Gå til innhold

Kuvert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig på noe, min jeg er blitt invitert i bryllupet til en nær person av min kjæreste, men kjæresten min sa at jeg ikke skulle gi noe og noe med at han og faren skulle ordne. 

Veldig dumt spørsmål men betyr det at jeg kommer inn gratis? Eller hvordan ordner de det? Får man gratis inngang hvis man er familie? Kan jeg drikke alkohol?

Må forøvrig nevne at jeg er student og aldri vært i bryllup før.

Anonymkode: 73c1d...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt nysgjerrig på noe, min jeg er blitt invitert i bryllupet til en nær person av min kjæreste, men kjæresten min sa at jeg ikke skulle gi noe og noe med at han og faren skulle ordne. 

Veldig dumt spørsmål men betyr det at jeg kommer inn gratis? Eller hvordan ordner de det? Får man gratis inngang hvis man er familie? Kan jeg drikke alkohol?

Må forøvrig nevne at jeg er student og aldri vært i bryllup før.

Anonymkode: 73c1d...315

Ja, man inviterer ikke gjester uten at de blir behandlet likt som alle andre. Kjærsten din og faren setter sikkert navnet ditt på gaven derfra. Det koster ikke inngangspenger i et bryllup og du kan drikke alkohol på lik linje med hva de andre får servert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster da ikke inngangspenger i et bryllup! Hvor har du den ideen fra? :klo: Det er en fest hvor man ber inn  venner og familie for å feire at man har giftet seg. De fleste gir da gaver til paret, noe din kjæreste har sagt at du ikke trenger å tenke på. Han og faren ordner gave.

Om du kan drikke alkohol i bryllupet, kommer an på hvor gammel du er. Er du over 18?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel sjeldent det er inngangspenger i et bryllup, men han mente vel at han og faren ordner en bryllupspresang fra dere alle, tenker jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider