Gå til innhold

Datteren min går rundt med blomstrede telt poser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min fødte for fem uker siden og går nå med store blomstrede gevanter på bena. Hun var deprimert og sengeliggende hele svangerskapet og la derfor på seg 20 kg. Nå er hun en 80 kilos dundre og nå har hun kjøpt seg flere bukser i størrelse 44 og kastet et par av sine nydelige dongeribukser, det virker ikke som om hun har planer om å gå ned. Jeg er utrolig fortvilet!! 

Anonymkode: 579e0...527

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager skriveleifen i overskriften, mente selvfølgelig teltposer 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere glemmer at jeg fødte henne, ergo jeg bryr meg om hennes ve og vell, mer enn det dere gjør! Jeg er ikke et troll. Jeg er helt seriøs. Jeg synes det er drøyt å kaste klær og kjøpe inn størrelse 44 i store kvantum!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun var deprimert og sengeliggende hele svangerskapet og la derfor på seg 20 kg. Nå er hun en 80 kilos

Hvordan vet du hvor mye hun veide før og etter svangerskapet? Det er normalt og man SKAL legge på seg under svangerskapet! Hvor mye veide hun før  hun ble gravid?

Anonymkode: 23ca5...18d

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har investert i dongeribukser til henne, nå blir de bare kastet. Hvis dere ikke vet vekta til døtrene deres bør dere revurdere forholdet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er teltposer? Slike? 

Anonymkode: bdfe0...b24

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har investert i dongeribukser til henne, nå blir de bare kastet. Hvis dere ikke vet vekta til døtrene deres bør dere revurdere forholdet.

Hva?! 

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mamma vet ikke hvor mye jeg veier! Ikke har hun noe som helst med det heller! 

• Liker 44
Skrevet

Gud bedre :hoho: 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Stopp togene, krigene, regnbuen og havstrømmene :  dette er en ekte krise ja. Endelig noe skikkelig.

Anonymkode: c7922...59a

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Også størrelse 44 da gitt, uhørt! Finn deg en annen og smekrere datter, dump henne!

Anonymkode: d2ab7...67a

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

20 kilo er helt normalt

Anonymkode: 65b5b...149

• Liker 11
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min fødte for fem uker siden og går nå med store blomstrede gevanter på bena. Hun var deprimert og sengeliggende hele svangerskapet og la derfor på seg 20 kg. Nå er hun en 80 kilos dundre og nå har hun kjøpt seg flere bukser i størrelse 44 og kastet et par av sine nydelige dongeribukser, det virker ikke som om hun har planer om å gå ned. Jeg er utrolig fortvilet!! 

Hva slags type ræva mor er du?

• Liker 25
Skrevet

Tipper det blir mange slike innlegg i årene som kommer, fra type bloggermødre som gjennom hele barnets liv har vært mer opptatt av at barnet skal se bra ut enn å ha det bra.

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er teltposer? Slike? 

Hadde reagert mye mer på at datteren min gikk rundt med teltposer med blomster på beina, enn vekta 😅

Anonymkode: 51856...18f

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

@blomstredeteltposer 

*måttebaresjekke*

• Liker 2
Skrevet

😅 Huff, og nå er det snart altfor varmt og sommerferie. 

Håper dattra di har kjøpt seg nye shorts også da. Og vist du synes det er for ille, kan du jo prøve å raide kleskapet hennes for å ta vare på de gamle klærne. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...