AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #1 Skrevet 9. juni 2019 Hei! Jeg har ikke drevet mye med dating, men har kommet opp i en litt "vanskelig" situasjon. I februar møtte jeg en hyggelig mann (A) via Tinder. Siden den gang har vi møttes 5 ganger, holdt kontakt på meldinger og et par telefonsamtaler. Vi bor noen timer unna hverandre, så det gjør det i utgangspunktet litt vanskeligere og møtes. De to siste gangene vi møttes endte det med sex. Siste gang for ca. 1,5 måned siden. Jeg synes han virker som en veldig bra type, men synes han virker litt av/på. Det kan gå flere dager innen han svarer på mine meldinger, og han har avlyst flere avtaler på kort varsel. Mye av dette har han forklart med problemer i familien, jobb osv. Jeg velger å tro han på det, men allikevel vanskelig å forholde seg til når man ene dagen får en fin melding, også går det plutselig flere dager før han svarer igjen. Sist vi møttes snakket vi litt om forventninger/erfaringer med forhold, og han gjorde det klart at han er en person som trenger lang tid på å knytte seg til noen. Han er også fortsatt aktiv på Tinder (kan jo være bare for å "titte" som mange andre, inkludert meg selv). Vi har ikke snakket noe om å være eksklusive, men jeg har ikke møtt andre i denne perioden. Så til problemet. Via felles bekjente ble jeg invitert av en annen mann (B), på en kaffe-date for noen dager siden. Jeg har veldig lyst til å takke ja til denne invitasjonen, men er det dårlig gjort både ovenfor A og B, eller ganske normalt i dating-livet anno 2019? Det jeg sier til meg selv er: - Jeg har ikke avtalt noe eksklusivitet med A - Vi møtes såpass sjelden at det virker ikke naturlig at vi skal være eksklusive uten at det er sagt med ord. - For alt jeg veit kan han også møte andre. - En kaffedate er veldig uforpliktende. - Hvis B viser seg å være min drømmemann er det dumt å la være. Hjelp meg, kjære forum :) Anonymkode: 2f06a...aa9
Singelsurfer Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Hei. Håper du har en fin dag idag Den problemstilling er enkelt som bare det jo Se nå: Om A hadde vært interessert i deg eller villig til å ha noe seriøst med deg han hadde aldri vært av og på, dessuten så hvis en person er interessert i deg hvorfor skal han fortsatt være på tinder da, det at det er bare for å titte er bare tull dessverre Han flørter garantert med deg og andre eller la oss si mer detaljert: Når han kan ikke kn**le deg så gjør han det med de andre «kontaktene» på tinder. Husk, at det en gjør sier mye om dem og om han hadde vært seriøs og ordentlig så hadde han prøvd ved alle muligheter han hadde å se deg, vært med deg og ikke gjør deg usikker. Er du sikker på at du vil ha en person i livet ditt som får dine følelser å gå opp og ned som en berg-dal-bane? Tror ikke det Bedre å være på den sikker siden. At han sier at det er pga familie osv, hadde han bevist det han sier (hvis han ville ha noe seriøst) Dette han gjør med deg er en gammel dag triks for å holde folk i sjakk og du faller for det dessverre. Test han på den måte her: La være å skrive til ham (A mener jeg) og når han lurer på etter en stund om deg så lar du være å svare med en gang, kanskje noen timer eller hvis du er hard nok og kan spille spillen hans svar dagen etter Det heter elastisk effekt: Han gir deg håp og drar og du går etter ham gjør det samme så skal du se om han er på plass på 1-2-3 og hvis ikke så betyr det at han er ikke ment for deg Nå, ift. til B, date ham, vær med ham om han vil det, du er jo singel 😘 Kos deg. Men aldri stop livet ditt pga en eller annen idiot som spiller deg! Ikke la noen kontroller dine følelser Lykke til
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 Selvfølgelig kan du møte B! Det er helt vanlig å møte flere samtidig i dating, så sant man ikke har avtalt noe annet. Og sånn ditt forhold virker med A etter flere måneder, er det såpass løst at jeg ikke hadde forpliktet meg til han. Du trenger ikke fortelle han at du møter B. Så ser du hva du føler, og kanskje du kutter ned på kontakten med A og at det fader rolig ut... Anonymkode: a9200...139
2a1m Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 Det er klart at du kan gå på date med B eller C, D og enda flere hvis du vil. Som du sier, dette er 2019, man kan date så mange man vil frem til én treffer den ene personen som gjør at man ikke vil date andre lenger. Eller frem til en av dere ønsker å være eksklusiv. For det må man respektere, så lenge dere ikke har hatt den praten er det fritt frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå