Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann her forleden, vi hadde det kjempegøyt på date nr 1... jeg har blirr invitert til han neste helg, og føler at det "ligger" i kortene hva som kommet til å skje (sex). Jeg kjenner at jeg syns det er for tidlig for meg ift det...har brennt meg såå mange ganger på det... hva gjorde dere på andre date, og hva shnes dere om å ha daten hjemme hos den ene etter så kort tid??

Anonymkode: 35a54...4d6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke reist hjem til han på date hvis jeg ikke var klar for sex. 

Mannen min og jeg startet vårt forhold med ONS, så man trenger ikke alltid ha ødelagt alt selv om det er sex tidlig. Men man må jo være klar for det. 

Anonymkode: ee923...c44

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt d er greit så lenge det ikke er sex innvolvert for jeg er ikke klar for d. Så får du vel svar på hva han mener.

Anonymkode: 0368c...94c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan jo dra dit uansett om du vil ha sex eller ei. Det er ikke slik at om du tråkker over dørstokken hjemme hos han, så har du sagt ja til sex. Blir han sur og tverr hvis du sier nei, så har du funnet du ut hva han egentlig ville med deg. 

Jeg hadde dratt, kanskje kyssa litt hvis jeg følte for det, men takka pent nei hvis han prøver å dra den lenger. Det er du i din fulle rett til å gjøre. Det er ikke SIKKERT at det er intensjonen hans likevel, så jeg ville ikke sagt nei på forhånd.

Endret av drue
  • Liker 10
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtte en mann her forleden, vi hadde det kjempegøyt på date nr 1... jeg har blirr invitert til han neste helg, og føler at det "ligger" i kortene hva som kommet til å skje (sex). Jeg kjenner at jeg syns det er for tidlig for meg ift det...har brennt meg såå mange ganger på det... hva gjorde dere på andre date, og hva shnes dere om å ha daten hjemme hos den ene etter så kort tid??

Anonymkode: 35a54...4d6

Been there, done that...

Så jeg hadde gjørt følgende: 

Unngått å reise hjem til ham for akkurat å slippe den situasjon hvor det blir sex.

Kjære, du trenger ikke å være med på ting du ikke har lyst til og hvis for deg er vanskelig å si nei, bruk strategien jeg skrevet overfor.

Du er dame og det er du som sitter med kortene i den situasjon. Menn er jegere og de elsker når ting ikke er så lett å få :)

Unngå den situasjon ved å treffes hjemme frem til du er komfortabel med å ha sex med ham :)

Er han en ordentlig fyr så respekter han deg vennen :)

Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, drue skrev:

Du kan jo dra dit uansett om du vil ha sex eller ei. Det er ikke slik at om du tråkker over dørstokken hjemme hos han, så har du sagt ja til sex. Blir han sur og tverr hvis du sier nei, så har du funnet du ut hva han egentlig ville med deg. 

Jeg hadde dratt, kanskje kyssa litt hvis jeg følte for det, men takka pent nei hvis han prøver å dra den lenger. Det er du i din fulle rett til å gjøre. Det er ikke SIKKERT at det er intensjonen hans likevel, så jeg ville ikke sagt nei på forhånd.

Kan fort bli stempla som luremus... kysse og kline å sette han i fyr og så si nei?? D er ikke så fint gjort d heller. Er d ikke bedre å avtale på forhånd. Vær åpen med hva du syns.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, Bente1234 said:

Kan fort bli stempla som luremus... kysse og kline å sette han i fyr og så si nei?? D er ikke så fint gjort d heller. Er d ikke bedre å avtale på forhånd. Vær åpen med hva du syns.

Luremus? Ok, så første gang jeg kliner med noen så er jeg nødt til å ha sex med dem også? 🙄 Hvis fyren jeg er hos har en sånn holdning, har jeg ikke lyst på ham uansett. 

Endret av drue
  • Liker 8
Skrevet
4 timer siden, Bente1234 skrev:

Haha, kødder du? Har du alltid forbundet kyssing med sex? Isåfall har du et problem.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, ikkevoksen skrev:

Haha, kødder du? Har du alltid forbundet kyssing med sex? Isåfall har du et problem.

Enig i dette! Kyssing og sex er faktisk ikke det samme, makan til dumme ting og skrive!!

• Liker 2
Skrevet

Der ble jeg feiltolket. Jeg ser stor forskjell på klining og sex men menn gjør det ikke bestandig har jeg erfart. De vil gå for sex hvis de først får innpass og ikke noe er avtalt på forhånd. Er man sammen virker d som d er en helt annen greie da kan man kline og kose seg uten noe mer og d er med å gjør båndene tettere. 

Skrevet

Tenkte egentlig mest på når du blir med en mann hjem. Klining ellers er vel normalt.

Skrevet
På 8.6.2019 den 22.25, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke KG som skal ha sex med denne mannen, det er bare du som vet det svaret der, stå opp for deg selv da kvinne! Du har brent deg på det før? Hva lærte du av det? INGEN VERDENS TING? :)  Pisser du på et strømgjerde og det gjør ekstremt vondt, gjør du dette en gang til? Neppe. Så slå av strømmen før du gjør det en gang til.

Med det mener jeg vent til du er sikker på at du er klar, daten klarer å vente et par treff til, helt garantert om det er noe å samle på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 hours ago, Duftavsommerregn said:

Det er jo ikke KG som skal ha sex med denne mannen, det er bare du som vet det svaret der, stå opp for deg selv da kvinne! Du har brent deg på det før? Hva lærte du av det? INGEN VERDENS TING? :)  Pisser du på et strømgjerde og det gjør ekstremt vondt, gjør du dette en gang til? Neppe. Så slå av strømmen før du gjør det en gang til.

Med det mener jeg vent til du er sikker på at du er klar, daten klarer å vente et par treff til, helt garantert om det er noe å samle på.

Han trenger ikke å vente og kan godt finne sex men noen som trolig er på KG. 😆

Anonymkode: 3d839...153

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...