Gå til innhold

Ørjan Burøe


venus*

Anbefalte innlegg

Mulig han oppriktig er flau og angrer på både sex trakkasering og utroskap mot Marna,MEN mannen er og blir ekstremt pr-kåt. Om han ikke lengre er like kåt på damer er han veldig kåt på oppmerksomhet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fotballfluen skrev (1 time siden):

Kynisk reklame for sitt nye show, ref hans egen snapchat. Først mange snapper om hvor mye kjærlighet han har fått for å være modig og stå fram i Dagbladet (inkludert link til artikkelen), for så å si at han har skrevet et show om dette som skal lanseres snart. Rett ut fra influencerboka det der. 

Jeg blir regelrett uvel. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (2 timer siden):

Hvor har det stått om det?

Det lurer jeg også på, for jeg har ikke funnet noe informasjon om dette

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
The Kavorka skrev (22 timer siden):

Det lurer jeg også på, for jeg har ikke funnet noe informasjon om dette

Det stod i VG på nett på lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (26 minutter siden):

Det stod i VG på nett på lørdag. 

Burøe sine ord ja... Ikke det jeg mener.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A4. skrev (På 24.6.2024 den 18.18):

Hvor har det stått om det?

 

Endret av Ryddefreaken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Følte utrolig nok på litt sympati da jeg leste intervjuet for noen uker siden. Den sympatien forsvant da jeg leste innlegget han har delt av Erland Bakke på Instagram. 
 

Konklusjonen min er at ingen av de har tatt noe lærdom. De er akkurat de samme de var for få år siden. Det er faktisk et kunststykke å få til! 

  • Liker 22
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så dum at han ikke skjønner det selv en gang. Å publisere dette …*stanger hodet i veggen

Henrik Troy har forresten republisert innlegget, med en fin kommentar til. 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder ØB late som om han legger seg flat, innser feilene sine og tar til deg alt han har gjort - for så å blåse det bort med reposten fra Erland Bakke?
Konklusjon: ØB har ikke lært en dritt, han er ikke oppriktig lei seg og har fortsatt ikke skjønt rekkevidden av det han drev med. Selv uten Kemma er det mer enn nok, veldig mye mer enn nok å ta av! Erlend Bakke har tydeligvis fortsatt hverken integritet eller empati og med den reposten har ØB erklært han fortsatt er på samme drittsekk-laget. 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tilbake antydningen jeg skrev tidligere om at han kanskje hadde lært. Beklager, once an asshole osv. Fy f! 

  • Liker 11
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Han er så dum at han ikke skjønner det selv en gang. Å publisere dette …*stanger hodet i veggen

Henrik Troy har forresten republisert innlegget, med en fin kommentar til. 

Hva skriver HT? Og hva står det egentlig i innlegget ØB reposter? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minimymlen skrev (57 minutter siden):

Hva skriver HT? Og hva står det egentlig i innlegget ØB reposter? 

Litt for mye til å reposte her. Men flere sider med lovtale fra Erlend Bakke om hvilken rederlig og flott fyr ØB er, og om all urett han har måttet tåle, når han til og med har prøvd å be om unnskyldning. Han har regelrett måttet kjempe for livet sitt. 
Henrik Troy påpeker at «et unnskyld»ikke bør følges av et «men». 
Bilde hentet fra Henrik Troy sin Instagram. 

IMG_5957.png

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (15 minutter siden):

Litt for mye til å reposte her. Men flere sider med lovtale fra Erlend Bakke om hvilken rederlig og flott fyr ØB er, og om all urett han har måttet tåle, når han til og med har prøvd å be om unnskyldning. Han har regelrett måttet kjempe for livet sitt. 
Henrik Troy påpeker at «et unnskyld»ikke bør følges av et «men». 
Bilde hentet fra Henrik Troy sin Instagram. 

IMG_5957.png

Eeeeeeh, altså - denne tidligere manageren som har vist seg å ha noen psykopatiske tendenser (jfr "Kjendismanager-saken" i VG) bruker altså masse plass på å hetse andre i et innlegg som egentlig skal hylle ØB? De har en enorm hangup på T&T. Tydelig at ingen av dem (altså ØB og EB) har klart er rehabilitert. 

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne kjendismanageren er altså ikke sann! Les hvordan han kommenterer koseintervjuet med ØB i Dagbladet på sin egen FB-profil der han kaller det "mediekritikk". Jeg skjønner at det var hardt for ØB mens det sto på som verst, men han har da virkelig selv satt seg i den situasjonen? Igjen er det å skylde på alt og alle andre for at ØB måtte stå i egen dritt. 

Endret av minimymlen
Stavefeil
  • Liker 11
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan sine innrømmelser mistet all sin troverdighet med Erlend Bakke sitt innlegg. Kjenner jeg blir litt uvel av den duoen der, fysj. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (3 minutter siden):

Ørjan sine innrømmelser mistet all sin troverdighet med Erlend Bakke sitt innlegg. Kjenner jeg blir litt uvel av den duoen der, fysj. 

Er jo ikke første gangen EB klarer å ødelegge ryktet til ØB ytterligere, noe som egentlig er en prestasjon. Han braste jo rett inn i kommentarfeltet til Christoffer Schjelderup den gang i 2019 for å prøve og slukke en brann med bensin. Kan ikke si han gjorde saken bedre. De to der fortjener virkelig hverandre. 

Og nei, EB,  hele bransjen vet ikke at de tok feil. Flesteparten i bransjen vil helst slippe å forholde seg til ØB. Og det gjelder ikke bare komikermiljøet. Det er vel en grunn til at karrieren til Marna fikk en oppsving etter skilsmissen. 

