Gå til innhold

Datteren min går rundt med blomstrede telt poser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er de fra Nelly? 

Anonymkode: 09318...3d3

Fra Zalando

Anonymkode: bc704...cac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La henne gå med hva hun vil. Det viktigste er jo ikke hva man har på seg. Du er da vel like glad i henne fordi Om hun ikke går med dongeribukser?

Anonymkode: 5ed57...f1b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forsøk, ts. Dette trur eg ikkje noko på. 

Anonymkode: a2290...0a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har investert i dongeribukser til henne, nå blir de bare kastet. Hvis dere ikke vet vekta til døtrene deres bør dere revurdere forholdet.

Anonymkode: 579e0...527

Selv om du likte de buksene er det slett ikke sikkert hun likte de. Kanskje derfor de ble kastet?

Og hun fødte for 5 uker siden! At hun ikke har tatt av noe nå er da helt normalt. Min vekt var tilbake til normal etter 1,5 år, da jeg og slet med depresjon.
Hun har gjerne kjøpt inn klær hun kan trives i, slik at hun får det bedre.

Nei TS, her bør du gå i deg selv og heller være en støtte for din datter og ikke kalle henne en dundre og påtvinge henne din smak!
Skam deg!

Anonymkode: 63adc...10d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en ting «fy skam deg». 
 

Hadde min mor skrevet slikt om meg hadde jeg ikke villet snakke med henne igjen. Datteren din har gått gravid, født ditt barnebarn. Ha litt respekt ! 
 

Jeg blir flau over enkelte mennesker. 

Anonymkode: 7be11...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herry gud 😂 jeg er selv gravid og har gått opp 30 kilo veide 55 før jeg ble gravid. Jeg har aldri følgt meg bedre 👍 trives i den nye blubb kroppen min. Ser så synd på datteren sin som har deg som mor uff. 

Anonymkode: 5ce94...602

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villja
På 10.6.2019 den 0.08, AnonymBruker skrev:

Dere glemmer at jeg fødte henne, ergo jeg bryr meg om hennes ve og vell, mer enn det dere gjør! Jeg er ikke et troll. Jeg er helt seriøs. Jeg synes det er drøyt å kaste klær og kjøpe inn størrelse 44 i store kvantum!

Anonymkode: 579e0...527

Str.44 er vel ikke noe å skamme seg over? Kanskje datteren din har fått et nytt perspektiv på livet etter å ha fått barn, og funnet ut at utseende ikke er det viktigste nå! Du høres snobbete ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villja
På 10.6.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har investert i dongeribukser til henne, nå blir de bare kastet. Hvis dere ikke vet vekta til døtrene deres bør dere revurdere forholdet.

Anonymkode: 

Investert? Virkelig? Igjen, du høres snobbete ut😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, støtt henne i å trene og spise sunt. Motiver til zumba. Blomstret bukse er jo ganske fint da. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Jeg vet at dette er en gammel tråd, men den kunne sikkert ha vært skrevet av min mor, bortsett fra at i fjor sommer var jeg gravid og jeg ble ikke deprimert i svangerskapet. 

Jeg har fortsatt litt ekstra vekt etter graviditeten, har kjøpt meg en del store, behagelige bukser jeg har tenkt å gå med frem til resten passer. Min mor er og av typen som kjøper klær til meg, av typen hun mener jeg kan passe, deriblant dyre dongeribukser som har så fin fasong. Nå som jeg uansett ikke kan bruke 70% av det som er i skapet har jeg sett mitt snitt til å gi vekk en del klær, deriblant mine fine, dyre dongeribukser. Dette har min mor fått med seg, og er ikke så fornøyd, vil jeg ikke ha noe fint når klærne mine passer igjen? 

Bare sånn til de som umiddelbart tenker "troll". Sånne mødre finnes. 

Anonymkode: a5c09...a28

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villja
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Jeg vet at dette er en gammel tråd, men den kunne sikkert ha vært skrevet av min mor, bortsett fra at i fjor sommer var jeg gravid og jeg ble ikke deprimert i svangerskapet. 

