Gå til innhold

Oppskrift på vegetarburger med potet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sjekket nettet så godt jeg kan etter en oppskrift på vegetarburgere med poteter i uten hell.
Mitt problem er at jeg ikke liker sopp, tofu eller ris. Kan spise ris som tilbehør, men ikke "inni" noe. Nesten flaut å si det, men sånn er det for meg.
Er det noen som har en oppskrift med poteter og selvfølgelig annet inni å dele med meg blir jeg veldig glad. Lager burgere av kikerter og bønner, men er så veldig glad i poteter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, onyx skrev:

https://www.bama.no/oppskrifter/potetburger-med-karamellisert-lok-og-sommerkal-slaw/

Noe sånt du tenker på? Jeg bare googlet potetburger, fikk mange treff. :)

Tusen takk, akkurat hva jeg ønsket meg. Jeg bruker Firefox og når jeg søker på forskjellige ting på f eks Finn  sammen med min søster som bruker en annen nettleser, så får vi opp forskjellige "svar". Så his meg kom det ikke opp noe fra Bama.
You made my day! :blomst:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Belima skrev:

Jeg bruker Firefox og når jeg søker på forskjellige ting på f eks Finn  sammen med min søster som bruker en annen nettleser, så får vi opp forskjellige "svar"

Svara burde bli like uansett hvilken nettleser du bruker. Forklaringa må være at dere bruker ulike søkemotorer. 
På Firefox PC: klikk på tre streker oppe til høgre, så innstillinger, så søk. Standard søkemotor kan velges der. Google er den mest benyttede motoren.

Anonymkode: 9a84c...08e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Svara burde bli like uansett hvilken nettleser du bruker. Forklaringa må være at dere bruker ulike søkemotorer. 
På Firefox PC: klikk på tre streker oppe til høgre, så innstillinger, så søk. Standard søkemotor kan velges der. Google er den mest benyttede motoren.

Anonymkode: 9a84c...08e

Jeg blander alltid sammen søkemotor og nettleser. Du har selvfølgelig rett der. Ser at min maskin bruker Google, men vet ikke hva søsteren min har. Skal sjekke neste gang vi snakkes. Takk for opplysningen, dette visste jeg ikke. ( Er glad PC'n virker når jeg slår den på. Der stopper min interesse)

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Belima skrev:

Kan jeg kutte ut lønnesirup?

Ja. Jeg bruker det ikke :)

Anonymkode: c2fd4...92a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg bruker det ikke :)

Anonymkode: c2fd4...92a

Tusen takk for svaret! :blomst:

Skrevet
19 hours ago, Belima said:

Disse ble veldig gode, helt etter min smak.

Kanskje jeg skal prøve de selv da :)

Skrevet

På Kiwi har de også burgere laget av rødbete.

Skrevet
På 13.6.2019 den 11.58, Tvist skrev:

På Kiwi har de også burgere laget av rødbete.

Ja, vet det, men jeg elsker å lage alt selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...