Gå til innhold

Noen som har erfaring med brystvorte klyper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt meg brystvorte klyper på nett. Elsker at han drar og klyper i brystvortene mine når vi har sex, blir veldig kåt av det.

Noen som har erfaringer å dele?

Anonymkode: c9e1b...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spesifikt klyper beregnet på det nei, men har brukt vanlige klesklyper..... Gøy, pirrende, passe deilig smerte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det! I har skede,klitoris,squrting og så berøring(lidt usikker) orgasmer og Sexleker.Vi dumme mænd har, bare en udløsning. Nyd det❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig synes treklyper til klær har funka helt utmerket.

Anonymkode: 35828...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv klitoris pumpe, vagina pumpe, brystvorte pumpe og penis pumpe. Øker blodsirkulasjonen i områdene og med det sensitiviteten. 

Vi bruker vagina og penispumpe innimellom. Det er helt sykt deilig når begge er større og mer følsomme. Penis øker med 2-3 cm i lengde og omkrets. Mest i omkrets. Går fra uvanlig stor til monster.

Anonymkode: 5d805...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brystklyper med en liten lenke i mellom seg, når han drar i lenken strammes det til og dras i begge vortene samtidig.

Veldig godt og ekstremt opphissende. Vi har også en klitoris klype, men her må man være forsiktig og prøve seg frem. Får noen sinnsyke orgasmer når klypa sitter på klitten og han bruker vibratoren på meg.

 

K39

Anonymkode: c9e1b...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...