Vinnanna15 Skrevet 11. mai 2025 #1741 Skrevet 11. mai 2025 Fotballfluen skrev (35 minutter siden): Podcastepisoden med Mannegruppen Ottar gjør ham heller ingen tjeneste. Introen er at han har blitt utsatt for en heksejakt. Jeg tror de må google betydningen av ordet. Heksejakt er en betegnelse på de som blir urettmessig gjort til syndebukker for noe de ikke har gjort. Ikke akkurat beskrivende når det gjelder Ørjans oppførsel gjennom hans karriere. Han framstår ikke som en angrende synder, han er mest opptatt av at han opplever at han blir urettferdig behandlet, noe som viser graden av selvinnsikt. I tillegg sier han at han prøvde å ta sitt eget liv, dattenen måtte slutte på skolen og moren samt Marna ble syke pga hvordan han ble behandlet. Om han ikke hadde oppført seg som han gjorde, hadde ikke dette skjedd. Måten han blir behandlet på nå er konsekvensen av egen oppførsel over tid. Den dagen han oppriktig angrer og evner å kommunisere det, tror jeg han blir tilgitt. Inntil det skjer, nope. De ble syke pga hvordan han ble behandlet?! Snakk om å være blotta for selvinnsikt!!! Er jo som du skriver pga hans oppførsel gjennom mange år! Det er hans oppførsel alene som har sørget for at hans egen familie og hans offere har blitt syke! Trenger ikke sånne folk som han i offentligheten! 6 3
minimymlen Skrevet 11. mai 2025 #1742 Skrevet 11. mai 2025 (endret) Fotballfluen skrev (15 timer siden): Podcastepisoden med Mannegruppen Ottar gjør ham heller ingen tjeneste. Introen er at han har blitt utsatt for en heksejakt. Jeg tror de må google betydningen av ordet. Heksejakt er en betegnelse på de som blir urettmessig gjort til syndebukker for noe de ikke har gjort. Ikke akkurat beskrivende når det gjelder Ørjans oppførsel gjennom hans karriere. Han framstår ikke som en angrende synder, han er mest opptatt av at han opplever at han blir urettferdig behandlet, noe som viser graden av selvinnsikt. I tillegg sier han at han prøvde å ta sitt eget liv, dattenen måtte slutte på skolen og moren samt Marna ble syke pga hvordan han ble behandlet. Om han ikke hadde oppført seg som han gjorde, hadde ikke dette skjedd. Måten han blir behandlet på nå er konsekvensen av egen oppførsel over tid. Den dagen han oppriktig angrer og evner å kommunisere det, tror jeg han blir tilgitt. Inntil det skjer, nope. Tror dette er kjernen i problemet, og om de tror på ØB's fremstilling så kan det jo fremstå som en heksejakt. For det virker som han opplever det som at det er urettferdig at HAN ble tatt, når den og den har gjort ditt og datt. Og ikke blitt tatt for det eller straffet for det. Ranten mot tidligere bestevenn JS beviser jo det. Og det viser jo også at ØB ikke er "rehabilitert" som han har hevdet i flere år at han er. Ja, det har vært mye dritt i den bransjen og også i tilhørende bransjer som musikk, film og teater for å nevne noe. Men der andre har funnet andre ting å drive med, ligget lavt i terrenget og rett og slett skjerpet seg, så har ØB gang på gang oppsøkt rampelyset, enten som seg selv eller ved å skyve familien eller ungene foran seg, samtidig som han krever å få spille offerrollen til han får en Oscar for det. Det er ingen menneskerett å ha en bærekraftig karriere som komiker, ei heller å sitte på en stor enebolig som enslig mann forsørgeransvar for barn, samtidig som han skal tviholde på en nedadgående karriere som han for lenge siden burde vurdert å ha som hobby. Det er heller ingen menneskerett å bli invitert til å være på realityshow. Og det er egentlig en prestasjon i seg selv å ha gjort seg så ekstremt upopulær i egen bransje at nærmest ingen ønsker å bli assosiert med en. Endret 12. mai 2025 av minimymlen Stavefeil 11 4
