AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #1 Skrevet 10. juni 2019 Jeg er i midten av 20-årene og er fortsatt jomfru. Mest fordi jeg aldri har hatt muligheten til å ha sex og heller ikke har tatt noe initiativ til det da jeg ikke har følt meg klar tidligere. Nå vurderer jeg et ff-forhold fordi jeg har veldig lyst til å ha sex og ikke ønsker kjæreste akkurat nå. Men finnes det menn der ute som er interessert i å ha et ff-forhold med en uerfaren jomfru? Sees det på som positivt eller negativt at man må/har muligheten til å lære opp noen akkurat slik som man ønsker? Anonymkode: 988a4...c09 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #3 Skrevet 10. juni 2019 Garantert. Men hadde jeg vært deg, ville jeg ha hatt sex med en jeg hadde hatt følelser for første gang og satt av tid til å bli kjent med hverandres kropper og lyster så man ikke får en negativ opplevelse. Anonymkode: cf877...079 4
frubaluba Skrevet 10. juni 2019 #4 Skrevet 10. juni 2019 Hadde jeg vært jomfru så hadde jeg nok ventet til jeg fikk meg en ordentlig kjæreste første gangen og ikke bare hatt sex med en random fyr som bare er ute etter et ligg. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #5 Skrevet 10. juni 2019 Som kvinne går det helt fint å gå ff som jomfru / uerfaren Anonymkode: df368...abd
Bamseklemmer Skrevet 10. juni 2019 #6 Skrevet 10. juni 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men finnes det menn der ute som er interessert i å ha et ff-forhold med en uerfaren jomfru? Sees det på som positivt eller negativt at man må/har muligheten til å lære opp noen akkurat slik som man ønsker? Du er som musikk i mine ører, og du er nok akkurat slik en ff jeg er ute etter. Ikke for å flørte med deg akkurat, men jeg liker å lære opp jenter som mangler erfaring eller ikke får seg noe. Omsorg og gleden av andres nytelse er mere viktig, enn for min egen nytelse. Jo mere klønete du er jo mere sexy synes jeg det er. Jeg beskriver meg selv som gentlemann, og vet nøyaktig hva du trenger og hvordan du skal behandles. Finner du en mann som beskriver meg, som atpåtil er kjekk, slå til med engang Redigert: Stor fordel hvis du er seksuelt tent og onanerer ofte å synes det er deilig🤫 Endret 10. juni 2019 av museslikker69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå