AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #1 Skrevet 8. juni 2019 Har hatt en ff en stund, men er begynt å date for å finne kjæreste. Var på date for litt siden. Venter på ny date egentlig om ikke lenge. Er det da rart å tenke på sex med ff? Anonymkode: ed85d...0c2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #2 Skrevet 9. juni 2019 Det er nok lurt for de fleste normale mennesker å ikke drive og p**e en fyr samtidig som du dater en annen... Mulig du ikke er skrudd sammen på samme måte som folk flest da Anonymkode: 86df5...c7b 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #3 Skrevet 9. juni 2019 Har du litt følelser for ff også? Anonymkode: c83de...a14
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #4 Skrevet 9. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nok lurt for de fleste normale mennesker å ikke drive og p**e en fyr samtidig som du dater en annen... Mulig du ikke er skrudd sammen på samme måte som folk flest da Anonymkode: 86df5...c7b Har ikke hatt sex med han etter date med han andre. Anonymkode: ed85d...0c2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #5 Skrevet 9. juni 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du litt følelser for ff også? Anonymkode: c83de...a14 Har tenkt tanken at jeg kanskje har mere følelser for ff enn jeg innbiller meg. Anonymkode: ed85d...0c2
Gjest Alterego666 Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt en ff en stund, men er begynt å date for å finne kjæreste. Var på date for litt siden. Venter på ny date egentlig om ikke lenge. Er det da rart å tenke på sex med ff? Anonymkode: ed85d...0c2 Veldig vanlig, liten grunn til å problematisere dette.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #7 Skrevet 10. juni 2019 På 9.6.2019 den 13.07, Alterego666 skrev: Veldig vanlig, liten grunn til å problematisere dette. Ja, en ting er vel å ha sex med han en annen er å tenke på sex. Savner jo sex. Anonymkode: ed85d...0c2
Gjest Alterego666 Skrevet 10. juni 2019 #8 Skrevet 10. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en ting er vel å ha sex med han en annen er å tenke på sex. Savner jo sex. Anonymkode: ed85d...0c2 Selv om jeg er i et fast forpliktende forhold, kan jeg fremdeles tenke på gode stjnder med tidligere partnere. Jeg undertrykker ikke dette, jeg føler ikke skam overfor det. Partner vet at jeg har hatt god sex også tidligere, og unner meg det. Såpass rause er man i varme og trygge forhold.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #9 Skrevet 10. juni 2019 Noen vil garantert si det ikke er innafor. Jeg holdt på min ff til jeg faktisk ble sammen med en annen. Ser ikke poeng i å droppe det og leve i sølibat før jeg vet noe er seriøst. Anonymkode: 838f0...160 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #10 Skrevet 10. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen vil garantert si det ikke er innafor. Jeg holdt på min ff til jeg faktisk ble sammen med en annen. Ser ikke poeng i å droppe det og leve i sølibat før jeg vet noe er seriøst. Anonymkode: 838f0...160 Er du mann eller dame. Jeg hadde synes det var dårlig dersom jeg hadde visst det, men dersom jeg ikke viste det så. Så selvom jeg har veldig lyst på sex er det vel mest rett å se hvordan det blir med han jeg dater nå vel? Anonymkode: ed85d...0c2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #11 Skrevet 10. juni 2019 Du er følelsesmessig investert i ff’en din, og vil neppe klare å få genuine følelser eller føle seksuell lyst på en ny mann så lenge du er det. Menn er litt annerledes, de kan ha seg med ulike kvinner og likevel date en kvinne de har veldig lyst på. Dette er generaliserende, men biologien er nå en gang sånn. Anonymkode: fec6f...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #12 Skrevet 10. juni 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er følelsesmessig investert i ff’en din, og vil neppe klare å få genuine følelser eller føle seksuell lyst på en ny mann så lenge du er det. Menn er litt annerledes, de kan ha seg med ulike kvinner og likevel date en kvinne de har veldig lyst på. Dette er generaliserende, men biologien er nå en gang sånn. Anonymkode: fec6f...cbf Hva vil du anbefale? Kan ikke bli noe forhold med han. Anonymkode: ed85d...0c2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #13 Skrevet 10. juni 2019 Du hadde neppe tenkt på sex med noen andre enn daten, om du var interessert. Anonymkode: 8cd27...acf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #14 Skrevet 10. juni 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hva vil du anbefale? Kan ikke bli noe forhold med han. Anonymkode: ed85d...0c2 Vel, jeg fikk først følelser, så ble jeg sakte men sikkert forelsket i ff’en min og var stuck med han i årevis pga det, har enda ikke klart å få følelser for andre menn selv om jeg brøt opp med han. Mye tårer og dritt for en jeg uansett ikke hadde endt opp med. Så jeg vil anbefale å kutte kontakten med han hvis du klarer, det ender aldri bra og ødelegger sjansen din for å møte en du faktisk kan ha et forhold med. Husk også at kvinner skiller ut tilknytningshormoner under sex, det gjør ikke menn. Disse hormonene er vanskeligere «å riste av seg» om det ligger følelser i bunn. Anonymkode: fec6f...cbf
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #15 Skrevet 10. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du hadde neppe tenkt på sex med noen andre enn daten, om du var interessert. Anonymkode: 8cd27...acf Kan være du har rett. Vet ikke. Har bare møt han en gang. Vi hadde det kjekt og likte han selvom ikke noe kjærlighet ved første blikk. Ingenting sexuelt mellom oss og det hadde jeg ikke ville så tidlig. Har tenkt å møte han igjen å se. Anonymkode: ed85d...0c2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #16 Skrevet 10. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, jeg fikk først følelser, så ble jeg sakte men sikkert forelsket i ff’en min og var stuck med han i årevis pga det, har enda ikke klart å få følelser for andre menn selv om jeg brøt opp med han. Mye tårer og dritt for en jeg uansett ikke hadde endt opp med. Så jeg vil anbefale å kutte kontakten med han hvis du klarer, det ender aldri bra og ødelegger sjansen din for å møte en du faktisk kan ha et forhold med. Husk også at kvinner skiller ut tilknytningshormoner under sex, det gjør ikke menn. Disse hormonene er vanskeligere «å riste av seg» om det ligger følelser i bunn. Anonymkode: fec6f...cbf Her tror jeg du har mye rett. Føler en tilknyttning til han og vi har bra sex. Så gjorde helt sikkert noe dumt å ha gjevnlig sex med han, men singel og vil ikke ligge rundt og glad i sex. Da er det blitt sånn. Anonymkode: ed85d...0c2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2019 #17 Skrevet 10. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker said: Her tror jeg du har mye rett. Føler en tilknyttning til han og vi har bra sex. Så gjorde helt sikkert noe dumt å ha gjevnlig sex med han, men singel og vil ikke ligge rundt og glad i sex. Da er det blitt sånn. Anonymkode: ed85d...0c2 Ja, det er vanskelig. Jeg har høy sexlyst, hater å ligge rundt, var mildt sagt tiltrukket og hadde ekstremt bra sex med vedkommende. Da føles det umulig ut å stoppe. Det er heldigvis ikke umulig, men det ender ofte opp med hjertevondt og seksuell frustrasjon når relasjonen tar slutt, som den da som oftest gjør. Anonymkode: fec6f...cbf
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #18 Skrevet 11. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er vanskelig. Jeg har høy sexlyst, hater å ligge rundt, var mildt sagt tiltrukket og hadde ekstremt bra sex med vedkommende. Da føles det umulig ut å stoppe. Det er heldigvis ikke umulig, men det ender ofte opp med hjertevondt og seksuell frustrasjon når relasjonen tar slutt, som den da som oftest gjør. Anonymkode: fec6f...cbf Det er sant. Kjenner meg igjen i det. Siden vi ikke blir kjærester og har begynt å date burde jeg gjerne avslutte med han. Ikke lett. Anonymkode: ed85d...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå