Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 23 år og har flere sånn tulle forhold med damer som er eldre enn meg, 35-50. Jeg synes at eldre damer er ekstremt sexy og fine, modne osv. Prøvd meg med mange unge damer på min alder, men finner meg ikke i det. (Trives ikke). Mine venner vet om det og dem synes at jeg er gal og ber meg holde langt unna av mødrene deres. Familien vet ikke om det, men dem spør hvorfor jeg fortsatt er singel hele-tiden. 

Er dette virkelig galt?   

Anonymkode: 5d4e8...fc1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig. Masse fine damer på 40+. De har ofte selvtillit og utstråling av en annen verden. 

Anonymkode: d0d67...e2b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjør som du vil. Om 10 år vil du ha yngre kvinner igjen. 

Anonymkode: 40cb4...e66

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 23 år og har flere sånn tulle forhold med damer som er eldre enn meg, 35-50. Jeg synes at eldre damer er ekstremt sexy og fine, modne osv. Prøvd meg med mange unge damer på min alder, men finner meg ikke i det. (Trives ikke). Mine venner vet om det og dem synes at jeg er gal og ber meg holde langt unna av mødrene deres. Familien vet ikke om det, men dem spør hvorfor jeg fortsatt er singel hele-tiden. 

Er dette virkelig galt?   

Anonymkode: 5d4e8...fc1

De tuller og tøyser med deg fordi de føler seg ekstra trygge pga alderen din. Antagelig er de mer forsiktige med menn på sin egen alder.

For ditt eget beste bør du legge fra deg tanken, for jeg kan ikke tenke meg noen fra 35 og oppover som ville gjort noe seriøst med noen så ung. Kvinner altså- menn kommer i en annen kategori.

Skrevet

Kan du ikke bare fortsette og kose deg som du gjør? Du trenger vel ikke ha noe seriøst i en alder av 23!

Så ser du hva som skjer og tar en fot i bakken om ti år!

;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, visp skrev:

For ditt eget beste bør du legge fra deg tanken, for jeg kan ikke tenke meg noen fra 35 og oppover som ville gjort noe seriøst med noen så ung. Kvinner altså- menn kommer i en annen kategori.

Åjoda. Vi er mange voksne kvinner som foretrekker yngre menn. Gjerne mye yngre også. Er åpen for både kortvarig moro og langvarig lykke med en mye yngre mann. Heller mye yngre enn eldre!

Anonymkode: 9004c...182

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åjoda. Vi er mange voksne kvinner som foretrekker yngre menn. Gjerne mye yngre også. Er åpen for både kortvarig moro og langvarig lykke med en mye yngre mann. Heller mye yngre enn eldre!

De fleste jeg kjenner ville sett veldig ned på noe sånt. Meg inkludert. Vi snakker om en 23-åring her som nevner kvinner opptil 50 år.

Nå snakker ikke ts om en natt, men heller et forhold etter hva jeg forsto.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, visp skrev:

De fleste jeg kjenner ville sett veldig ned på noe sånt. Meg inkludert. Vi snakker om en 23-åring her som nevner kvinner opptil 50 år.

Nå snakker ikke ts om en natt, men heller et forhold etter hva jeg forsto.

SÅ da regner jeg med at du ser ned på 50 år gamle menn som ønsker seg forhold til 23 år gamle jenter også da? Det er mange menn som dater mye yngre kvinner. Hvorfor skal ikke vi voksne kvinner kunne satse på den vi vil, når det er mange som innerst inne drømmer om mye yngre menn?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÅ da regner jeg med at du ser ned på 50 år gamle menn som ønsker seg forhold til 23 år gamle jenter også da? Det er mange menn som dater mye yngre kvinner. Hvorfor skal ikke vi voksne kvinner kunne satse på den vi vil, når det er mange som innerst inne drømmer om mye yngre menn?

Enig. Hvorfor skal vi modne kvinner ta til takke med gamle gubber mens det er innafor at eldre menn går etter yngre. Vi vil også ha lammekjøtt. 

Anonymkode: 00d31...782

• Liker 4
Skrevet

Med at det blir sett ned på mente jeg at markedet er veldig, veldig snevert for ts. Han kommer jo til å la gode sjanser gå fra seg mens han søker etter noe som kan kalles umulig. Det kommer til å bli ensomt for han på alle måter.

Om jeg ser ned på 50 år gamle menn som ønsker forhold til 23 år gamle jenter? Ja.

Yngre menn er èn ting, men en 23-åring har såvidt begynt å gro skjegg.

AnonymBruker
Skrevet

Hallo !  Dette kan du ikke mene seriøst ?   Eller er du sånn overbeskyttende kengerumor som skal ha barna "i pose på magen" til de blir 30 .  Mange 23-åringer har jo stiftet egen familie. Nå skal jeg fortelle deg en ting :

Når jeg var 24, var jeg så utrolig heldig å havne i seng med ei på 52. Det ble et vendepunkt for meg seksuelt. Da rykket jeg opp i elitedivisjonen for å si det sånn.  Sex med ei moden dame kan overhode ikke sammenlignes med ungjenter på min egen alder (dengang).  Det var en sånn seksuell energi og "drive" over det hele, som var helt utrolig.     