  • Liker 13
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

minimymlen skrev (11 timer siden):

Er jo ikke første gangen EB klarer å ødelegge ryktet til ØB ytterligere, noe som egentlig er en prestasjon. Han braste jo rett inn i kommentarfeltet til Christoffer Schjelderup den gang i 2019 for å prøve og slukke en brann med bensin. Kan ikke si han gjorde saken bedre. De to der fortjener virkelig hverandre. 

Og nei, EB,  hele bransjen vet ikke at de tok feil. Flesteparten i bransjen vil helst slippe å forholde seg til ØB. Og det gjelder ikke bare komikermiljøet. Det er vel en grunn til at karrieren til Marna fikk en oppsving etter skilsmissen. 

Nå har ekskomikerfruen bygd sin karriere på ØB. Som denne "sms krangelen" med Atle Antonsen. Hun var den som sto som forfatter av sms og han la ut disse på blogg, med dårlig skjulte hentydninger om hvem mottaker var. Denne krangelen nådde nettaviser, midt i agurknyhetstiden. Noe som igjen genererte gode inntekter på bloggene. ØB vant vel også en eller annen bloggpris på grunn av denne krangelen.

Så har du det famøse forsvarsinnlegget for ØB hun la ut på sin blogg. Et innlegg hvor hun la skylden for overgrepene på ofrene. "Stakkars ØB" var jo bare frustrert over en ankelskade og hadde fått i seg litt mye alkohol.

Dette eksparet er også av verstingene når det kommer til eksponering av barn. Noe som også utløste den omtalte krangelen med Atle Antonsen. Han hadde reagert på denne eksponeringen over tid, så rant det over da yngste ble brukt i reklame for finn.no

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (9 minutter siden):

Nå har ekskomikerfruen bygd sin karriere på ØB. Som denne "sms krangelen" med Atle Antonsen. Hun var den som sto som forfatter av sms og han la ut disse på blogg, med dårlig skjulte hentydninger om hvem mottaker var. Denne krangelen nådde nettaviser, midt i agurknyhetstiden. Noe som igjen genererte gode inntekter på bloggene. ØB vant vel også en eller annen bloggpris på grunn av denne krangelen.

Så har du det famøse forsvarsinnlegget for ØB hun la ut på sin blogg. Et innlegg hvor hun la skylden for overgrepene på ofrene. "Stakkars ØB" var jo bare frustrert over en ankelskade og hadde fått i seg litt mye alkohol.

Dette eksparet er også av verstingene når det kommer til eksponering av barn. Noe som også utløste den omtalte krangelen med Atle Antonsen. Han hadde reagert på denne eksponeringen over tid, så rant det over da yngste ble brukt i reklame for finn.no

Du har helt rett, Chill Out ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg leste intervjuet og bet meg merke i at journalisten understreket at ØB ikke fikk lov til å styre intervjuet og at han hadde lovet å svare på alt uten å kunne endre på noe. 
 

Han var tydelig på alt det som allerede er kjent, om barndom og ungdomstid og det skulle etter alt å dømme skape sympati (igjen). Han innrømmet også å ha løyet om det som skjedde med Sigrid hvilket teller positivt, da virket det som om journalisten hadde rett i at dette skulle bli er ærlig intervju. 
 

Samtidig var det så ullent, som om han mer prøvde å gi en forklaring på hvorfor ting ble som det ble og mest av alt at han var en ny mann som hadde lært og var rehabilitert. Han tok ansvar med påholden «penn». 
 

Konklusjonen min var at dette var et intervju med baktanker der sympati og rehabilitering var målet. Anger fordi han ville oppnå noe. 
 

Og så klasker han i bordet repostingen av Erland Bakkes bursdagsinnlegg. Altså,  er han helt blind for hvordan han fremstår? Han fremstår som en selvrettferdig, selvforherligende fyr som bare synes synd på seg selv, akkurat slik han har holdt på gjennom hele saken. Ingen tvil om hva som er den ekte Ørjan Burøe. Det var dette som lå under som en umusikalsk grunntone o intervjuet, som gjorde at det fremstod lite genuint. 
 


 

 

  • Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordreSving skrev (På 18.7.2024 den 19.53):

Jeg leste intervjuet og bet meg merke i at journalisten understreket at ØB ikke fikk lov til å styre intervjuet og at han hadde lovet å svare på alt uten å kunne endre på noe. 
 

Han var tydelig på alt det som allerede er kjent, om barndom og ungdomstid og det skulle etter alt å dømme skape sympati (igjen). Han innrømmet også å ha løyet om det som skjedde med Sigrid hvilket teller positivt, da virket det som om journalisten hadde rett i at dette skulle bli er ærlig intervju. 
 

Samtidig var det så ullent, som om han mer prøvde å gi en forklaring på hvorfor ting ble som det ble og mest av alt at han var en ny mann som hadde lært og var rehabilitert. Han tok ansvar med påholden «penn». 
 

Konklusjonen min var at dette var et intervju med baktanker der sympati og rehabilitering var målet. Anger fordi han ville oppnå noe. 
 

Og så klasker han i bordet repostingen av Erland Bakkes bursdagsinnlegg. Altså,  er han helt blind for hvordan han fremstår? Han fremstår som en selvrettferdig, selvforherligende fyr som bare synes synd på seg selv, akkurat slik han har holdt på gjennom hele saken. Ingen tvil om hva som er den ekte Ørjan Burøe. Det var dette som lå under som en umusikalsk grunntone o intervjuet, som gjorde at det fremstod lite genuint. 
 


 

 

ØB og EB er rett og slett 3 ting som jobber mot deres eget, og andres, beste; Slemme, hensynsløse og stokk dumme.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...