Gå til innhold

Gå ned i vekt


timbar

Anbefalte innlegg

Jeg var slank frem til jeg passerte 50 år, da boller kiloene seg på meg langsomt riktignok men helt umulig å bli kvitt. Det er spesielt brystene mine og magen som har 'est ut. Jeg vet dette er arvelig for det samme skjedde med moren min. Jeg har fortsatt slanke bein og ingen rumpe. 

Problemet mitt er at uansett hva jeg gjør virker det ikke. Trening, lite mat etc. Må føye til at jeg bruker antidepressiva så kanskje ligger årsaken der. Ikke at jeg er så kjempestor men det er særlig brystene mine som er en pest og en plage. Jeg som frem til jeg var 50 var en 38 størrelse, må nå opp i 44-46 i overdeler pga.disse hersens brystene. Jeg spiser ganske lite og som regel veldig sunt.Rører verken potetgull eller sjokolade Eneste utskeielsene jeg av og til tillater meg er is men siste tiden har jeg også der gått over til saftis med null kalorier.

Men hjelper det tro? Nei står på samme vekt uansett. Hvis jeg skeier ut legger jeg heller ikke på meg. Kan virke som kiloene har bitt seg fast og bestemt seg for å bli der uansett.

Er begynt å tenke på fettsuging eller brystreduksjon. Men har ikke helseproblemer pga.brystene så må nok punge ut selv og det er ikke billig. Samtidig er jeg nå så lei av at jeg må opp i store størrelser ( som mange klesbutikker ikke har) pga.disse brystene. Er det noen her som vet råd?  Har prøvd stort sett alt og går verken opp eller ned i vekt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viljestyrke er det du trenger. Jeg har gått ned mange bh størrelser dette året. 1300 kcal pr dag fordelt på 5 måltider. Du må velge de tingene som er lavest på kalorinivå for å få nok mat til å være mett. Feks å spise pølser for så å gå sulten er en dårlig plan. Og alt tilbehør har også kalorier som må i regnskapet. Selv stekesmøret i pannen når du steker fisk etc. Skal være ærlig å si at det er endel å sette seg inn i. Men belønningen i form av at fjorårets bikini med I cup, nå kunne byttes ut med en E cup er verd jobben. 

Anonymkode: d7b2b...2ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...