Gå til innhold

Super rask vektoppgangen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er overvektig, pleier å ligge på 88 kg. Det var jeg for tre dager siden. Var på vekta nå, og er 90,7

Dette skjer av og til plutselig opp 2-3 kg, for plutselig å gå ned 2-3 kg. 

Hva er dette? Vann? Har vært passiv disse tre dage, og spist dritt. Men det er ikke alltid sånn. 

Hva kan forårsake dette, om det er vann, plutselig får jeg ikke ringene av meg, for så like plutselig tilbake til sånn det var. 

Hva forårsaker vann? 

Anonymkode: 3e018...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vann... når du spiser masse usunne greier som er fullstappa med salt, binder vannet seg og du går opp 2-3 kg raskt. De forsvinner også når du kutter ned på saltmengden og spiser normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange opplever å gå opp et par kilo i vannvekt ifm mens, så hvis du er rundt tiden for mens i syklusen din så kan det være forklaringen. 

Som en annen også nevner så binder saltholdig mat vann i kroppen, noe som fører til at ringene blir brått trange og vekta fyker noen kilo opp. 

Du kunne prøvd et helsekostprodukt som heter Aqua-min, veldig effektivt for å bli kvitt vann i kroppen. Ellers hjelper det å være forsiktig med saltholdig mat og snacks, og drikke nok vann. 

https://sunkost.no/produkter/kosttilskudd/aquamin-total-2/?gclid=CjwKEAjwue3nBRCCyrqY0c7bw2wSJACSlmGZsod46wIKXWcVHdyzGNALV_H04dw661MCPWzxgyeFdBoCxCTw_wcB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...