Gå til innhold

Jenter, hvordan bør soverommet hans se ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker design. Farger, belysning, interiør, etc. Alt.

Er det noe som tenner deg, eller noe som føles mer komfortabelt? Post gjerne bilder.

Anonymkode: f1468...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er for estetisk, tenker jeg "homse".

Anonymkode: 262f6...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker design. Farger, belysning, interiør, etc. Alt.

Er det noe som tenner deg, eller noe som føles mer komfortabelt? Post gjerne bilder.

Anonymkode: f1468...b39

Rent og ryddig viktigere enn farger og detaljer. Men helst enkelt og uten masse bilder av mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt koselig og erotisk stemning synes jeg er fint. Myke puter, gjerne en liten hylle med bøker, kanskje en liten vannkaraffel. Rent sengetøy er et must.

Anonymkode: a69b7...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge sengetøyet er rent og der ikke er så altfor mye rot så går alt fint! Men jeg syns det er viktig å ha nattbordslampe, eller noen annen dempet belysning tilgjengelig. Stort pluss om senga ikke knirker, men overlever om den gjør det 

Anonymkode: d51c5...a6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må lukte rent og se rent ut. Ikke masse rot.

Anonymkode: c4ca0...25a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen store preferanser med tanke på hvordan mitt eget ser ut. Harry Potter - Hogwarts bilde hengende over sengs 😂 aldri oppreid seng, da det er bedre å la det puste. Hyller fylt med div delvis rot 😂

Så lenge det ser sån noelunde greit ut, ikke helt totalt bomba ala hun ene Ross datet i friends bomba, ja da er det meste greit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent og med hard madrass. Gode rullgardiner så det ikke kommer sollys inn i rommet. Gjerne mørke farger så det er lettere å sove. Men "design"? Det kunne ikke bry meg mindre, tror aldri jeg har møtt en heterofil mann som bryr seg om design.

Anonymkode: 94e30...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svart og rødt, og ikke gardiner med sånne kinesiske tegn på stoffet.... det er typisk sånn "ungkar har shoppet alene" eller "arvet fra noen som kjøpte det på åttitallet" greier.

Nøytrale eller dempede farger, RENT sengetøy og laken, og ikke masse skittentøy strødd utover gulvet og overalt på soverommet. Gamle, skitne truser med bremsespor liggende synlig er no-no. Da hadde i alle fall jeg rygget ut døra.

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent, ryddig og en kvalitetsseng setter jeg veldig stor pris på :P Forventer ikke egentlig så mye angående stil, så lenge det ikke er tacky på noen måte. Hans egen stil?

Anonymkode: 90059...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spesiell type interiør som tenner meg. Da er det viktigere at det er rent, ryddig og frisk luft. Dobbeltseng er å foretrekke!

https://pin.it/wz7xkoa5jd2pu7 Her kunne jeg godt tilbrakt en natt!

Anonymkode: 7b2eb...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge rommet ikke ser ut som en svett gaminghule eller et tenåringsrom, er det meste greit. Ville snudd i døra hvis jeg så runkepapir og brukte kondomer spredt over gulvet, spor av bæsj og blod på lakenet, plakater av lettkledde damer, gamle pizzaesker og oppvask, skittentøy over alt (har sett en del rare ting). Så ja.. ryddig og rent er aller viktigst! 

En stor seng (gjerne i hoftehøyde), dempet lys, nattbord med noen bøker, tykke, flotte gardiner, teppe på gulvet. Et helt hvitt rom med IKEA-møbler er upersonlig, så jeg synes det hadde vært flott med et rom som har personlig preg og litt farger. 

Anonymkode: 6238c...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...