Gå til innhold

Jeg har enda på meg slipset


Mons

Anbefalte innlegg

Jeg burde vel flykte inn i en joggebukse og t-shirt, men nei. Jeg sitter her i dress og slips etter et selskap der jeg vel til slutt var den eneste mannen som hadde slipset på. Jeg skjønner ikke menn som føler seg så utilpass med slips.

Slipset til min sorte dress og hvite skjorte har en blåfarge som jeg kun har sett under vann. Slipsnålen er harry lyseblå. Jeg vil først drikke en hqlvliter med solbærsaft før jeg fjerner det omtalte antrekket. slips er kult. Spesielt de i god kvalitet. Armani er konge i så måte.

Jeg lover å ta av meg slipset, men akkurat nå er slips sååå kuult😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Mons skrev:

Jeg burde vel flykte inn i en joggebukse og t-shirt, men nei. Jeg sitter her i dress og slips etter et selskap der jeg vel til slutt var den eneste mannen som hadde slipset på. Jeg skjønner ikke menn som føler seg så utilpass med slips.

Slipset til min sorte dress og hvite skjorte har en blåfarge som jeg kun har sett under vann. Slipsnålen er harry lyseblå. Jeg vil først drikke en hqlvliter med solbærsaft før jeg fjerner det omtalte antrekket. slips er kult. Spesielt de i god kvalitet. Armani er konge i så måte.

Jeg lover å ta av meg slipset, men akkurat nå er slips sååå kuult😉

Slips er undervurdert! Selv har jeg byttet fra kjole, til joggebukse og genser, og jeg må si jeg syns det var godt 😊 vært i kjole siden kl 17 i dag, så nå var det godt å få på seg hjemme-uniformen 😉

Anonymkode: bc7b2...271

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fine ord om slips!. Jeg har det fremdeles på. Siiden dette er et moteforum, og jeg liker utfordringer, vil jeg nå latttermild fortelle om antrekket utover slipset: Hvit skjorte Dressmann, boxer fra Calvin Clein og slåbrok fra Van Heusen. Musikken leveres av Dream Theater, og her sereveres kun solbærsaft medmasse isbiter😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...