Gå til innhold

Vil overraske min elsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min elsker og jeg treffes innimellom og jeg hg ar sp lyst overraske han. Han liker å være den dominante så han binder meg ofte, har lyst overraske han med å hamed meg noe neste gang. Har dere noe forslag? Han liker nok mest gjøre ting på meg, så det må være noe han kan bruke på eller med meg.. Jeg er ganske ny i dette å bære en underdanig men elsker det. 

Anonymkode: 4325b...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jente jeg holdt på med for noen år siden, som likte å være underdanig, hadde en "paddle" med ordet "slut" på. Når hun ble spanket med den, ble det stående "slut" på rumpa.

Tipper han blir overasket 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå😂😂😂 Ja jo hi hi ja overrasket kan jeg vel garantere 😈

Anonymkode: 4325b...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har flere forslag? 😊

Anonymkode: 4325b...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2019 den 21.19, AnonymBruker skrev:

Min elsker og jeg treffes innimellom og jeg hg ar sp lyst overraske han. Han liker å være den dominante så han binder meg ofte, har lyst overraske han med å hamed meg noe neste gang. Har dere noe forslag? Han liker nok mest gjøre ting på meg, så det må være noe han kan bruke på eller med meg.. Jeg er ganske ny i dette å bære en underdanig men elsker det.

Ta med deg ei fjær, han vil binde deg fast først, og så vil han terge klitten din med fjæra til du nesten blir sinnsyk og ber om å bli knulla. Regner med du tåler slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, museslikker69 skrev:

Ta med deg ei fjær, han vil binde deg fast først, og så vil han terge klitten din med fjæra til du nesten blir sinnsyk og ber om å bli knulla. Regner med du tåler slikt?

Mmmh liker å nærmest drives til vanvidd ja.. Lurte på kjøpe en Flogger evt, dukke opp i kort kjole og strømper. Hjelp meg. Lyst drive han til vanvidd😈

Anonymkode: 4325b...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mmmh liker å nærmest drives til vanvidd ja.. Lurte på kjøpe en Flogger evt, dukke opp i kort kjole og strømper. Hjelp meg. Lyst drive han til vanvidd😈

Aha ja, du er ei sånn ei ja, marry me😘 neida, liker å skrive med sånne som deg som liker litt råskap! Synd du ikke kan sende pm? Flogger ja, fyfasan det er jo så godt når det svir, clit-torture, blindfold, clitpumpe, tigerbalsam på clitten? Mumifisering i gladpack? jeg har uendelig med fantasier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, museslikker69 skrev:

Aha ja, du er ei sånn ei ja, marry me😘 neida, liker å skrive med sånne som deg som liker litt råskap! Synd du ikke kan sende pm? Flogger ja, fyfasan det er jo så godt når det svir, clit-torture, blindfold, clitpumpe, tigerbalsam på clitten? Mumifisering i gladpack? jeg har uendelig med fantasier....

He he😜 ja du sier noe. Er så glad jeg og mannen fant ut at vi kunne ha sex m3

Endret av Dame 37
Sendt for tidlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Dame 37 skrev:

He he😜 ja du sier noe. Er så glad jeg og mannen fant ut at vi kunne ha sex m3

Ooops, der var du ikke anonym lenger 😂

Anonymkode: 85103...bc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, museslikker69 skrev:

Aha ja, du er ei sånn ei ja, marry me😘 neida, liker å skrive med sånne som deg som liker litt råskap! Synd du ikke kan sende pm? Flogger ja, fyfasan det er jo så godt når det svir, clit-torture, blindfold, clitpumpe, tigerbalsam på clitten? Mumifisering i gladpack? jeg har uendelig med fantasier....

Hehe nei et ekteskap får holde gitt 😜😂 tenkte jeg sku ha noe å gi han, noe jeg kunne ut tatt frem som virkelig tenner han.. Kan ikke jeg sende deg pm da? 😜

Anonymkode: 13982...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ts men fikk problemer med mobilen så slettet bruker og opprettet ny😜

Anonymkode: 13982...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke jeg sende deg pm da? 😜

Bare å send i vei kjære deg, gleder meg å hjelpe og dele erfaring:blomst:

Til skeptikkerne: dette er ingen date og heller ingen kontaktannonse:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...