Gå til innhold

Aldri hatt orgasme 28 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hatt orgasme, jeg har vært utrolig nær mange ganger, men som om kroppen bare stopper opp når det nesten skjer. Noen tips? Er så frustrerende å aldri «få det til»....

Anonymkode: 735c7...409

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1-2 glass vin, før onani med orgasmekrem og vibrator

Anonymkode: d48ba...de1

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du gjør som får deg til terskelen? Kan gi deg råd når en vet hvilken orgasme du nærmer deg. Høres.

Anonymkode: 1c5cd...d94

Skrevet

Har du prøvd hjelpemidler? Det er endel leketøy der ute som hjelper deg de få ekstra prosentene du trenger

AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd aleine? Eller bere med partner? 

Anonymkode: 2e942...27e

AnonymBruker
Skrevet

Tipper #fitteslikker69 tilbyr sine tjenester snart 🤪

Anonymkode: d1a0d...49f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste måte jeg klarte å komme i mål første gang var med et leketøy, da jeg ikke helt var klar over hva jeg ventet på. 

Når jeg kom over den delen, så kan jeg fint klare meg med kun fingrene. 

Anonymkode: a1728...d8a

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hatt orgasme, jeg har vært utrolig nær mange ganger, men som om kroppen bare stopper opp når det nesten skjer. Noen tips? Er så frustrerende å aldri «få det til»....

Anonymkode: 735c7...409

Er nok bare å prøve å prøve, har ikke så mange andre tips å gi deg. Bare nyt å ikke stress eller bli irritert når du onanerer. Men du er ikke alene. Lykke til🙂

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper #fitteslikker69 tilbyr sine tjenester snart 🤪

Anonymkode: d1a0d...49f

🤣

Anonymkode: ab95a...805

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er for opphengt i det? Kan forsåvidt skjønne det... Altså, at du kjenner det nærmer seg og da blir du plutselig ops på det og begynner å tenke litt "denne gangen skal det gå", og så stopper det opp..?

Mitt råd er todelt:

1. Prøv og ikke tenk på det! (🙈😂)

2. Skaff deg en vibrator, dersom du ikke alt har en. Legg deg, slapp av, ha det mørkt så du ikke mister fokus. Tenk på noe som gjør deg opphisset, and go to town 😁

Anonymkode: ac9db...5a3

AnonymBruker
Skrevet

Først må vite hvordan du har prøvd.  Med kun partner, med deg selv, med hjelpemidler? også, det er noen kvinner hvor klitoris ligger litt dypere og til side- mulig du må prøve å sette en god vibrator litt på side og mer mot den vaginal vegg-  prøv womanator! 

Anonymkode: 3f6e8...ca0

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først må vite hvordan du har prøvd.  Med kun partner, med deg selv, med hjelpemidler? også, det er noen kvinner hvor klitoris ligger litt dypere og til side- mulig du må prøve å sette en god vibrator litt på side og mer mot den vaginal vegg-  prøv womanator! 

Anonymkode: 3f6e8...ca0

Hæ?

Anonymkode: 1c5cd...d94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...