Jeg har fortsatt litt ekstra vekt etter graviditeten, har kjøpt meg en del store, behagelige bukser jeg har tenkt å gå med frem til resten passer. Min mor er og av typen som kjøper klær til meg, av typen hun mener jeg kan passe, deriblant dyre dongeribukser som har så fin fasong. Nå som jeg uansett ikke kan bruke 70% av det som er i skapet har jeg sett mitt snitt til å gi vekk en del klær, deriblant mine fine, dyre dongeribukser. Dette har min mor fått med seg, og er ikke så fornøyd, vil jeg ikke ha noe fint når klærne mine passer igjen? 

Bare sånn til de som umiddelbart tenker "troll". Sånne mødre finnes. 

Anonymkode: a5c09...a28

Ja, mye kan forandre seg på ett år😄 Datteren er kanskje slank igjen og moren glad og fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.6.2019 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har investert i dongeribukser til henne, nå blir de bare kastet. Hvis dere ikke vet vekta til døtrene deres bør dere revurdere forholdet.

Anonymkode: 579e0...527

😲

Anonymkode: d95ad...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

80-kilos dundre(?!?) faktisk, 5 uker etter fødsel? Og deprimert? Hallo, gi henne litt tid, hun må da få lov å tilpasse seg det nye livet sitt uten at du skal begynne å presse henne på slankekur bare noen uker etter fødsel!?!? Passer det kanskje ikke inn i din perfekte verden?

Greit nok at du vet vekta hennes, det vet min mor også. Men, hun har aldri lagt seg opp i den! 

Anonymkode: cb277...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.6.2020 den 5.12, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å tenke på din tråd da jeg så disse buksene. Er det slike din datter kjøpte?

Jeg synes at de er fine :hjerter:

3a9c9765e8fa4726a9cded87c62669fe.jpg?imw

 

Anonymkode: bc704...cac

Den grønne blomsten i skrittet kunne vært en annen plass 😜

Anonymkode: 2a134...558

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herry gud 😂 jeg er selv gravid og har gått opp 30 kilo veide 55 før jeg ble gravid. Jeg har aldri følgt meg bedre 👍 trives i den nye blubb kroppen min. Ser så synd på datteren sin som har deg som mor uff. 

Anonymkode: 5ce94...602

Samme her 😊 er 80 kg dei dagene føttene er hovne. Men elsker at brystkassen ikke bare består av utstikkende bein 😁

Endret av Sokkar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men hvis du ikke er et troll bør du virkelig sette deg ned å tenke litt. Tenk litt mer og resonnere. Les litt fakta og tenk igjen. Jeg veide 82 kg rett etter fødsel og forstår faktisk datteren din veldig godt om du behandler henne slik. 5 uker etter fødsel er ikke mye og fødselsdepresjon er reelt!! Viktig å være mild, men streng med henne slik at hun kommer seg ut av dette med hjelp og ikke slik du holder på nå! For noen tar det tid å miste kg, andre renner det av for etter kort tid. Nå er jeg 170cm høy og veier 62kg, men dette er to år etter fødsel og jeg har hatt to store operasjoner der jeg ikke fikk trene i mellomtiden.. Du virker som du er hysterisk og egentlig noe motbydelig i holdningen din. La henne være og ikke mas om vekt da gitt. Hun kan miste melka om hun raser ned for fort og ikke minst du maser! Spedbarnsperioden skal være koselig ikke fyllt av hormontroll og sure familiemedlemmer. Om hun allerede har en fødselsdepresjon anbefaler jeg deg som sagt å roe ned minst tre hakk og sette deg ned å oppføre deg som folk eller la henne være. Hun blir ikke bedre av slik oppførsel i alle fall, men skal ikke dulles for mye med samtidig som det skal vises vaktsomhet og forståelse for følelsene hennes 😉

Endret av Nuka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 6/10/2019 at 12:16 AM, AnonymBruker said:

Hva er teltposer? Slike? 

Anonymkode: bdfe0...b24

EIqmti8XsAI7Fmk.jpg.c1a6402c7750c2a3442b55dafb7c6070.jpg

Anonymkode: f21b8...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gørrkjedelig trolletråd. 

Anonymkode: 40244...069

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk finne på noe annet å gjøre enn å drive denne dårlige trollinga?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...