Siden den gang var det bare modne damer som gjaldt for meg, den eldste jeg har hatt var 35 år eldre enn meg.  Og jeg var selv en sånn tulling som trodde at damer over 40 var "uttørka" og aseksuelle nærmest. Gud  Hvor feil kan man ta egentlig.  Det er min totale overbevisning (og erfaring), at det blir aldri så glovarm og vill sex som mellom ei  ca. middeladers dame og en ung mann.  Begge to er på sin seksuelle topp aldersmessig, og er kåte og sultne.  Jada, jeg vet at mange kvinner har plager rundt klimakteriet, men mange får øket lyst på den tiden også.

Dette er ikke noe nytt, det har bare vært så tabubelagt og hysj-hysj før.  Allerede i det gamle Rom, betalte noen av  byens fine fruer vaktene i Colloseum får en stjålet forbudt stund med de unge sterke gladiatorene. Og i bibelen husker dere kanskje historien om slavegutten Josef på 17 år som tjente hos kjøpmannen Potifar i Egypt, og Potifars hustru som ville ha sex med han.   Nei, kom igjen folkens å sjekk kalenderen ...... Det står faktisk 2019 !!

Anonymkode: 01912...103

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sier jeg og. Det som er fint med å være i begynnelsen av 20 årene er at hormonene er så løpsk at man tar hva som helst. Kjedeligere når man blir mer normal rundt 30 og man må godt under egen alder for å finne et pulbart kvinnfolk.

Anonymkode: 78f00...bbf

Så damer på rundt 30 er ikke fine??? Hvilken verden lever du i???🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er kun sex det handler om så go for it. Voksne damer er MYE mindre egoistisk i senga, de ligger ikke der og venter på at du skal gi dem en orgasme ☺️

Men håper for din del at du tar til fornuften etterhvert og får et normalt forhold til ei i passende alder 

Anonymkode: d001b...eba

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo !  Dette kan du ikke mene seriøst ?   Eller er du sånn overbeskyttende kengerumor som skal ha barna "i pose på magen" til de blir 30 .  Mange 23-åringer har jo stiftet egen familie. Nå skal jeg fortelle deg en ting :

Når jeg var 24, var jeg så utrolig heldig å havne i seng med ei på 52. Det ble et vendepunkt for meg seksuelt. Da rykket jeg opp i elitedivisjonen for å si det sånn.  Sex med ei moden dame kan overhode ikke sammenlignes med ungjenter på min egen alder (dengang).  Det var en sånn seksuell energi og "drive" over det hele, som var helt utrolig.     

Siden den gang var det bare modne damer som gjaldt for meg, den eldste jeg har hatt var 35 år eldre enn meg.  Og jeg var selv en sånn tulling som trodde at damer over 40 var "uttørka" og aseksuelle nærmest. Gud  Hvor feil kan man ta egentlig.  Det er min totale overbevisning (og erfaring), at det blir aldri så glovarm og vill sex som mellom ei  ca. middeladers dame og en ung mann.  Begge to er på sin seksuelle topp aldersmessig, og er kåte og sultne.  Jada, jeg vet at mange kvinner har plager rundt klimakteriet, men mange får øket lyst på den tiden også.

Dette er ikke noe nytt, det har bare vært så tabubelagt og hysj-hysj før.  Allerede i det gamle Rom, betalte noen av  byens fine fruer vaktene i Colloseum får en stjålet forbudt stund med de unge sterke gladiatorene. Og i bibelen husker dere kanskje historien om slavegutten Josef på 17 år som tjente hos kjøpmannen Potifar i Egypt, og Potifars hustru som ville ha sex med han.   Nei, kom igjen folkens å sjekk kalenderen ...... Det står faktisk 2019 !!

Ja, hvordan kunne vi glemme Potifar:)

• Liker 1
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke spesielt. Noen hederlige unntak, men stort sett er det fleste damer nært 30 konete, rynkete og lite tiltrekkende.

Skulle ha gått til specsavers ....... Kanskje :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, visp skrev:

Ja, hvordan kunne vi glemme Potifar:)

😂😂😂    Måtte bare nevne det i tilfelle noen hadde glemt.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂😂😂    Måtte bare nevne det i tilfelle noen hadde glemt.

Et eller annet sted har jeg en tegning fra skole-tiden av Potifar-historien, haha.

Men Josef ville jo ikke ha sex med kona til Potifar, så dårlig sammenligning akkurat det da.

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke spesielt. Noen hederlige unntak, men stort sett er det fleste damer nært 30 konete, rynkete og lite tiltrekkende.

Akkurat sånn tenker jeg om menn rundt 30. Gubbete, dårlig hud og lite tiltrekkende. Menn er best mellom 20-25! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, du må jo være 14-15 😂😂

Anonymkode: 76a84...0da

• Liker 3
Skrevet

Herlighet, du må jo være 14-15 😂😂

Anonymkode: 76a84...0da

Eller grinete gubbe på 45+    😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...