Tough cookie Skrevet 14. mai 2025 #1743 Skrevet 14. mai 2025 "Det er så lenge siden jeg har fått pult, så jeg tok en liten joggetur i flipp flopps" 🤮 1
blasfeminist Skrevet 19. juni 2025 #1744 Skrevet 19. juni 2025 https://www.vg.no/rampelys/i/3M8beL/oerjan-buroee-har-faatt-kjaereste 1
Vinnanna15 Skrevet 20. juni 2025 #1745 Skrevet 20. juni 2025 blasfeminist skrev (20 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/3M8beL/oerjan-buroee-har-faatt-kjaereste Velbekomme... 😬 5
Haloman Skrevet 20. juni 2025 #1746 Skrevet 20. juni 2025 blasfeminist skrev (På 19.6.2025 den 14.15): https://www.vg.no/rampelys/i/3M8beL/oerjan-buroee-har-faatt-kjaereste Å, ok, synes ikke det var lenge siden sist du proklamerte det samme, men grattis... 4
blåbærpai Skrevet 20. juni 2025 #1747 Skrevet 20. juni 2025 hahaha, bruke nyheten om at han fått kjæreste som reklamesamarbeid med Happn. ORKER IKKE.. 🤣 9 1
minimymlen Skrevet 22. juni 2025 #1748 Skrevet 22. juni 2025 blåbærpai skrev (På 20.6.2025 den 15.26): hahaha, bruke nyheten om at han fått kjæreste som reklamesamarbeid med Happn. ORKER IKKE.. 🤣 What, er det sant? Uansett hvordan en vrir og vender på dette, så blir det jo bare feil? "Se, til og med ØB klarte å få dame gjennom Happn!", liksom? 6
blasfeminist Skrevet 23. juni 2025 #1749 Skrevet 23. juni 2025 (endret) Vinnanna15 skrev (På 20.6.2025 den 10.17): Velbekomme... 😬 Haloman skrev (På 20.6.2025 den 14.35): Å, ok, synes ikke det var lenge siden sist du proklamerte det samme, men grattis... Ikke veit jeg hvorfor de oppdaterte saken og la den på forsiden igjen.. Skjedde nok "en glipp" et sted haha. Endret 23. juni 2025 av blasfeminist 1
trinvill Skrevet 10. november 2025 #1750 Skrevet 10. november 2025 Tydeligvis er han singel igjen nå da… dukket opp på Happn😂 3
Fotballfluen Skrevet 10. november 2025 #1752 Skrevet 10. november 2025 trinvill skrev (18 minutter siden): Og litt fra Bio’n Det er jo søtt mtp at han selv er et vandrende rødt flagg. 14 5
Kålrota Skrevet 10. november 2025 #1753 Skrevet 10. november 2025 Han skriver ingenting om hobbyen sin? Krafse i damers underliv uten samtykke? 9 4
trinvill Skrevet 10. november 2025 #1754 Skrevet 10. november 2025 Jeg lurer på om den bestevenninna er bikkja hans. 3
minimymlen Skrevet 10. november 2025 #1755 Skrevet 10. november 2025 trinvill skrev (2 timer siden): Tydeligvis er han singel igjen nå da… dukket opp på Happn😂 Jeg er her for..."Tar det på feelingen" Jaja, du er morsom du, Ørjan. Er det vel ikke bare på feelingen du tar Men rart komikerkarrieren går så trått når du tydeligvis er så morsom på Happn? For showet på Parkteateret neste torsdag er vel ikke akkurat utsolgt selv om det ser ut som kun deler av salen er tatt i bruk? Til sammenligning så har Dr Bergland show samme sted 5.desember der hele salen brukes, og der er det i skrivende stund kun 11 ledige billetter.... 5 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå