Gå til innhold

Har så lyst på en kollega

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Han har nylig byttet avdeling og treffer ikke tilfeldig på han lengre. Har han ikke på sosiale medier, men vet han er singel. Vil bare ligge med han, enkelt og greit.

Anonymkode: 80c7c...bf1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men aner ikke hvordan jeg skal gå fram. Han har nylig byttet avdeling og treffer ikke tilfeldig på han lengre. Har han ikke på sosiale medier, men vet han er singel. Vil bare ligge med han, enkelt og greit.

Og har du gjordt deg opp noen tanker om  hvorfor ønsker du "bare å ligge med han", enkelt og greitt. ?   

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er tricky. Kan du ringe ham? eller sende melding? 😅 Legg ham til på fb..

Skrevet

Ei god gammel tekstmelding hadde funket for min del ihvertfall. Du trenger nødvendigvis ikke å sprenge bomba i første utkast, men for å møtes for en kaffe e.l..?

Jeg synes face to face er best. Ofte unngår man litt kleine situasjoner også. 

AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn er så rare av og til... ''Vil bare ha han''... Jammen så fri da!

Anonymkode: 4d594...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Går det rykter om at han har stor penis? 

Eller hva er grunnen til at du "vil bare ligge med han"? 

Anonymkode: 4b4f2...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke hørt rykter om penisen hans nei. Det er vel bare noe med han som forteller urinstinktet mitt at han er en bra mann å satse på. Selv om jeg ikke ønsker barn og forhold. HI

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Ei god gammel tekstmelding hadde funket for min del ihvertfall. Du trenger nødvendigvis ikke å sprenge bomba i første utkast, men for å møtes for en kaffe e.l..?

Jeg synes face to face er best. Ofte unngår man litt kleine situasjoner også. 

Jeg har gjort det en gang. Sprengt bomba rett i ansiktet over melding. Helt random. Fungerte ganske dårlig.. Vet ikke helt hva jeg tenkte med men mest sannsynlig var det musa 🙄 Håper derfor du ikke gjør det samme som meg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...