ikke han. Når jeg sjekket hvor han befant seg, så var det selvfølgelig  den samme kommuen som han jeg kjenner. De er også fra samme land.

Jeg tok en liten spansk en og spurte han jeg kjenner om han vet hvem det er. Han ble veldig hemmelighetsfull og ville ikke si noe annet enn at han vet hvem det er. Da slår jo nyskjerrigheten min inn og FBI genet kommer frem.

En tanke slo meg i dag, at det hang nesten lik jakke i gangen( han jeg kjenner har aldri hatt på seg slik jakke, men han bor sammen med broren sin). 

Noen tips? Hvor jeg kan søke? Jeg har bare en alder og navnet som er skrevet på badoo( tviler på at det er rett navn, da det ikke dukker opp noen på 1881 eller noe med det navnet) Jeg blir bare slik at når jeg blir nyskjerrig må jeg bare finne det ut, ikke at det er så nøye med den personen. Det er bare det å klare og finne det ut...

Anonymkode: 2e4fa...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir bare slik at når jeg blir nyskjerrig må jeg bare finne det ut, ikke at det er så nøye med den personen. Det er bare det å klare og finne det ut...

Har du et bilde ? Uten briller ta et bildesøk på google, er du heldig får du treff der :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har bilde. Skal se om jeg får det til

ts

AnonymBruker
Skrevet

Har du forsøkt å søke opp adressen på 1881, eller liknende, og se om du får opp navn på de er registrert med telefonnr på adressen?

Eier de bolig sammen kan du forsøke å gjøre søk i eiendomsregisteret, og sjekke grunnboken. https://seeiendom.kartverket.no

Anonymkode: de766...bbe

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du forsøkt å søke opp adressen på 1881, eller liknende, og se om du får opp navn på de er registrert med telefonnr på adressen?

Eier de bolig sammen kan du forsøke å gjøre søk i eiendomsregisteret, og sjekke grunnboken. https://seeiendom.kartverket.no

Anonymkode: de766...bbe

Har bare "fornavnet" på denne personen. Vennen min sin adresse har jeg søkt på og der kommer bare vennen min opp. Ikke engang broren hans kommer opp der.  Har prøvd og søke på både vennen min og broren hans på skattelistene. 

Har prøvd og søke på facebook med fornavnet, nå google image search. Fant ingen ting. (vennen min har ikke facebook, så jeg får ikke snoket i vennene hans heller)

ts

AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg har prøvd gir ingenting... Søkte på gulesider med fornavnet, så søkte jeg på skattelistene etter om jeg klarte å finne noen der som bodde i nærheten og hadde ca samme alder som personen skrev på bildet.

Fant tre personer, uten at noen av facebook profilene ligner( noen har jo ikke profilbilde så det blir håpløst).

fins det sider ala 1881 i europesike land? Vet hvilken by de har leilighet og hus i, i hjemlandet. Fant en side, hvor jeg fant begge to men det var sånn innloggingsside ala skattelistene for dems land

ts

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil se to bilder og se om det er samme person🙂 er nesten 100% sikker

ts

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Kan se

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Ja 😄

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å finne siden bildet er linket til, og da kommer det nok opp informasjon om hvem det er. Ikke alltid dette fungerer men er man aktive og lagt noe ut på nettet så har man kilden :)  Derfor jeg er forsiktig når jeg poster bilder på sosiale media om jeg ikke vil at noen lett skal vite hvem jeg er. På med briller eller solbriller, eller "retusjere" bildet så går det i ball for google sin søkemotor :) 

• 1 måned senere...
Skrevet

Kanskje det er broren!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 14.7.2019 den 11.23, Summerbird1 skrev:

Kanskje det er broren!

Etter mye googling fant jeg ut at det var broren! 

Ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...