Gå til innhold

Blivakker.no - scam?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at Blivakker kun poster de positive tilbakemeldingene jeg gir produkter jeg har kjøpt der inne. Aldri de med 3 stjerne eller under. Dette kan da ikke være livlig? Gir oss forbrukere et fullstendig feil bilde av produktet.

Flere som har merket dette?

Anonymkode: 8834f...19c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare å sjekke Sørlandsnyhetene det. De er en anonym blogg som holder til på Facebook og som ble startet etter Brandsdal (mannen bak blivakker) hadde en kronikk mot et kunstmuseum i Kristiansand i 2018. Han kommenterer der rett som det er og er helt åpen om sponsing + har hatt flere kronikker på trykk i Fædrelandsvennen. 

Anonymkode: 14d05...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele "blivakker.no" er faktisk ganske krenkende. 

Selve navnet på denne nettbutikken antyder jo at fokk flest egentlig er ganske stygge av utseende, og at folk har behov for blivakker.no for å faktisk Bli Vakker...                                

Anonymkode: 05073...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt fra Facebook siden til Sørlandsnyhetene, så ts bør hoste opp beviser her;) 

Politisk uavhengig sosialt nettsted.
Vi ærer den som æres bør, og kritiserer maktmisbruk, arroganse og nedlatenhet der vi finner den. Vi støtter god politikk enten den kommer fra ytterste venstre eller ytterste høyre. Vi er mot rasisme, hets og undertrykkelse. Alle er velkommen til å skrive her. Helst med navn, men også uten dersom du føler dine meninger kan føre til represalier og trusler sosialt eller fysisk.

Anonymkode: da430...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Er bare å sjekke Sørlandsnyhetene det. De er en anonym blogg som holder til på Facebook og som ble startet etter Brandsdal (mannen bak blivakker) hadde en kronikk mot et kunstmuseum i Kristiansand i 2018. Han kommenterer der rett som det er og er helt åpen om sponsing + har hatt flere kronikker på trykk i Fædrelandsvennen. 

Anonymkode: 14d05...3e9

Nå bor faktisk ikke alle på Sørlandet eller er interessert i sørlandsnyhetene da. Du mener jeg skal kikke gjennom hele Sørlandsposten for å lete etter dette? Kom med en konkret link/bevis ellers så har vi NULL grunn til å tro på deg, og da er du ikke noe bedre enn de andre sladrekjerringene. Er du ei sladrekjerring eller har du bevis?

Anonymkode: 61450...974

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det samme på andre nettsteder også, f.eks Zalando. Selv om man skriver en informativ og sakelig tilbakemelding på et produkt postes den svært sjeldent om den ikke har 5 stjerner. 

Når det kommer til Blivakker har jeg undret meg over at skyllemiddelet fra Durance med lavendel virker så mye tynnere i konsistensen enn når jeg kjøper det andre steder. Derfor har jeg nesten sluttet å kjøpe det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder skinsecret, loreal pluss pluss pluss. Veldig vanlig. 

Anonymkode: 59b17...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men jeg handler mye på Nelly, og der publiserer de også dårlige tilbakemeldinger. Tommel opp til dem før det.👍

Anonymkode: b7556...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må tåle negative tilbakemeldinger så lenge de ikke er krenkende! 

Anonymkode: 704a7...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...