Gå til innhold

Voksenhotell med tenåring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser på hotell i syden for min sønn og meg. Han er 17 år, en rolig type. Jeg ønsker fred og ro på ferien, ihvertfall på hotellet. Ser derfor på voksenhotell med aldersgrense 16 år. Noen som har erfaring med slike hoteller sammen med tenåringer ? Han sier selv at det er helt ok, men jeg er allikevel usikker. På den annen side, så ble vi ganske sprø sist vi reiste pga alle ungene som løp rundt omkring på et typisk familiehotell.

Anonymkode: 16431...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke reist på voksen hotell med en tenåring, men hadde valgt det hvis jeg var deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet her egentlig? Dere skal da ikke på bordell? Det er vel verken mer eller mindre flatfyll på «voksenhoteller» kontra vanlige hoteller. Man slipper bare unna drittungene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiste på voksenhotell med min mor for fire år siden, da var jeg 17. Det var kjempefint og rolig :) Deilig å slippe små barn, spesielt ved bassenget og til frokosten. Avslappende!

Anonymkode: a1b02...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er reisen med sønn på 17 år til voksenhotell bestilt :) Tror jeg var heldig med prisen og - kr knapt 15 000 for oss to med frokost og middag (en uke). Veldig spent. 

Anonymkode: 16431...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...