Nastine Skrevet 9. juni 2019 #21 Skrevet 9. juni 2019 Hadde jeg hatt råd til det, hadde jeg hatt basseng, og det hadde ikke hatt noe m image å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #22 Skrevet 9. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er utrolig extravagant og unødvendig... Når man ikke kan bruke det om vinteren uansett. Takke meg til dette: https://www.europris.no/boblebasseng-lay-z-spa-bali-181308.html?kundeavis=true Anonymkode: bbcd8...7bc Så bra at du har funnet et alternativ som passer for deg Jeg ville nok gått for svømmebasseng, fordi jeg liker å svømme... Anonymkode: 88b81...2f2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #23 Skrevet 9. juni 2019 Har en venninne med normal inntekt, som kjøpte et hus der det var en enorm kjeller utbygd, og i en hall i kjelleren var det et digert svømmebasseng. Dette kunne brukes hele året pga det var jo innendørs. Men det var så sinnsykt dyrt å varme opp bassenget og holde alle de literne med vann oppvarmet, at de nesten aldri brukte det, fordi de hadde ikke råd å ha på oppvarmingen. Hendte det kunne brukes uoppvarmet på varme perioder om sommeren som varte en stund, for da rakk det å bli varmt i bassenget også, men det var heller sjeldent. Jeg og en venninne tok med ungene våres for å bade der en gang, men det var rett og slett for kaldt vann (det var sommer ute) til at ungene orket å bade. Anonymkode: 93983...58a
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2019 #24 Skrevet 11. juni 2019 Jeg bor på Gamle Stovner. Og mellom der og Stovner Senter, knappe 2 kilometer, med nesten bare eneboliger teller jeg 9 svømmebasseng via Google Earth. Det siste er ikke med på satelittbilde simpli fordi det ikke var bygget ennå. Så man trenger ikke være helt stinn av penger for å prioritere basseng i hagen. Noe må man ha, men ikke unormalt selv på denne kanten av byen. Myter, Ts. Anonymkode: a8b80...cf2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå